Chat

Kirjoittaja Aihe: Etusivun uudistus.  (Luettu 7451 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

puolisukeltaja6

• MSN Messenger  - nokkaposti@hotmail.com
    • Profiili
    • HeQ:n kalastussivu
    • Sähköposti
Etusivun uudistus.
« : Lokakuu 07, 2006, 22:16:35 »
Tuo etusivu ei ole oikein enää edustavan näköien. "Ajankohtaista" on Propilkki 2:sen julkaisu, joka on lisätty: 3.11.2005, eli melkein vuosi sitten!

Sitten:

Uusimmat keskustelut Foorumilla!

Warning: mysql_num_rows(): supplied argument is not a valid MySQL result resource in /www/int2000/a/b/7750/html/keskustelu/SSI.php on line 210

Sitten vielä etusivu näyttää että foorumilla on 6 vierasta, ei muita vaikka foorumi näyttää että on 18 vierasta, 7 jäsentä (2 piilossa).

Eli toivoisin jotain muutosta tuohon etusivuun. Tämä on siis vai pelkkä toive/ajatus, eli älä jussi (tai muutkaan) stressaannu. Ajattelin vain, etä jos joku eksyy tuonne etusivulle niin ei ole ensivaikutelma kovin hyvä. Ja se taas ei välttämättä ole kovin hyvä asia.

Mikko_-Procyon-

• Veronkiertäjä
  • Mikkonator
  • Ei tunnu missään!
    • Profiili
    • Propilkki 2
Vs: Etusivun uudistus.
« Vastaus #1 : Lokakuu 08, 2006, 00:39:44 »
Sitä on itse kukin pitkään toivonut.. jo 3-4 vuotta.
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

esal

• Profiili
« Vastaus #2 : Lokakuu 17, 2006, 13:12:32 »
Sitä on itse kukin pitkään toivonut.. jo 3-4 vuotta.
Mikä siinä sitten on vikana, kun sitä ei saa muutettua?

Salmo

• Vieras
« Vastaus #3 : Lokakuu 17, 2006, 13:53:23 »
Jussi koodaa uutta sivustoa työnsä sallimissa puitteissa. Hän on sanonut, ettei aio luovuttaa projektin suhteen ja että suuri osa koodia on jo valmiina. Niin kuin Mikko sanoi, varmaan 3 vuotta sivusto on ollut lähes staattisessa tilassa ja varmasti monta käyttäjää olemme menettäneet sen takia. Toivossa on kuitenkin hyvä elää, ja tärkeintä on, että Jussi itse uskoo projektin valmistuvan.

Artikkelit-osioa sen sijaan voidaan vielä päivittää, mikäli hyviä tuotoksia ilmaantuu.

esal

• Profiili
« Vastaus #4 : Lokakuu 17, 2006, 13:58:47 »
Jussi koodaa uutta sivustoa työnsä sallimissa puitteissa. Hän on sanonut, ettei aio luovuttaa projektin suhteen ja että suuri osa koodia on jo valmiina. Niin kuin Mikko sanoi, varmaan 3 vuotta sivusto on ollut lähes staattisessa tilassa ja varmasti monta käyttäjää olemme menettäneet sen takia. Toivossa on kuitenkin hyvä elää, ja tärkeintä on, että Jussi itse uskoo projektin valmistuvan.

Artikkelit-osioa sen sijaan voidaan vielä päivittää, mikäli hyviä tuotoksia ilmaantuu.
Jos Jussi itse uskoo projektiin, se onnistuu.

esal

• Profiili
« Vastaus #5 : Helmikuu 05, 2007, 19:58:34 »
Onkos tässä asiassa tapahtunut mitään edistystä?

Mikko_-Procyon-

• Veronkiertäjä
  • Mikkonator
  • Ei tunnu missään!
    • Profiili
    • Propilkki 2
« Vastaus #6 : Helmikuu 06, 2007, 11:52:20 »
...jaa-a... tuskin? Ei ole ainakaan meille kuulunut mitään infoa.
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

esal

• Profiili
« Vastaus #7 : Heinäkuu 10, 2007, 14:02:59 »
Taas minä olen täällä kyselemässä, notta oliskos tapahtunut asian eteen minkäänmoista edistystä? :| Ainakin linkkilista antaa väärän kuvan saitista.. Jokaikinen spämbot on lisännyt sinne linkkejä.. :-(
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 10, 2007, 15:21:50 kirjoittanut esal »

Kiiskinen

• Profiili
« Vastaus #8 : Heinäkuu 10, 2007, 15:17:47 »
Joku hyvän näköinen nainen siihen taimenen kanssa niin mahla valuu reisille aina kun sivun avaa!!  :-o :-D :-D

Qkkeli

• Global Moderator
    • Profiili
« Vastaus #9 : Heinäkuu 10, 2007, 16:05:06 »
Kiiskisellä rautainen ehdotus..  :wink:

Itsekkin olen harmitellut tuota etusivun uudistumattomuutta. Ei se todellakaan anna kaikkein parasta kuvaa sivustosta, jonka ainut elävä osa on foorumi. Mut uskon, että Jussi herää vielä tähän tilanteeseen ja pistää uudistukset rullaamaan

esal

• Profiili
« Vastaus #10 : Heinäkuu 10, 2007, 16:55:32 »
Itsekkin olen harmitellut tuota etusivun uudistumattomuutta. Ei se todellakaan anna kaikkein parasta kuvaa sivustosta, jonka ainut elävä osa on foorumi. Mut uskon, että Jussi herää vielä tähän tilanteeseen ja pistää uudistukset rullaamaan
Mä olen kyllä ihmetellyt, kun Jussi on tullut mykäksi tällä foorumilla. :x Tänäänkin käynyt paikalla, muttei mitään ole puhunut vuoteen.

Toivotaan parasta, pelätään pahinta.. ja tietysti potkitaan häntä persiille.

haukka_1

• Profiili
« Vastaus #11 : Heinäkuu 10, 2007, 17:02:36 »
Mä olen kyllä ihmetellyt, kun Jussi on tullut mykäksi tällä foorumilla. :x Tänäänkin käynyt paikalla, muttei mitään ole puhunut vuoteen.

Toivotaan parasta, pelätään pahinta.. ja tietysti potkitaan häntä persiille.
Hyvä huomio sinänsä kun tuohon kirjautumis ongelmaankaan ei ole tullut mitään apuja.

Pete

• Global Moderator
    • Profiili
    • http://www.stcroixrods.com/
« Vastaus #12 : Heinäkuu 10, 2007, 20:48:35 »
Joku hyvän näköinen nainen siihen taimenen kanssa niin mahla valuu reisille aina kun sivun avaa!!  :-o

Vaikka tällaiset:

tai

Kiiskinen

• Profiili
« Vastaus #13 : Heinäkuu 10, 2007, 20:52:19 »
Juuri tuollaista tarkoitin!! KOMEA kala yläkuvassa!!  :-D :-D

Tosimies

• Vieras
« Vastaus #14 : Heinäkuu 15, 2007, 23:30:10 »
Onneksi luin tämän topikin.. Pelkäsin jo hetken, että Jussiolisi hylännyt koko sivuston!

Kirjaudu sisään palveluiden tunnuksilla

center>