Chat

Kirjoittaja Aihe: Kannattaako ostaa?  (Luettu 2070 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Lippapää

• Profiili
Kannattaako ostaa?
« : Kesäkuu 07, 2006, 08:48:11 »
Minä olen menossa merelle vähän isompia kaloja noin 5-8 kilosii :?Kannattaako minun ostaa vetouisteluvapa ja hyrräkela ku mulla on vain avokela ja sen vapa eli tapuisaminä en tiedä koska, olen menossa ekaa kertaa menen ehkä suomenlahteen :?
Siunaa jeesus ruokamme ole aina luonamme ahven

kaivo

• Vieras
Vs: Kannattaako ostaa?
« Vastaus #1 : Kesäkuu 07, 2006, 12:27:18 »
Mikä on reissun tarkoitus? Mitä kalaa pyydätte, heittelemällä vai nimenomaan uistelemalla?

Jos tarkoituksenasi on etupäässä heittokalastaa haukea (kuten olettaisin viestisi perusteella ja reissusi ajankohdasta), ei ehkä ole mielekästä ostaa uistelusettiä yhtä reissua varten. Normaalilla virvelillä pystyy uistelemaankin, kunhan käytettävät uistimet eivät ole kovin suuria eikä käytetä raskaita lisäpainoja yms. Varsinaiset vetouisteluvehkeet kannattaa ostaa, jos tarkoituksenasi on nimenomaan keskittyä uisteluun ja tavoitekala on noinkin kookasta. Uisteluvavat ovat jämerämpiä, siimat paksumpia jne. ja soveltuvat erityisesti syvältä tapahtuvaan uisteluun paremmin.

rusakko

• Profiili
    • Sähköposti
Vs: Kannattaako ostaa?
« Vastaus #2 : Kesäkuu 10, 2006, 20:48:09 »
Ja se että menee merelle kalastamaan ei tarkoita että automaattisesti tulisi niitä 5-8kg kaloja.. :-P

Kirjaudu sisään palveluiden tunnuksilla

center>