Totelkaa sääntöjä niin ei mene asiat sekaisin 
Nuo kirjoittamasi säännöt on niin epäselvästi kirjoitettu, että itse olen jo nyt ihan sekaisin.
Ja viellä tuohon kysymyksen vaihtamiseen niin ei saa vaihtaa ennen kuin kysymyksen tekijä on 5 tai enemmän viestin jälkeen on sanonut vastauksen sen jälkeen arvotaan oikein vastaneiden välinen seuraavan kysymyksen tekijä se joka on laatinut edeltävän kysymyksen saa päättää seuraavan kysymyksen päättäjän.
?
Kannattaisko käyttää jossain välissä välimerkkejä?
No selitän säännöt nyt lyhyesti. Sääntö numero 1: Ei saa vaihtaa aihetta ennen kuin edellistä totta tai tarua kysymystä on vastattu 5 kertaa. Jos sama henkilö lähettää monta viestiä kysymykseen esim. tohon täplähyena kysymykseen niin vain eka vastaus on se lopullinen. Jos sama henkilö lähettää monta viestiä samaan kysymykseen niin niistä vain se eka lasketaan tohon kysymyksen vaihtamis luvasta esimerkki tossa alla.
Juho:Mun mielest toi on tarua
Pekka:TottaPekka:Tarua
esim tommonen missä Juho vastaa ja pekka vastaa, mutta pekka kaksikertaa eli molemmat vaihtoehdot. Toi sana mikä on punasella on se mikä on tuohon kysymykseen se mikä on se sinun vastauksesi. Ja tuo vihreellä oleva teksti on siihen laskentaan milloin vaihdetaan kysymys. Elikkä tuo missä Pekka sanoo tarua on ihan turha.
Toivottavasti ymmärsit teidän ei tarvitse ymmärtää loppua jos ette laita noita turhia viestejä.