Chat

Kirjoittaja Aihe: huonoin kalareissusi?  (Luettu 28048 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

D-Vitamiini

• Kumpi ja kampi tappelivat, Seppo voitti!
    • Profiili
Vs: huonoin kalareissusi?
« Vastaus #30 : Kesäkuu 02, 2009, 13:17:25 »
Eilen olin kaverin kanssa kalassa niin minulla ekalla heitolla paras viehe meni pohjaan ja kaverilla myös. Puol tuntia irroteltiin pohjasta ja lähettiin pois.
Se mikä ei tapa, vahvistaa, mutta sattuu aivan helevetisti.

HuntaKilla

• MSN Messenger  - Verijuoppo--@hotmail.com
    • Profiili
    • www.noaa.gov
    • Sähköposti
« Vastaus #31 : Kesäkuu 03, 2009, 00:24:21 »
Tänään tuli yksi huonoimmista kalareissuista tehtyä. Nakkelin eräällä metsälammella pientä Meppsin lippaa, omissa maailmoissani. Yhtäkkiä tunsin nykäyksen ja siinä samalla säikähdin omista haaveiluista "maan päälle" ja tein vastaiskun. Kun aikani tappelin kalan kanssa, niin katsoin sitä pieneksi haueksi, mutta kun kala tuli lähemmäksi rantaa, se olikin v*tunmoinen ahven! Ahven pisti vielä hanttiin, mutta kun se vaikutti pysyvän hyvin kiinni, päätin nostaa sen maille vapaa ylhäällä pidellen.  Eikait siinä, juuri kun olin saamassa otetta kalasta, niin tämä p**kele tippuu suoraan takaisin lampeen!

Tämä reissu nakersi pahemman kerran, sillä koosta päätellen ahven oli ainakin 500 grammainen. Se olisi ollut suurin koskaan saamani ahven.
www.NOAA.gov <-- National Oceanic and Atmospheric Administration
www.team17.com <-- Team 17

Kokkokokoaisitkokokonkokokokonkokokokokon.

[Fisherman]

• Aina ei voi onnistua, ei edes joka kerta!
    • Profiili
« Vastaus #32 : Kesäkuu 06, 2009, 19:17:02 »
HUonoin kalareissu sattui vissiin viime vuoden syksyllä. oltiin tuttujen kanssa nauvossa haukea hakemassa. kaks päivää heiteltiin eikä kalan kalaa... Lieneekö toisena päivänä puhjenneen rajuilman syytä? ainahan sitä voi selitellä...  :? opas kertoi että yhtään kalatonta reissua ei ollut ennen tehnyt!

Roope-Ankka

• MSN Messenger  - Niiksuhc@hotmail.com
    • Profiili
« Vastaus #33 : Kesäkuu 11, 2009, 11:52:22 »
Huonoin kalareissuni oli... Se että mentiin isän kaa kalaa sitten me heiteltii ja saatiin ahvenia ja oli kylmä ja sateinen sitte se jäi kiiinni pohjaa iskä sano että ui sinne minä riisuin itteni mutta sitten iskä sano että se on lieju pohja vaikka siihe oli tuotu justiisa hiekkaa. Sitten me nähtii vene joka oli irralllaa me otettii airot mutta minä osaan soutaa mutta iskä ei luottanu ja isä taas ei osaa soutaa. Sitten me soitettii setäni paikalle nii se osas soutaa. Me haettii viehe pois lammesta. Ja lähettiii kotiin.

Timpe

• Vieras
« Vastaus #34 : Kesäkuu 11, 2009, 11:55:36 »
Huonoin kalareissuni oli... Se että mentiin isän kaa kalaa sitten me heiteltii ja saatiin ahvenia ja oli kylmä ja sateinen sitte se jäi kiiinni pohjaa iskä sano että ui sinne minä riisuin itteni mutta sitten iskä sano että se on lieju pohja vaikka siihe oli tuotu justiisa hiekkaa. Sitten me nähtii vene joka oli irralllaa me otettii airot mutta minä osaan soutaa mutta iskä ei luottanu ja isä taas ei osaa soutaa. Sitten me soitettii setäni paikalle nii se osas soutaa. Me haettii viehe pois lammesta. Ja lähettiii kotiin.
Olin 4vuotiaana isän kaa kalassa. Sain särjen viskasin ongen pois järvestä se onki lenti puuhu :/.
Viikko sitten kun olin joella kalalla nii eiku tuuli ota ja mene viehe puuhu... Onneks sain alas :D

Niin mikähän se niistä se huonoin sitten oli?

Ammattilainen

• Profiili
« Vastaus #35 : Kesäkuu 29, 2009, 22:52:27 »
Monesti nämä saaliittomat kalareissut ovat niitä huonoinpia, varsinkin jos ei ole viimekerroillakaan kalaa tullut - rupeaa pikkuiljaa ajattelemaan että tuleeko sitä ollenkaan, ja monesti hetkeksi kiinnostuksen kohteet siirtyvät muualle. Mutta käpivä kerran näinkin ; olin kaverin kanssa kalassa, ja viskasin vahingossa jonkun lusikka uistimen puuhun. Sitten hetken sitä koitin sieltä kiskoa pois ja lopulta nykäisin oikein kunnolla. Ja sieltähän se tulikin.. Hetken kuluttua tajusin että viehe on poskessani kiinni, ja viellä kaikista koukuista. Yksi koukuista oli jäänyt ihan pintaan ja sen kaverini sai irti. Ei muuta kuin lääkäriin, ja poski sitten puudutettiin ja pienellä puukolla kaivoivat koukut esiin kun olivat niin pahasti menneet. Lopulta poski "liimattiin" kiinni, niin ei tarvinnut tikkejä laittaa kun jättävät jäljetkin. Tälläistä sattuu. :D
Kalaan aina kun pääsee !

vagha1

• Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #36 : Huhtikuu 10, 2010, 11:43:30 »
mun huonoin reissu sattui kohdalle tänään. olin tossa ''kalattomassa järvessä'' muuten vaa koikeilemassa uistimia,kunnes sitten hansikas jäi kiinni koukkuun... yritin sitä repiä siinä irti mutta koukku katkes. siinähän sitten manailin aikani kunnes lähdin lampsimaan kotiin. kotona hanskat olivat edelleen kiinni koukuissa,ja taas kiskoin niiitä irti toinenki koukku katkes ja sormi väh repes  :oops: . että sillai

Jäde

• Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #37 : Huhtikuu 10, 2010, 12:07:11 »
Oiskohan ollu viime kesän reissu peltolammille:
Lähin joskus keskipäivällä pyörällä sotkee peltolammin päässä olevalle sillalle, josta heittelin uistinta siellä
päässä olevaan lumpeikkoon.
No siinä tunnin koittamisen jälkeen olin just heittäny heiton ihan rannan tuntumaan --> kerkesin kelaan
vain pari sekunttia ja hirvee molskkaus vieheen kohdalla, mutta vavassa ei tuntunut mitään erikoista.
Samanlailla kävi myös seuraavalla heitolla, samasta paikasta ja sen jälkeen hiljeni.
Parin heiton jälkeen koitin pommittaa samaa kohtaa, mutta viehe jäikin suoraan puskaan kiinni ja sinne myös
jäikin.
Tämän jälkeen lopetin heittelyt, mutta huono onni ei vielä siihen loppunut: Astuin laudassa kiinni olevaan naulaan ja
sehän upposi kengän pohjasta läpi suoraan varpaaseen ja kun lähdin pyörällä liikkeelle, löin pikkuvarpaani polkimeen, että
kynsi lohkesi ja sen alta alkoi vuotaa verta.

tuuri

• Profiili
« Vastaus #38 : Kesäkuu 15, 2010, 12:02:16 »
kiipesin puuhun ja tipuin sitten veteen ja kalat lähtivät.
No yllätys?

DarkfireFIN

• Luumäen kuunvalo
    • Profiili
« Vastaus #39 : Kesäkuu 15, 2010, 14:44:23 »
Onnistuinpa tänään sen verran huonoon reissuun et huh huh. Olin menossa läheiselle lammelle kalaan. Jo matkalla olikin joka paikka märkä yöllisen sateen jälkeen. Lievästi kastuneena jatkoin matkaa itikoiden viedessä kaiken veren elimistöstä... Ei minkäänlaisia havaintoja kaloista. Muutama hyppy keskellä lampea, mutta eihän rannalta saa sinne asti heitettyä. Se ihmetytti ettei edes mato-onkeen ottanut. Kyllä nyki mut ei tullu ylös asti. Kohta alkoi ripotella vettä ja päätin lähteä poispäin. Lammen toisessa päässä ajattelin soittaa naapurille ja kysyä venettä lainaan. Sain lainata venettä ja lähdin rannasta menemään. Vedin uistinta ja kohta vapa taipui. Pieni alle 300g hauki tuli ja pääsi (onneksi) irti ennen kun ehdin saada veneeseen. Sen jälkeen noin tunti ilman mitään tapahtumia, kunnes aloin onkia taas. Ensin luultavasti elämäni suurin mato-onki kala oli heitto-ongessa kiinni ja arvatkaapa pääsikö irti. Sitten tapahtui se pahin mahdollinen. Juuri kun olin heittämässä kohoa uuteen paikkaan tippui puola ja kaikki siima kelalta lammen pohjaan.  :-( Eipä auttanut muu kuin alkaa kelaamaan siimaa käsin ylös ja kohta puola nousikin vedestä. Sylissä monta kymmentä metriä siimaa. Täytyi katkaista siima ja lähteä pois... Se hyvä puoli oli että piti muutenkin vaihtaa kela tuohon onkeen, et ei sen puoleen mut kuinka paljon voi yhdelle reissulle sattua.. Aika lähellä oli etten pudonnut vielä järveen.

H.G.D.

• Profiili
« Vastaus #40 : Kesäkuu 23, 2010, 01:19:21 »
 Itselläni taitaa olla näinkin viimeaikainen tapahtuma kuin toissayö. Kartalta muutaman kaverin kanssa ensin katseltiin että minnekö sitä tällä kertaa yöllinen kalareissu suunnattaisiin ja löytyikin sitten muutama pienehkö järvi hieman syrjemmältä. Alussa homma vaikutti hyvinkin lupaavalta, kalaa tuntui ja näkyi olevan runsaasti pitkin rantoja mutta yhtäkään ei siinä sitten ylös asti saatu. Ranta kuitenkin osoittautui hyvin ruovikkoiseksi ja ilmeisesti kaatuneita puita ja risuja pinnan alla oli enemmänkin sillä parin tunnin sisään oli jo neljä viehettä jäänyt pohjaan jumiin (ja eihän siihen risukkoon raaskinut kahlaamalla niitä hakemaan).
Tässä vaiheessa sitten päätimme vaihtaa järveä ja käydä katsastamassa seuraavan paikan. Ensivaikutelma sielläkin oli varsin hyvä ja muutamia kunnon molskahduksiakin nähtiin heti rantaan saavuttuamme vaikka hieman hirvittikin lumpeiden määrä valitsemassamme lahdelmassa. Hetken aikaa heiteltyämme sitten kaveri ilmoitti että taas oli mennyt uistin pohjaan. Mutta eihän sitä niin helposti sovi luovuttaa, noin lupaava paikka kuin olikin... Tässä vaiheessa sitten itse päätin nakata (onneksi halvan) lusikkani pitkin koivun oksia ja tottakai mahdollisimman korkealle ja vaikeaan paikkaan. Eipä auttanut kiipeillä ja sinnehän se sitten jäi. Samaan aikaan oli toinen kaverini onnistunut saamaan siimansa kesken heiton poikki ja siinä sitten ihmeteltiin hetken aikaa ja päätettiin vielä kerran kokeilla ennen kotiin lähtöä.
 Eipä mennyt montaa hetkeä kun sitten kaveri alkoi siinä kovaan ääneen valitella että nyt jäi uistin kiinni. Siinä sitten naureskelin että mikä siinä noin huolestuttaa, olihan niitä jo tullut hukattua tähänkin mennessä aimo liuta, mutta... Tällä kertaa olikin räsänen löytänyt paikkansa kaverin reidestä... Kotiin vain kovan kirouksen kanssa ja fiilikset sen mukaiset että ei ehkä ihan muutamaan hetkeen taida saada itseään uudestaan tuollaiselle reissulle enää lähtemään  :lol:

wewwer51

• back to black
    • Profiili
« Vastaus #41 : Kesäkuu 23, 2010, 09:34:48 »
mulla oli huonoin tämä. kävin uistelemassa haukea ja kun joku iski kiinni vieheeseen. no sitten kun sain sen hauen reunalle se hypäsi takaisin veteen ja kouku irtos sen suusta ja suoraan silmään se tuli sitten. 6h sairaalassa ja siten tikit päälle ja hauki oli iso vielä. ei voisi pahemmin enää mennä kun uisti vielä jäi sairaalaan.
fishing rocks!

Säämänen

• Profiili
« Vastaus #42 : Kesäkuu 26, 2010, 16:35:46 »
Olimme järvellä vetouistelemassa, alkoi sataa kaatamalla. Olimme siellä tunnin, mitään ei tarttunut...

jakedog

• Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #43 : Lokakuu 09, 2010, 02:00:00 »
viikon verran korppoossa kalastelemassa, keskimäärin 6h/ päivä, vedettiin uistinta ja heiteltiin, jopa pilkittiin koko reissusta jäi kilonen hauki muistoksi, tämäkin selästä kiinni. niillä bensoilla olisi hyrrännyt koko kesän kotikylän kalapaikkoja ja saaliskin olisi ollut varrrrmasti suurempi :D . Näiden lisäksi sekä ittellä että emännällä koko kroppa palanut ja parit uistimetkin jäi pusikkoon. eikä auttanut se että kotiin lähdettäessä seuraavana aamuna odotti mielekäs työpäivä klo 06:00.

ahven989

• eteenpäin sano mummo lumessa
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #44 : Tammikuu 10, 2011, 17:51:03 »
heittelin tossa kesällä  karhiniemensillan vieressä, satuin sitten heittämään sillan yli ja kuinka ollakkaan auto tuli juuri siltaa pitkin ja tietysti siima katki :x. sitten kun lähin polkupyörällä kotiin ni kaaduin viä ku linkka tuli niin läheltä :-(

että sillä laella tällä kertaa :-D
hyvää yötä sano mummo kun silmä puhkes

Pike

• Profiili
« Vastaus #45 : Tammikuu 10, 2011, 20:34:34 »
Pakko sanoa tähän väliin, että edelliset kolme viestiä ovat taas niitä mitä ei edes jaksa vaivautua lukemaan, koska ei ole edes isoja alkukirjaimia viitsitty laittaa.

Niin ja mitä nyt huonoimpiin reissuihin tulee niin kalaa ei tullut ja viehe pohjaan. Eli ei mitään kovin mullistavaa.

KÖSTER

• Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #46 : Tammikuu 12, 2011, 22:14:02 »
Olipa kerran vapaapäivä ilman muita velvotteita, aamulla kello 5.00 suuntasin johtotähden karhusaaren sillan viereen ja toiveekkaana salmeen jigittelemään.
Lauma vironvenäjää puhuvia
örveltäjiä oli myös kyseisellä alueella, ilmeisesti ilta vodkan voimalla venähtänyt aamuun.

Kyseiselle heimolle olennaiseen tapaan kaikki paikat miehitetty mistä vähäkin vois kalaa tulla ja
oottoonki poikineen koristeli rantoja pullojen kaljatölkkien ,roskien,ulosteiden ymv. kera.  5 heittoa peräkkäin päätyi pohjatärpin seurauksena siimakatkoon jolloin päätin vaihtaa maisemaa nurmijärven myllykoskelle. Parkkipaikalle palattuani huomasin auton renkaan tyhjentyneen, oli vedetty puukolla tms. kyljestä läpi. Onneksi vaan yhdestä pyörästä joten vaihdoin vararenkaan tyynesti paikoilleen joka vielä noissa autoissa samanlainen eikä nykymallin mopopyöräversio.

Myllykoskellakin munat pataan ja tuloreissulla hokasin uistin rasian jääneen parkkipaikalle.
Harkitsematon U-käännös moottoriteiden välisen huoltokannakkeen kautta ja se ainoa auto takanani joka sillä hetkellä näkyvillä olikin poliisin siviiliversio. No tyhmyydestähän sakotettiin
ja yliärtyisän konstaapelin pyynnöstä hondaan kirjoittelemaan muistutusta. Menin kiltisti auton oikealle puolelle takapenkille istumaan ja kireä konstaapeli tiuskaisi jotta onko sitte ihan pakko tulla siltä puolen autoon ja istua sen kansion päälle? Kerroin jotta turvallisuus syistä penkan puolelta ,ollaan sentään moottoritien reunassa parkissa ja siirsin toki kansion syrjään ennen kuin istahdin tähän penkille joka muuten on aika epämiellyttävän kuuma ilmastoituun autooni verrattuna, totesin. Tulotasoani en tietenkään tiennyt ,koska olin yrityksen juuri perustanut joten kehotin tarkistamaan verotiedoista.  Olivat tietenkin tekniikan häiriötekijöiden vuoksi vaikeasti haettavissa joten aikaa paloi,tuskanhiki virtasi ja kireys suorastaan väreili ilmassa.

Sitten sen rasian hakuun sakkolappu kourassa, oli minuutti aikaisemmin lähtenyt parempaan kyytiin viron rekisterissä olevan ajoneuvon takakonttiin näin mulle kerrottiin.
Kotonakin kiiteltiin hyvästä ja halvasta harrastuksesta.
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 24, 2011, 21:17:22 kirjoittanut KÖSTER »

yogo

• Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #47 : Kesäkuu 05, 2011, 12:14:38 »
Teininä lähdin kaverin kanssa kalaan. Aamulla lähdettiin todella aikaisin, koska tarkoituksena oli ajaa 3-4 tuntia veneellä paikkaan josta tulee varmasti saalista. Keli oli hyvä ja matka meni 4 tunnin paikkeilla.

Pääsimme perille, kaivoimme välineet esiin ja  kaveri heitti ensimmäisen heiton ja kohta huudahti. "Nyt tuntuu että nappasi". Tässä vaiheessa oli pakko vain todeta rauhallisesti. "Älä vaan rupea tempomaan, sun viehe on mun takaraivossa"

Teini-ikäisyydestä johtuen emme osanneet irroittaa viehettä, joten kamat kasaan ja taas ajettiin 4:ttä tuntia kotiin ja lääkärille, joka irroitti vieheen 15 minuutissa. Kaverille lääkäri opasti lähes kädestä pitäen että miten viehe irroitetaan.

Parin vuoden jälkeen tämä jo naurattaa, joten muistakaa kaikki laittaa tuo lakki päähän kun lähdette kalaan  :lol:

lahnapoika

• Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #48 : Kesäkuu 21, 2011, 12:14:01 »
Joo tuossa oltiin kamun kaa jigailemasssa vene satamassa.Heitin veneen viereen ja pompputeelin jigi pohjassa.no kohta se onkin kiini siellä...vai onko ei jumalauta elämän suurin hauki kiinni ja hirveet taistelut alkaa.siinä katotaan selaset 5 minuuttia kumpi on mahtavampi.no sitten haavitsemis paikka on siiinä kahen metrin päässä nii hauki päättäää ottaa loppu spurtin ja naps.sinne meni metrin mittanen hauen pyörylä jigi suunpielessä no eihän se mitään samalla reissulla jäi yhteensä 7 jigiä pohjaan. :cry:

_GARY_

• Tapin rasvaaja
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #49 : Kesäkuu 26, 2011, 18:40:38 »
No mulla ehkä hunoin kalareissu on se kun olin kalastamassa virvelillä niin olin jättänyt pakin taakseni auki tottakai, ja sitten ku kiskasin ni koukku tarttui martinin hyvään puukkoon, ja siellä se on kokemäenjoessa vieläkin.  :-D

« Vastaus #50 : Heinäkuu 15, 2011, 14:35:01 »
Viime palsankosken reissusta jäi vähän paha maku suuhun, 20 tuntia kalastusta putkeen, saaliina pari hassua ahventa. Viikko tuota reissua ennen 13 tuntinen reissu tuolla ja kaikille kolmelle munat pataan. Viimeks velipoika sai sentäs kirren..
Hauki on kalastajan ystävä...se ottaa aina silloinkin, kun muut kalat eivät

Molopääklaani

madtrue

• Nyrkinheiluttaja ruispellossa
  • "hullujen kuningas"
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #51 : Toukokuu 29, 2012, 22:39:14 »
Huonoin reisuni hmm... neljä päivää sitten :) 6tuntia kestänyt reissu alkoi silleesä että ekat 3 tuntia meni hyvin kunnes alko epäonni ekaksi ihan uus minnow spooni posahta "siima" lennosta poikki ja minnari lenti about 35m jordaniaan ja uus perustin siinä samassa :) sitten ajattelin uutta kulta/musta bomber 15 a uittaa yks pikku hauki ylös, ja kohta olikin uistin pohjassa (ja sama homma uus perustin ja uistin meni siinäkin, sillo alko jo vituttaa ku kyseessä oli UUSI siimakin nano unifilament 0.20 eli siimaakin reissulla meni se 40m :) pyöräily takaisin 6km vain pikkuriikkinen hauki mukana ei voinu vapauttaa oli ottanut uisteen niin järeestä suihisa että ei pärjänny vedessä :(.

tiivistelmä reissusta 12km pyöräilyä 6h kalastusta saldo 850g hauki :) 2x uusi uistin 2xperustin 40m uutta siimaa :) voisin veikata että ketä tahasa vituttas, sillo oikeesti tuli ajatelleeksi kaikenlaista :?
"rocky has left the building"

Kalle 37

• Pikku-Kalle
  • Kyl kala syö kun vaan tietäs missä :)
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #52 : Toukokuu 30, 2012, 07:17:20 »
Mökillä viikonloppuna 3 uistinta puuhun 2 uistinta hauille ja kaks kalaa ylös vaaka tippu järveen kelasta sanka poikki pääsen rantaan airo kolahti kiveen ja halkes :-( ketutti
Erämaa-Kuusamon pilkkiviikot :)

madtrue

• "hullujen kuningas"
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #53 : Kesäkuu 23, 2012, 18:07:25 »
Tätäkin näin jälkiviisaana ajatellen ;) ei taida olla oikeasti huonoa reissua vaikka kalaa ei tulisi (niin raitis ulkoilma / mielekäs harrastus) pitää tyytyväisenä vaikka mp-reissun jälkeen, tottakai välillä voi v****** mutta se on normaalia tässä lajissa ;).

popedamies

• Tämä on aivan posketonta, sanoi spitaalinen
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #54 : Kesäkuu 24, 2012, 16:23:14 »
Mun huonoin kalareissu oli se kun olin menossa lentokoneella kemiiin kalastamaan siitä kuivaniemeen kuivajoelle kun flybe hukkasi mun perhovavan ja kun eivät korvaa sitä. Muuten reissu oli mukava.

Matte

• Profiili
« Vastaus #55 : Elokuu 09, 2012, 03:38:37 »
Kerron kaksi huonointa kalareissua tältä kesältä.

Ensimmäinen näistä kahdesta meni täysin nappiin, kala söi aivan mahdottomasti, keli oli hyvä ja kaikki oli hienosti, MUTTA. Samaan uistimeen otti n. 20min aikana jo kahdeksas hauki, jota en jostain syystä halunnut heti nostaa veneeseen, vaan kelasin lähelle venettä ja leikittelin hauen kanssa hetken, jolloin peruke aukesi ja hauki vei uistimen. Se söi miestä ja pitkään. Uistin oli Rapalan Rattlin rap, jota ei enään valmisteta.  :evil:

Toinen reissu oli hienoin ikinä, jos nyt saalista ei lasketa mukaan. 6 kaveria, valvomista, +2000km ajamista asuntoautolla, vesisadetta, kahlaamista helvetin kylmässä vedessä, kalliit luvat yms. Reissu ei todellakaan ollut halpa ja koko porukan saalis oli noin 15kpl 10cm pituisia taimenia. Paikkana Teno- ja Inarijoki.  :-D
« Viimeksi muokattu: Elokuu 09, 2012, 03:40:12 kirjoittanut Matte »

madtrue

• "hullujen kuningas"
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #56 : Maaliskuu 27, 2013, 10:10:11 »
Niitä on moniakin, mutta varmaan sellaiset reissut joissa joku "viisas" pöllinyt vieheitä yms koskella käydessä.

Fisumiäs

• oon oppinu tänä keväänä keulimaa
    • Profiili
« Vastaus #57 : Huhtikuu 01, 2013, 18:17:39 »
Oma huonoin reissuni oli kun Survosenkoskella kävin kalassa. Mitään en saanut. 20€ lupa on pikkupojalle iso raha ja jos ei edes kalaa saa niin kyllähän siitä paha mieli jää.
<><   <><   <><    <><
  <><   <><   <><

madtrue

• "hullujen kuningas"
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #58 : Huhtikuu 02, 2013, 11:21:03 »
Toivoa pitää ettei tänä vuonna olisi yhtä huonoa tuuria (menee uusia uistimia, ja joku nero viel pöllii) mut toivottavasti ei pääse tänä vuonna noin käymään. Ai nii ja tsemppiä kaikille jo tulevalle KESÄLLE!!

Kirjaudu sisään palveluiden tunnuksilla

center>