Chat

Kirjoittaja Aihe: Ambassadeur "dööri"  (Luettu 5616 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Bluery

• Profiili
Ambassadeur "dööri"
« : Syyskuu 04, 2005, 18:15:51 »
Eli ostaisin Abun "döörin" mallia 6000 Saisin 60€ ( sininen ) voit käydä katsomassa osoitteessa www.hongkong.fi ja sieltä oikealta sivusta ketjutarjoukset ekan sivun alhaalla ja sivulla 2 daiwan vetovapa 240cm (15.95€) Eli ostaisin huomenna nämä tavarat, kannattaako? Kiitos vastauksista etukäteen, ja ÄLKÄÄ Sulkeko/Lukitko!
"Kuivan maan kalastaja"  8)

Peksim

• Profiili
Ambassadeur "dööri"
« Vastaus #1 : Syyskuu 04, 2005, 21:28:35 »
No tuo paketti mitä olet ostamassa kuulostaa varsin hyvältä eteenkin kuhan ja hauenuisteluun sekä myös heittokalastukseen, tosin mielellään eri vavalla.
Kela on ainakin huippu luokkaa ja vapa myöskin varsin toimiva peli, mainio hinta/laatu suhde. Tosin ostaisin kuitenki vavan 7 jalkaisena. Et kuitenkaan kertonut tärkeintä seikkaa eli mihin tarkoitukseen tuo setti tulee, mutta ainakin noihin tarkoituksiin sopii mitä juuri kirjoitin...
"Elämä edessä tukka takana"- Marko Kiprusoff

Bluery

• Profiili
Ambassadeur "dööri"
« Vastaus #2 : Syyskuu 05, 2005, 06:53:28 »
No ajattelin vetoon. heittoon on ihan oma setti. 8)

Mikko_-Procyon-

• Veronkiertäjä
  • Mikkonator
  • Ei tunnu missään!
    • Profiili
    • Propilkki 2
Ambassadeur "dööri"
« Vastaus #3 : Syyskuu 05, 2005, 07:48:03 »
Mikä Daiwan vetovapa? Mulla on muistaakseni jotain jupiter-vapoja, ajavat asiansa. Ovat halpoja ja jämäköitä.
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

Cordon -Mikko T-

• Profiili
    • http://www.mebb.net/~lounaissaariston.urheilukalastajat
    • Sähköposti
Ambassadeur "dööri"
« Vastaus #4 : Syyskuu 05, 2005, 09:01:25 »
Kyseinen setti sopii kuhan ja hauenuisteluun mutta punalihasten uisteluun turhan pieni tuo kela. Sininen powerhandle 6000 on ihan jees sekä Daiwan jupiter boat vavat on ok halpisvapoja jotka ajaa asiansa.
Kalastakaa järjellä, älkää ylimielisyydellä, ahneudella on kuuluisa loppu!

Bluery

• Profiili
Ambassadeur "dööri"
« Vastaus #5 : Syyskuu 05, 2005, 11:59:55 »
Ja jupiter on vetovavan merkki ( daiwan jupiter ) Ja paljonkos tuohon -"döörin" Kuustonniseen menee noin yleensä siimaa? Mulla on 6500 "dööri"
ja menee mun käyttämää vetosiimaa 300m. ( Rapalan original ) Eli kertokaas! jos löydän semmoisen 6000 "döörin" mihin menee toi 300m 28-35mm. Siimaa niin se on mun kela sen jälkeen. 8)

Cordon -Mikko T-

• Profiili
    • http://www.mebb.net/~lounaissaariston.urheilukalastajat
    • Sähköposti
Ambassadeur "dööri"
« Vastaus #6 : Syyskuu 05, 2005, 19:18:27 »
Kuustonniseen menee 0.40 lankaa 200m. Eli tota sun paksuutta menee riittävästi. Onnittelut uuden kelan johdosta!
Kalastakaa järjellä, älkää ylimielisyydellä, ahneudella on kuuluisa loppu!

abo

• Profiili
    • http://www.vetouistelu.com/aarrearkku/
    • Sähköposti
Ambassadeur "dööri"
« Vastaus #7 : Syyskuu 05, 2005, 23:46:02 »
Lainaus käyttäjältä: Bluery
Ja paljonkos tuohon -"döörin" Kuustonniseen menee noin yleensä siimaa? Mulla on 6500 "dööri"
ja menee mun käyttämää vetosiimaa 300m. ( Rapalan original ) Eli kertokaas! jos löydän semmoisen 6000 "döörin" mihin menee toi 300m 28-35mm. Siimaa niin se on mun kela sen jälkeen. 8)

6000 ja 6500 Dööreihin menee juuri yhtä paljon siimaa, niissä kun on sama puola.
Älä ota mitään liian vakavasti.

Peksim

• Profiili
Ambassadeur "dööri"
« Vastaus #8 : Syyskuu 06, 2005, 14:27:26 »
Lainaus käyttäjältä: abo

6000 ja 6500 Dööreihin menee juuri yhtä paljon siimaa, niissä kun on sama puola.

Aivan noinhan se menee, mutta olen itse ihmetellyt että minkä takia noin on? Ainakin maalaisjärjellä ajateltuna 6500 tarkoittaisi isompaa kuin 6000, mutta noinhan ei ole. No mutta eipä sillä niin väliä...
"Elämä edessä tukka takana"- Marko Kiprusoff

abo

• Profiili
    • http://www.vetouistelu.com/aarrearkku/
    • Sähköposti
Ambassadeur "dööri"
« Vastaus #9 : Syyskuu 06, 2005, 22:05:32 »
Lainaus käyttäjältä: -Kalamies-

Aivan noinhan se menee, mutta olen itse ihmetellyt että minkä takia noin on? Ainakin maalaisjärjellä ajateltuna 6500 tarkoittaisi isompaa kuin 6000, mutta noinhan ei ole. No mutta eipä sillä niin väliä...

- Alunperin 5500 ja 6500 mallit olivat 5000 ja 6000 mallien nopeampivälitteiset versiot. Sittemmin on välityssuhde Dööreissä "vakiintunut" ja nuon 5500 ja 6500 jääneet ikäänkuin astetta "hienommiksi" malleiksi mallistoon.
Älä ota mitään liian vakavasti.

nenone

• MSN Messenger  - Aleksi_26@hotmail.com
    • Profiili
Ambassadeur "dööri"
« Vastaus #10 : Syyskuu 08, 2005, 17:19:31 »
Moro!
Itse kävin vähän aikaa sitten tuurissa ostamassa 5kpl 6000 döörejä.
50euroa kappaleelta ei paha jos ajattelee hinta/laatusuhdetta  :D

Enää tänä vuonna ei testaamaan kerkiä, kun jääkiekkokausi on aluillaan, mutta ensi kesänä pääsevät todelliseen testiin kuhan uistelussa  8)

Kirjaudu sisään palveluiden tunnuksilla

center>