Chat

Kirjoittaja Aihe: Erä-lehti thread  (Luettu 9837 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Jacke

• Profiili
Vs: Erä-lehti thread
« Vastaus #30 : Tammikuu 03, 2009, 19:47:27 »
Onko kukaan ikinä ilmoittanut Erä-lehteen mitään itse saamaa kalaa?

kirjolohikäärme

• Ilmiselvä lötkö
    • Profiili
« Vastaus #31 : Tammikuu 03, 2009, 19:51:34 »
Itse en ole, mutta ainakin Percan ilmoittamasta jättihaimonnista löytyy juttua ja kuva Erä numero 1&2 - 2008 sivulta 123.
"Perhokalastus on ylivoimaisesti hauskin tapa olla saamatta kalaa."

Hemulisoturi

• Profiili
« Vastaus #32 : Tammikuu 03, 2009, 19:55:27 »
Itse en ole, mutta ainakin Percan ilmoittamasta jättihaimonnista löytyy juttua ja kuva Erä numero 1&2 - 2008 sivulta 123.
Ja Jyväskylän suurkalastajan hurjasta harrista löytyy juttua monestakin lehdestä moneltakin vuodelta.

Torro

• Urospuolinen nauta
  • Maalintekijä jumalan armosta
    • MSN Messenger  - redwoodriver@windowslive.com
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #33 : Tammikuu 03, 2009, 22:37:36 »
Ja Jyväskylän suurkalastajan hurjasta harrista löytyy juttua monestakin lehdestä moneltakin vuodelta.
Minäkin muistan nähneeni Erä-lehdessä sen saman kuvan joka oli SUURkalastajan avataressakin aikoinaan. Hieno kala! :wink:
perhokalastus on parasta mitä mies voi tehdä housut jalassa

Qkkeli

• Global Moderator
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #34 : Tammikuu 03, 2009, 22:40:36 »
Olen kyllä lähettänyt kyseiseen lehteen isän ja sedän saaman yli 4kg siian, jolla jäätiin sinä vuonna neljännelle sijalle. Lähettivät 5cm Räsäsen hyvin täytetystä lomakkeesta.

Ja itse lehteä olen tilannut nyt parisen vuotta ja ehkä tämä vuosi jää viimeiseksi, jos ei ilmesty tarpeeksi mielenkiintoista luettavaa.

« Vastaus #35 : Tammikuu 03, 2009, 22:43:50 »
Juu, kyllähän tuo mun harri siellä joskus muutama vuos sitten Erä- lehessä oli.
7cm valkosen Kuusamon Räsäsen sain hyvin täytetystä lomakkeesta.
Ja ihan hyvä lehtihän tua on, vissiin suunilleen vuoden tullut jo, ja sitä edellisiä irtonumeroita löytyy runsaasti kanssa.
Edit. Eroa kolmanteen kalaan oli 4 grammaa. :-P
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 03, 2009, 22:49:08 kirjoittanut SUURkalastaja jyväskyläst »
Hauki on kalastajan ystävä...se ottaa aina silloinkin, kun muut kalat eivät

Molopääklaani

Karski

• MSN Messenger  - jannekarjalainen91@hotmail.com
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #36 : Tammikuu 04, 2009, 10:33:11 »
Nyt lähiaikoiona on erä-lehdessä ollut yksi vika,Melkein joka numerossa on ollut suurhaukea sieltä sun täältä ja mereltä ja keväällä ja syksyllä.Alkaa pikkuhiljaa kyllästyttäämään nuo hauki numerot.Olen vuoden 2004 lopusta tilannut erä-lehteä ja suurin osa kala oppaista on hauki oppaita :x.No tuo johtuu varmaan siiitä että suomessa hauki on yksi eniten kalastettuista lajeista,niin silloinhan aiheet tehdään sen mukaan.Toivottavasti erän kirjoittajat tekisivät kohta uuden järvitaimen oppaan tai harjus oppaan  :-D.Yksi asia vielä vaivaa :-D,suurinosa erä-lehden juttuista kertoo etälä-ja keskisuomen vesistä,jos on jotain pohjoisemmasta nii on aina tenoa tai käsivartta.Onhan tuolla pohjoisessakin vaikka mitä kalapaikkoja tenon ja käsivarren lisäksi.Tuota mieltä olen tänäpäivänä erä-lehdestä  :-D.
''eise oo niin justiinsa''

Naps

• Profiili
« Vastaus #37 : Tammikuu 04, 2009, 14:03:47 »
Monesko päivä ilmestyy uusi lehti?

Panze

• Profiili
« Vastaus #38 : Tammikuu 04, 2009, 16:22:22 »
Monesko päivä ilmestyy uusi lehti?

Tuosta viime erän takasivulta vilkasin, niin seuraava eräpäivä on 14.1. 116-sivuinen talven tupla-erä 1&2-2009 olisi silloin tulossa, sitä odotellessa  :-) Sisällön kertoopi varmaan sitten myöhemmin tuo Erä-lehti käyttäjä  :wink:

Ai Hemulihan sen jo kerkes kirjottaa... :roll:
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 04, 2009, 16:24:10 kirjoittanut Panze »
Give a man a fish and you will feed him for a day. Teach a man to fish and you will feed him for a lifetime.

Kirjaudu sisään palveluiden tunnuksilla

center>