Chat

Kirjoittaja Aihe: Rautupuro...  (Luettu 126667 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Kalamään

• Vanha vihtahousu
  • Global Moderator
    • MSN Messenger  - tonsku1991@hotmail.com
    • Profiili
    • Sähköposti
Rautupuro...
« : Marraskuu 25, 2006, 14:36:08 »
Haastavat järvet ovat kyllä hienoja,mutta nyt menee jo hermo  :x Pelasin 4x30min kisaa putkeen ilman pienintäkään tärppiä!!! :x En ole koskaan saanut sieltä kalaa,vaikka olen pelannut sitä jo paljon..Koko järven olen kiertänyt ympäri ja mitään ei tapahu..Eniten olen pilkkinyt kuparipystyllä ja siinä vihreä mato ja myös muilla pystyillä ja tasareilla.. Eli voiko joku neuvoa missä vika?? Ja missä ne raudut oikeen piileskelevät? :? Muut järvet ovat loistavia!! Mutta tämä järvi on kyllä jo aivan syvältä,sillä tuskin kukaan haluaa pilkkiä järvessä jossa ei tapahdu mitään!!!!
Sen minkä taakseen jättää, sen seuraavalla kierroksella kohtaa.

esal

• Profiili
Vs: Rautupuro...
« Vastaus #1 : Marraskuu 25, 2006, 15:17:33 »
Haastavat järvet ovat kyllä hienoja,mutta nyt menee jo hermo  :x Pelasin 4x30min kisaa putkeen ilman pienintäkään tärppiä!!! :x En ole koskaan saanut sieltä kalaa,vaikka olen pelannut sitä jo paljon..Koko järven olen kiertänyt ympäri ja mitään ei tapahu..Eniten olen pilkkinyt kuparipystyllä ja siinä vihreä mato ja myös muilla pystyillä ja tasareilla.. Eli voiko joku neuvoa missä vika?? Ja missä ne raudut oikeen piileskelevät? :? Muut järvet ovat loistavia!! Mutta tämä järvi on kyllä jo aivan syvältä,sillä tuskin kukaan haluaa pilkkiä järvessä jossa ei tapahdu mitään!!!!
Pakko on olla samaa mieltä ei sieltä saa kalaa ollenkaan. :x

Hemulisoturi

• Profiili
« Vastaus #2 : Marraskuu 25, 2006, 15:30:22 »
Olen samaa mieltä että kalaa ei tule, mutta en luovuta. Kyllä se kohta jokunen harjus tai rautu tulee.
Monen monta 30min peliä olen pelannut, saaliina vaan kaksi siikaa.  :-)

Tuomas1

• Vieras
« Vastaus #3 : Marraskuu 25, 2006, 16:49:44 »
Täytyy myöntää, että itse saan kyllä kymmenenkin minuutin kilpailussa hyvin usein vähintäänkin yhden kalan. Useimmiten harjuksen. Käytän syöttinä lähes aina kultapystypilkkiä ja punaista kärpäsentoukkaa..
Karttaan merkitty kohtuullisen varma harjuspaikka, pientä rautuakin tulee, joskin harvemmin.

« Viimeksi muokattu: Marraskuu 25, 2006, 16:51:22 kirjoittanut Tuomas1 »

Sorsa

• Profiili
« Vastaus #4 : Marraskuu 25, 2006, 16:52:57 »
Itekään en oo saanuku 3 rautua ja kaiki samassa pelissä. Sen jälkeen ei nykyäkään vaikka on paljon tahkonnut.

Juhoxx

• Profiili
« Vastaus #5 : Marraskuu 25, 2006, 17:13:26 »
Täytyy myöntää, että itse saan kyllä kymmenenkin minuutin kilpailussa hyvin usein vähintäänkin yhden kalan. Useimmiten harjuksen. Käytän syöttinä lähes aina kultapystypilkkiä ja punaista kärpäsentoukkaa..
Karttaan merkitty kohtuullisen varma harjuspaikka, pientä rautuakin tulee, joskin harvemmin.

Kiitos nimim. Tuomas1! Sain ekat harrini sinun kertomastasi paikasta! :lol:
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
<'))))<  <'))))))))))))))><
- Hei! Sä kelaat liian nopeasti! Eihän hauki saa edes viehettä kiinni!

Markus^

• Profiili
« Vastaus #6 : Marraskuu 25, 2006, 17:22:34 »
Mistäs ihmeestä te kalastelette jos ette kalaakaan rautupurosta saa  :-o Kyllä sieltä sitä kalaa tulee, välillä rautua saa kiskoa oikein urakalla.. Siitä keskisuvannon yläpäästä tulee itsella parhaiten rautua. :-)

Kalamään

• Vanha vihtahousu
  • Global Moderator
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #7 : Marraskuu 25, 2006, 19:13:59 »
sieltä tulee rautua ja ahvenia ihan sairaan paljon
 :-D :-D

Ja ahvenia ei kyllä tasan tule  :-P Eipä tolta harripaikastakaan nypyn nyppyä tullut kun äskön kokeilin 2x10min kisaa.. Muita paikkoja?  :-o

Markus^

• Profiili
« Vastaus #8 : Marraskuu 25, 2006, 20:17:16 »
Keskisuvannon yläpäästä tulee rautua.. Äskeisesskäin 15min kisassa 7 tuli  :-P

Kipster

• Putajan perhobatman
  • Global Moderator
  • Kalapedian päätoimittaja
    • MSN Messenger  - kimmo.tiirikainen@gmail.com
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #9 : Marraskuu 25, 2006, 20:24:00 »

Ja ahvenia ei kyllä tasan tule  :-P Eipä tolta harripaikastakaan nypyn nyppyä tullut kun äskön kokeilin 2x10min kisaa.. Muita paikkoja?  :-o

Ja kyllä mulle tuli harria tuolta nii paljo et alko melkee kyllästyttää =) Mees takasin kultapysty ja vihree touka kanssa ja ole kauemmi ku 10 sekkaa siin reiällä

(M)

• Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #10 : Marraskuu 25, 2006, 20:51:43 »
Mä en kans hokaa tota rautupuroo ollenkaan kaikkeni oon yrittänyt tosta edellämainitusta harripaikasta en oo koskaan mitään saanu ja ja siitä ison lammen keskisyvänteen yläpuolelta pitäis muka kuparipystyllä ja vihreällä toukalla jotain tulla , nojoskus yks tai kaks tulee mutta ei koskaan oo tullu enempää ja tuntuu siltä että pitää osua millin tarkkaan oikeeseen paikkaan että jotain tulee.
onko muuten olemassa joku "oikea" uittotyyli en muuta enää keksi muutakun et uitan väärin.

Kalamään

• Vanha vihtahousu
  • Global Moderator
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #11 : Marraskuu 25, 2006, 21:13:27 »

Ja kyllä mulle tuli harria tuolta nii paljo et alko melkee kyllästyttää =) Mees takasin kultapysty ja vihree touka kanssa ja ole kauemmi ku 10 sekkaa siin reiällä

Heh viimeks olin 5min ja alko maistuu jo p*skan maku suussa...

rainiemi

• 4,5 kilonen kirre verkosta :D
    • Profiili
« Vastaus #12 : Marraskuu 25, 2006, 21:14:39 »
Noniin! Nyt se sitten tuli! Viimein ja viimein sain sen raudun :D ! Voin laittaa kuvan mut miten se liitetään tähän viestiin?

ÄMPÄRI

• FISU
    • Profiili
« Vastaus #13 : Marraskuu 25, 2006, 22:04:07 »
kun sinne vasemmalle menee se puro niin sen alusta tulee rautuja ja harjuksia   kultapysty ja punanen toukka kevät talvi ja aamu niin mää sain sairaan paljon kalaa   :wink: :wink:
LoLxD

Jussi_

• Vieras
« Vastaus #14 : Marraskuu 26, 2006, 14:35:46 »
Tuolta punaisella ympytöidyista paikoista tulee rautua ja PALJON :wink:
Kupari pysty vihreällä toukalla niin namnam.

Turhaan itkette tosta järvestä :wink:
Kaloja tulee melkein liian usein.

juhox

• Tulen palaamaan tuleen palamaan.
    • Profiili
« Vastaus #15 : Marraskuu 26, 2006, 17:21:34 »
jes sieltä tuli nyt 9 siikaaja kaksi harjusta :lol:.
"En syö kalojen lääkkeitä. "

miksu94

• ><)-)-)-)*>.oO
    • Profiili
« Vastaus #16 : Marraskuu 26, 2006, 18:30:08 »
Kävelkää alkupaikan vastarannalle, menkää aivan ra´ntaan ja sitte vaa keltanen morri+vihreä toukka siimanpäähän. Siikaa ja rautua tulee n. 5 kalaa 10 minuutissa, ainaki mulla..... :wink:

Hemulisoturi

• Profiili
« Vastaus #17 : Marraskuu 26, 2006, 21:06:11 »
Taas yksi vartti vietetty tuolla Rautupurolla. Ei mistään. Ei nykyäkään. Tuomas1:sen paikasta kokeilin, ei mitään. Jussin paikoista kokeilin, ei mitään. Miksu94:sen paikasta kokeilin, ei mitään. Ei edes nykyä!

Tästälähin tunnetaan miltein nimimerkillä EVO.  :-P

Jussi_

• Vieras
« Vastaus #18 : Marraskuu 26, 2006, 22:28:50 »
Tuolta tuomaksen paikasta kokeilin, ja heti 2 harria :-o
Kivakiva

Awaken

• Profiili
« Vastaus #19 : Marraskuu 27, 2006, 20:03:54 »
Tuolta punaisella ympytöidyista paikoista tulee rautua ja PALJON :wink:
Kupari pysty vihreällä toukalla niin namnam.

Turhaan itkette tosta järvestä :wink:
Kaloja tulee melkein liian usein.

kiitoksia tiedosta sain tuosta alimmasta paikasta 2 ensimmäistä rautuani :-D :-D

Hemulisoturi

• Profiili
« Vastaus #20 : Marraskuu 27, 2006, 20:49:33 »
No nyt tuli tuomas:1sen paikasta itselleni pelin ensimmäiset kaksi harjusta, mikrotasapainolla. Harjukset painoltaan 266g ja 250g
Häärrekyd ku tuntu hyvälle. Oli sitä jo monet- tai jopa monetkymmenet tunnit odotettu.  :-D

Awaken

• Profiili
« Vastaus #21 : Marraskuu 27, 2006, 21:30:58 »
sain ekan harjukseni siitä tuomas1:n paikata (307g) :-D

Michael Scofield

• Profiili
« Vastaus #22 : Marraskuu 28, 2006, 16:12:34 »
Muutama puolentunnin kisa on tullu pelattua rautupuroa,mutta yhtään rautua en ole saanu vieläkään..Harjuksia tulee kyllä kiitettävästi joka kisassa ja suurin saamani harri on painanut 714g ja veikkaan että ui sielä jossaki poterossa reilu kilonenki harri,muttei ainakaan vielä ole sattunu kohalle. Viime kisassa ite sain toistakymmentä harria ja muut oli saanu yhteensä 37 rautua. Suurin Hapon Mikon 1247g rautu. Mikä vuodenaika,vuorokaudenaika,pilkki ja syötti pitää olla, että saa nuita hlevetin punavatsaisia kummajaisia joita ei tunnu sitten millään saavan? Pystypilkillä en ole saanu muuten yhtään harria!

Markus^

• Profiili
« Vastaus #23 : Marraskuu 28, 2006, 17:12:13 »
Onhan tuolla noita vieheitä jo neuvottu, ja kartasta paikkoja ympyörity  :-) Keskisuvannon yläpäähän vaan pilkkimään.

Michael Scofield

• Profiili
« Vastaus #24 : Marraskuu 28, 2006, 18:06:21 »
Onhan tuolla noita vieheitä jo neuvottu, ja kartasta paikkoja ympyörity  :-) Keskisuvannon yläpäähän vaan pilkkimään.

Tarkotatko tuosta ojansuun läheltä? Mikä vuodenaika ja aamu vai iltapäivä? Näyttää ainaki harjuksen kohalta niin että lumisade heikentää syöntiä, mikä on oikeassa elämässäki totta..Onko siialle mitään vinkki paikkaa tai pilikkiä!? Normaalisti niitä pitäis saada ensimmäisillä jäillä ja viimeisillä kevät jäillä ja luulisin ja tiedänkin että nuo morrit olis parhaimmat vaihtoehdot niille ja lisäksi se mosari.En tiiä sitten miten se tässä pelissä on!

Markus^

• Profiili
« Vastaus #25 : Marraskuu 28, 2006, 18:13:21 »
Niin syys- kuin kevättalven aamulla, olen tuosta keskisyvännöstä saanut rautua kuin siikaakin. Silloin tällöin joku taimenkin siinä kiinni nappaa. Kupariseen pystypilkkiin ja vihreeseen/punaiseen matoon on ainakin mulla parhaiten napannut.

miika71

• Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #26 : Marraskuu 29, 2006, 10:22:43 »
Joo thanks Tuomas.Sain just äsken tosta sun neuvomasta paikasta 1221g siian :-)

juhox

• Tulen palaamaan tuleen palamaan.
    • Profiili
« Vastaus #27 : Marraskuu 29, 2006, 16:56:25 »
Joo thanks Tuomas.Sain just äsken tosta sun neuvomasta paikasta 1221g siian :-)

saisko kuvaa todisteeks :roll:.
"En syö kalojen lääkkeitä. "

Allu-Santeri

• MSN Messenger  - aleksander_ratto@hotmail.fi
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #28 : Marraskuu 29, 2006, 19:21:57 »
Jep tuo 1222g siika tuntuu hurjalta, tässä pelissä. :-o

miika71

• Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #29 : Marraskuu 29, 2006, 20:31:25 »
Joo,mulla on kuva koneella,mutta kertokaas että millä ilveellä sen saa laitettuu tänne

Kirjaudu sisään palveluiden tunnuksilla

center>