on ne vaan toiset kovia pro pilkkijöitä, minä en tunnu löytävän kalaa sitten millään, ja sitten kun löydän nin kone(Hapon Mikko+Janne Olkkonen

) löytää paljon enemmän. Helppo taso meni kyllä ihan helposti ekalla, mutta en vieläkään ole tota keskivaikeaa päässyt läpi no muutaman kerran(3) kertaa olen sitä koittanut ja paras loppu sijoitus on 6!

olen nyt voittanut kolmessa viime cupissa 3 kisaa yhteensä ja loput sijat onkin sitten niitä jämä piste sioja.
Noh ehkä veilä löydän ne kalatkin niistä järvistä.
itellä vaikein tuntuu olevan lehmilampi, josta ei tunnu löytyvän kun pikku ahventa ja särkeä. Helpoin on sitten ruuhijärvi josta se yks kirjolohi tulee mutu liitsillä 90% varmuudella. Pari kisaa mm. jäänyt kokonaan kalatta! Pitäs vissiin vähän harjotella näitä vesistöjä ennen kuin menee kisaan.
Se vaan nyt tuntuu nini oudolta etsiä paikkoja kun tossa propilkki ykkösessä tietää suunnilleen kaikki pelipaikat ja se on vaan senkun menee ja onkii mutta tässä jatko osassa on sitä kisan tuntua ja turhautumista kun kalaa ei tunnu löytyvän. No harjottelua ja harjottelua jospa se siitä sitten.
Kukaanhan ei taida olla Pro-pilkkiä syntyessään?