Chat

Kirjoittaja Aihe: foliolla päällystys  (Luettu 5217 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

tonireps

• MSN Messenger  - tonireps686@hotmail.com
    • Profiili
    • Sähköposti
foliolla päällystys
« : Kesäkuu 24, 2002, 12:25:44 »
Aattelin laittaa kylkiin folion, mutta onko kellään kokemusta tästä tai onko tullu mitään??
_-_--_-_

Sandro

• Profiili
    • Sähköposti
Re: foliolla päällystys
« Vastaus #1 : Kesäkuu 26, 2002, 13:00:43 »
Oon päällystänyt vaappuja foliolla, tulee ihan hyviä muutaman harjoittelukappaleen jälkeen. Kiinnitän folion vaappuun 3M:n spray-liimalla, vaappuun ja folioon liimaa vähän odottelua sitten kyljen keskeltä puhtailla sormilla aloittaen reunoille päin. Ei kannata folioida vaappua heti kokonaan vaan kylki kerrallaan, muuten folio menee helposti kurttuun.

tonireps

• MSN Messenger  - tonireps686@hotmail.com
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #2 : Kesäkuu 26, 2002, 14:29:03 »
Selevä homma...Ootko saanu mitään ja minkä hintasia ne on ne spraymaalit suurinpiirtein.. ???
_-_--_-_

Sandro

• Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #3 : Kesäkuu 27, 2002, 00:44:25 »
Tarkoitit varmaan spray-liimaa.. tais maksaa jotain 8 euroo tölkki. Ei se spray-liima oo ainoa jolla folion voi liimata, muistan kuulleeni että liimapuikoillakin sen voi liimata. Kaloja (haukia) tulee kun vaan viitti lähtee kalalle.

NR

• Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #4 : Heinäkuu 21, 2002, 14:29:21 »
Minä liimaan foliot liimapuikoilla. Kylki kerrallaan ja sen jälkeen upotus pari kertaa kirkkaaseen lakkaan ja hyvä tulee. :D

Roll

• Profiili
    • Sähköposti
Re:foliolla päällystys
« Vastaus #5 : Elokuu 19, 2003, 17:11:36 »
Mulla on alumiinifoliota mutta kummin päin folio vaappuun laitetaan ?

Mikko_-Procyon-

• Veronkiertäjä
  • Mikkonator
  • Ei tunnu missään!
    • Profiili
    • Propilkki 2
« Vastaus #6 : Elokuu 20, 2003, 08:09:52 »
Folion kiinnitys onnistuu ihan tuubiliimallakin. Pursottaa sitä sopivasti vaikka vaapun pinnalle ja levittää sormella tai jollain työvälineellä ja sitten painelee folion vaappuun kiinni.
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

Anonymous

• Vieras
« Vastaus #7 : Elokuu 20, 2003, 21:18:54 »
Foliossa on kaksi erilaista puolta. Kumpi tulee näkyviin ?

Mikko_-Procyon-

• Veronkiertäjä
  • Mikkonator
  • Ei tunnu missään!
    • Profiili
    • Propilkki 2
« Vastaus #8 : Elokuu 20, 2003, 21:43:45 »
Oman valinnan mukaan. Kirkas, jos haluat kirkkaan pinnan. Matta jos tahdot "ei niin kiiltävän vieheen". Kirkas miellyttää ihmistä, mutta kumpi miellyttää kalaa.. ota itte selvää :)
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

Anonymous

• Vieras
« Vastaus #9 : Syyskuu 21, 2003, 13:07:21 »
Olin tossa perjantaina kokelemassa mun ensimmäistä ite tehtyä vaappua ja uinti oli mahtava! Samana päivänä sain viel 2 haukee sillä ! :)
Mut sitten siitä alko folio repeemään ja vaappu pääs varhaiseläkkeelle...
Olin folion kiinnittänyt liimapuikolla ja sen jälkeen jollain kalustelakalla ja spraylakalla lakannu sen maalauksen jälkeen...
Löysin purkin uretaanilakkaa kestäsköhän se paremmin ?

panumies

• Profiili
« Vastaus #10 : Syyskuu 21, 2003, 18:05:08 »
Kyllä hauki saa lakan pinnan helposti rikki, mutta enempi lakka hidastaa reikiintymistä.

Anonymous

• Vieras
« Vastaus #11 : Joulukuu 02, 2003, 10:34:07 »
Kannattaa kiinnittää kontaktiliimalla. Ite oon 2 kirppua päällystäny foliolla, joka on peräisin suklaajoulupukista. tuli viininpunanen ja violetti. Hyvin tuntuu folio pitävän, en oo vielä uittaa koittanu...

Kirjaudu sisään palveluiden tunnuksilla

center>