Chat

Kirjoittaja Aihe: nils master bidgee ja bomber aihetta  (Luettu 2439 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Teukkka

• Profiili
    • kalastus sivuni
nils master bidgee ja bomber aihetta
« : Kesäkuu 10, 2005, 20:07:22 »
jos teillä on,niin ootteko saanu sillä bidgeellä yhtään kalaa?ittellä on ollu jo suunnilleen vuoden,eikä oo tullu kertaakaa :evil:

entä mikä väri ja malli on bomberin paras?mitä ne suunnilleen maksaa?
Kalastus sivuni,käyhän kattoos ja rekisteröidy samalla foorumille!

Peksim

• Profiili
« Vastaus #1 : Kesäkuu 10, 2005, 20:44:18 »
Bidgestä  mulla ei mitään hajua, mutta bomberista kylläkin, eteenkin Long A:sta. Omasta mielestäni tuo on bomberin paras malli ja väreistä ovat toimineet sininen,lila,vihreä ja oranssi sävyiset vaaput.
Hinnat vaihtelevat paikoittain, muistaakseni Honkkarissa on halvinta, (mitä olen ainakaan nähnyt) siellä bombsat maksavat siinä 7 € kieppeellä. (korjatkaa ihmiset jos olen aivan väärässä) Joissain varsinaisissa kalastusvälineliikkeissä noita myydään 10 euron hintaan...
"Elämä edessä tukka takana"- Marko Kiprusoff

Anonymous

• Vieras
« Vastaus #2 : Kesäkuu 18, 2005, 04:43:08 »
Bidgee eli Noutaja on hieman vaikeasti käyttettävä uistin. Tuppaa varsinkin heitettäessä siima sotkeutumaan noihin sivukoukkuihin. Jotkut ekspertit käyttävät lohestuksessa, ja kyllähän uintilevykin virtaavan veden uistimeen viittaa. Olen myös kokeillut joskus Bidgeen uittamista järvellä ilman suurempia tuloksia; tosin kerran lyhyestä perukkeesta huolimatta kelailin tuulessa liehuvaa siimaa takaisin, joten kai siitä kalatkin jonkin verran kiinostuvat.

Zeiki

• MSN Messenger  - king-17-@hotmail.com
    • Profiili
Nilsmaster
« Vastaus #3 : Kesäkuu 27, 2005, 12:20:27 »
Nils Master on hyvä uistelukuva..Varsinkin Merimetso :D
Yli kilon säynävä ei nouse umpikelalla.

Kirjaudu sisään palveluiden tunnuksilla

center>