Chat

Author Topic: Vaikeustasot turnauksessa  (Read 38108 times)

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Mice

• MSN Messenger - mice_92@windowslive.com
    • View Profile
    • Email
Vaikeustasot turnauksessa
« on: April 05, 2007, 19:33:32 »
Eli pääsittekö ensimmäisellä yrityksellä läpi helpon, keskivaikean ja vaikean.

Itse pääsin helpon ja keskivaikean läpi heti, mutta vaikeaa on tullut yritytteä jo kolme kertaa...

Paljonko olette saaneet pisteitä vaikealla tasolla??
Itse sain ekalla kerralla 15 pistettä ja voittaja sai yli 50 pistettä...
KALJAA KONEESEE

Jarzka

• View Profile
    • Voimalaitos.org
Vs: Vaikeustasot turnauksessa
« Reply #1 on: April 05, 2007, 20:02:41 »
Helpolla meni heti, keskivaikeaa olen yrittänyt pari kertaa.

perza

• Yöeläjä
  • Global Moderator
  • hauki on kala
    • ICQ Messenger - 1611
    • MSN Messenger - perza87@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - perza
    • Yahoo Instant Messenger - perza
    • View Profile
    • Perza-vaaput
    • Email
« Reply #2 on: April 07, 2007, 19:22:49 »
tuo eka meni helpolla, vaikka en ollut aikasemmin edes pelannut peliä kun vain muutaman kerran. nyt olen pari kertaa koittanut tota keskivaikeaa ja ekalla kerralla jäin toiseksi viimeiseksi ja toisella kerralla taisin olla 5 nyt olen kahden ekan kisan jälkeen kolmantena.
Omasta mieelstä tää on kyllä aika hyvä tää cuppi systeemi kunhan vielä tähän lähiverkko/netti peli lisätään niin parempaa saa hakea!
 :-D
Perza vaaput ja tasurit kalastukseen kätevästi netistä!  www.perza-vaaput.com

peku64

• View Profile
« Reply #3 on: April 08, 2007, 09:59:19 »
Tietääkö joku kalojen alamitat?  Keskivaikealla tasolla ainakin pilkkijä paiskoo "pienet" takaisin avantoon.

pilkkiäijä

• Mansesterin makkaramestari
    • MSN Messenger - kala.keitto@hotmail.com
    • View Profile
« Reply #4 on: April 08, 2007, 14:02:33 »
Tietääkö joku kalojen alamitat?  Keskivaikealla tasolla ainakin pilkkijä paiskoo "pienet" takaisin avantoon.
Mulla ainakin päästi helpolla tasolla 358g kuhan takasin Linlonlahdella.
Olen kalastelijapoika!

juhox

• Tulen palaamaan tuleen palamaan.
    • View Profile
« Reply #5 on: April 08, 2007, 15:27:54 »
 :-o...siis hetkinen... :?.vitsi? kalat takasin avantoon?
"En syö kalojen lääkkeitä. "

TukkaTapani

• View Profile
« Reply #6 on: April 08, 2007, 16:37:11 »
Helppo meni ekalla kerralla. Keskitaso toisella yrittämällä. Vaikea taitaa olla hankalampi tapaus.

redzy

• View Profile
« Reply #7 on: April 08, 2007, 17:53:58 »
Joo, miulla kans mokoma ukko viskas pari tammukkaa takas avantoon... Paikkana oli Niemisjärvet. Ekan kerran turnauksen vaikeustasolla helppo, taimen kooltaan 495g. Toisella kerralla vaikealla tasolla ja kalan koko oli sentään 636g...! Eli eipä sieltä vieläkään punnituskelpoista taimenta.  :-( Ja turneessa kävi sillä lailla että helppo taso  heittämällä läpi, samoin keskivaikea, vaikeassa tyssäs ja jäin kolmen heebon kesken jaetulle kuudennelle sijalle... Eli tekemistä tän kanssa kyllä on, onneks, ehkä sitä joskus voi tuntee ittensä suurihmiseks kun on vaikeakin taso kahlattu kunnialla läpi...  :-P

Rawhead

• View Profile
« Reply #8 on: April 08, 2007, 23:05:20 »
Helppo ja keskivaikea menivät ekalla yrittämällä molemmat läpi! Tuli keskivaikealla aika hyvin kalaa Niemisjärviltä 15 min. kisassa 6441g: 3 kirjolohta, 2 taimenta ja 2 puronieriää ja pilkin koko kisan samalla reijällä ja raitalusikalla. Oli muuten oma 15 minuutin ennätys. Nyt täytyy mennä heti yrittämään vaikeinta tasoa...

perza

• Yöeläjä
  • Global Moderator
  • hauki on kala
    • ICQ Messenger - 1611
    • View Profile
    • Perza-vaaput
    • Email
« Reply #9 on: April 09, 2007, 00:30:06 »
on ne vaan toiset kovia pro pilkkijöitä, minä en tunnu löytävän kalaa sitten millään, ja sitten kun löydän nin kone(Hapon Mikko+Janne Olkkonen :oops:) löytää paljon enemmän. Helppo taso meni kyllä ihan helposti ekalla, mutta en vieläkään ole tota keskivaikeaa päässyt läpi no muutaman kerran(3) kertaa olen sitä koittanut ja paras loppu sijoitus on 6!  :-o
olen nyt voittanut kolmessa viime cupissa 3 kisaa yhteensä ja loput sijat onkin sitten niitä jämä piste sioja.
Noh ehkä veilä löydän ne kalatkin niistä järvistä.
itellä vaikein tuntuu olevan lehmilampi, josta ei tunnu löytyvän kun pikku ahventa ja särkeä. Helpoin on sitten ruuhijärvi josta se yks kirjolohi tulee mutu liitsillä 90% varmuudella. Pari kisaa mm. jäänyt kokonaan kalatta! Pitäs vissiin vähän harjotella näitä vesistöjä ennen kuin menee kisaan. 
Se vaan nyt tuntuu nini oudolta etsiä paikkoja kun tossa propilkki ykkösessä tietää suunnilleen kaikki pelipaikat ja se on vaan senkun menee ja onkii mutta tässä jatko osassa on sitä kisan tuntua ja turhautumista kun kalaa ei tunnu löytyvän. No harjottelua ja harjottelua jospa se siitä sitten.
Kukaanhan ei taida olla Pro-pilkkiä syntyessään?  :?

juhox

• Tulen palaamaan tuleen palamaan.
    • View Profile
« Reply #10 on: April 09, 2007, 10:21:54 »
helppo ja keskivaikea menivät kerralla ja vielä aika ylivoimaisin voitoin.ku aloitin keskivaikean uudestaan niin se ei ollutkaan enää läheskään yhtä helppoo.
"En syö kalojen lääkkeitä. "

95

• View Profile
« Reply #11 on: April 09, 2007, 10:38:49 »
:-o...siis hetkinen... :?.vitsi? kalat takasin avantoon?

Ei ole vitsi, alamittaiset takaisin avantoon. :-D :-D :-D
Kalastus on parasta mitä mies voi tehdä!
Propilkin pelaaminen toiseksi parasta...

« Reply #12 on: April 09, 2007, 12:23:57 »
Helppo meni ekalla, keskivaikee tokalla vaikeaa juuri pelaan.
Hauki on kalastajan ystävä...se ottaa aina silloinkin, kun muut kalat eivät

Molopääklaani

TukkaTapani

• View Profile
« Reply #13 on: April 10, 2007, 11:38:03 »
Vaikea on nyt pelattu läpi ja sijoitus oli kuudes 26 pisteellä. Voittajalla oli 43 pistettä. Minulle vaikeita vesistöjä ovat Rautupuro, josta ei tule yleensä mitään ja Lehmilampi josta tulee vain pieniä ahvenia ja särkiä. Koneen kilpailijat saavat molemmista paikoista huiman suuria saaliita. Kun noissa paikoissa pärjäisi, sijoitus parantuisi. Pitänee yrittää keksiä konstit Lehmilammen lahnoille ja pasureille ja Rautupuron jalommille kaloille.

Aatami

• Professorin vaimo
  • Global Moderator
  • Intohimona kalastus
    • MSN Messenger - jami_terasahde@msn.com
    • View Profile
    • Email
« Reply #14 on: April 10, 2007, 11:54:01 »
Vähän aiheen vierestä, mutta pitäähän miestä hädässä auttaa. Rautupurosta olen saanut joka kisassa taimenen ja pari rautua lähtöpaikasta alaspäin puroa lähtemällä. Ensimmäinen paikka on siinä kun tulee kaksi saman kokoista kiven töppärettä suvannon alapuolella. Niiden välistä on aina tullut joko rautu tai taimen. Toinen paikka on siitä vähän puroa alaspäin. Kun tulet paikalle jossa keskellä puroa on pieni saareke, niin se vasemmalla puolella on aina myös jotain ollut.

Lehmilammesta puolestaan varma paikka löytyy vasemmalta laiturin yläpuolella noin puolessa välissä laiturin ja joen uoman välissa. Kohtaa joutuu ehkä aluksi hieman hakemaan siitä mutta kun se osuu kohdalleen niin kyllä nousee pasuria ja lahnaa.
Aina ei voi miellyttää kaikkia..
http://kalassa.net/aatami/
Kalassanet kalastusseuran sihteeri

Mice

• MSN Messenger - mice_92@windowslive.com
    • View Profile
    • Email
« Reply #15 on: April 15, 2007, 13:19:57 »
tuli tänää taas pelattuu vaikeeta tasoo sijoitus 7 18 pisteellä... Kyllä se vielä läpi mennee ku tarpeeks yrittäää..
KALJAA KONEESEE

cekyva

• View Profile
    • Email
Vaikeustaso
« Reply #16 on: April 15, 2007, 17:42:15 »
miksei  cupissa pääse kuin helppoon vaikeustasoon ?
Vai pitääkö se läpäistä ennenkuin päsee muille vaikeustasoille?

Juhoxx

• View Profile
Vs: Vaikeustaso
« Reply #17 on: April 15, 2007, 17:52:26 »
miksei  cupissa pääse kuin helppoon vaikeustasoon ?
Vai pitääkö se läpäistä ennenkuin päsee muille vaikeustasoille?

Pitää. Sitten sun pitää läpäistä keskivaikee että pääset vaikeaan.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
<'))))<  <'))))))))))))))><
- Hei! Sä kelaat liian nopeasti! Eihän hauki saa edes viehettä kiinni!

U70

• View Profile
« Reply #18 on: April 15, 2007, 18:21:30 »
Tuo vaikein taso on ihan mahdoton voittaa!! Kun pelaan turnauksen vaikeinta tasoa 10 minuutin kilpailuilla niin saan kalaa noin 1/4 verrattuna 3 parhaaseen.. Laittoi hieman miettimään kun Olkkonen veti vaikeimmalla tasolla 10 minuutin kilpailussa 5,7 kiloa kalaa.. :-o   Että onko muilla samanlaisia kokemuksia vaikeimmasta tasosta. Myös se ihmetyttää kun helppo ja keskivaikea olivat aivan läpihuutojuttuja heti ekalla yrittämällä niin nyt olen yrittänyt vaikeaa tasoa 4 kertaa ja paras sijoitukseni on ollut 5.  Että olisiko syytä miettiä vaikeustasot uudelleen, vai voiko keskivaikean ja vaikean ero olla todellakin niin suuri? Myös kalaa ei tahdo saada samalla tavalla vaikealla tasolla kuin alemmilla. Onkos täällä ketään vaikeimman tason voittanutta?? :|

Hemulisoturi

• View Profile
« Reply #19 on: April 15, 2007, 18:27:22 »
Tuo vaikein taso on ihan mahdoton voittaa!! Kun pelaan turnauksen vaikeinta tasoa 10 minuutin kilpailuilla niin saan kalaa noin 1/4 verrattuna 3 parhaaseen.. Laittoi hieman miettimään kun Olkkonen veti vaikeimmalla tasolla 10 minuutin kilpailussa 5,7 kiloa kalaa.. :-o   Että onko muilla samanlaisia kokemuksia vaikeimmasta tasosta. Myös se ihmetyttää kun helppo ja keskivaikea olivat aivan läpihuutojuttuja heti ekalla yrittämällä niin nyt olen yrittänyt vaikeaa tasoa 4 kertaa ja paras sijoitukseni on ollut 5.  Että olisiko syytä miettiä vaikeustasot uudelleen, vai voiko keskivaikean ja vaikean ero olla todellakin niin suuri? Myös kalaa ei tahdo saada samalla tavalla vaikealla tasolla kuin alemmilla. Onkos täällä ketään vaikeimman tason voittanutta?? :|
Helpoin taso menee ensimmäisellä. Keskivaikeassa on jo haastetta, en ole päässyt vielä kertaakaan läpite vaikka olen yrittänyt lähes kymmeniä kertoja. Eli siis vaikeimmalle tasolle en ole vielä päässyt, mutta luulen sen olevan jo niin vaikea että ei ihan hetkessä mennäkkään läpite.
 Keskivaikea muka läpihuutojuttu?
Minusta nuo vaikeusasteiset erot ovat juuri sopivat.

Hemulisoturi

• View Profile
« Reply #20 on: April 15, 2007, 19:05:30 »
Nyt ollaan veemäisessä asemassa. Kuusi kisaa seitsemästä olen keskivaikealla pelannut ja nyt olen Linlonlahden ansiosta johdossa pistein 29. Seuraavana tulee Janne Olkkonen pistein 24.
Ja nyt se viimeinen on Niemisjärvillä taimen- ja kirjolohi- kisa.
En ole yhtään taimenta tai kirjolohta saanut Niemisjärviltä.
Eli ennen Linlonlahtea olin sijoituksella 5 ja nytten Linlonlahden jälkeen sijoituksella 1.
Aika arvaamattomia nuo kisat.
Niemisjärvet ovat itselleni niin hankala kohde, että luulen jääväni kalatta.

EDIT: Niinhän siinä kävi että kalata jäin minä ja samalla myös 9 muuta kilpailijaa.  :-D

VIHDOIN!
« Last Edit: April 15, 2007, 19:33:57 by Hemulisoturi »

Mikko_-Procyon-

• Veronkiertäjä
  • Mikkonator
  • Ei tunnu missään!
    • View Profile
    • Propilkki 2
« Reply #21 on: April 15, 2007, 20:37:42 »
Yksi beta-tiimiläinen pelasi vaikean tason ensimmäisellä yrittämällä läpi. Että ei se mikään mahdoton ole.
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

perza

• Yöeläjä
  • Global Moderator
  • hauki on kala
    • ICQ Messenger - 1611
    • View Profile
    • Perza-vaaput
    • Email
« Reply #22 on: April 15, 2007, 23:47:39 »
Perhanan minusta tuo keskivaikea on jo vaikea! No siinäpä on oikean kisan tuntua kun aina ei pärjää. Voittoja kyllä olen napsinut nyt parin cupin aikana mutta muissa kisoissa siten jään pisteittä, kalaa vaan ei löydy. Yhden kisan voitin ylivoimasesti, olikohan linlonlahti kun sain pasureita senkun puotti ja nosti. Tuo linlon lahti on yksi niistä varmoista paikoista mistä tulee pakinto sija, nyt myös lehmilammesta ja saarijärvestä löytyy kaloja, mutta vielä on neljä muuta paikkaa mistä pitäs kalaa löytyä. Kirjolohi kisoissa en pärjää alkuunkaan, kun en vaan saa noita kirjoja vaikka kuinka yritän. Yhden kirjolohen olen ruuhijärvestä saanut ja silloinkin jäin toiseksi.
No viimeeksi olin keskivaikealla tasolla loppupisteissä neljäs. Josko seuraavalla kerralla jo kolmas!  :?
Läpihuuto juttu se ei ainakaan minulle ole. No mennään sitten se vaikea kerralla läpi.
Nii ja tuli mieleen tässä että onko noita vesistöjä enempi kun se 7(en oo pelannu muuta kun tota cuppia?) kun mulla tulee cuppiin aina samat vesistöt...
 :-(
« Last Edit: April 15, 2007, 23:50:07 by perza »

(M)

• View Profile
    • Email
« Reply #23 on: April 16, 2007, 17:55:36 »
mulla meni helppo ja keskivaikea ekoilla läpi ylivoimaisesti vaikeaa on tullu jo pelailtua muutamaan kertaan ja parhaimmillaan olin jo jaetulla toisella sijalla :lol: ja voittajakin jäi vain yhden pisteen päähän.

« Reply #24 on: April 16, 2007, 19:34:26 »
mulla meni helppo ja keskivaikea ekoilla läpi ylivoimaisesti vaikeaa on tullu jo pelailtua muutamaan kertaan ja parhaimmillaan olin jo jaetulla toisella sijalla :lol: ja voittajakin jäi vain yhden pisteen päähän.
Varmasti ketuttaa. Onko kukaan vielä päässyt vaikeimmalla läpi?
Hauki on kalastajan ystävä...se ottaa aina silloinkin, kun muut kalat eivät

Molopääklaani

95

• View Profile
« Reply #25 on: April 16, 2007, 20:27:05 »
Varmasti ketuttaa. Onko kukaan vielä päässyt vaikeimmalla läpi?

Ei oo tainnu kukaan ainakaan keskustelujen käyttäjistä. (en oo ainakaan kuullu)
Kalastus on parasta mitä mies voi tehdä!
Propilkin pelaaminen toiseksi parasta...

Parker

• Torttuja!
    • View Profile
« Reply #26 on: April 17, 2007, 19:20:10 »
Its pääsin helpon ekalla, keskivaikean tokalla ja vaikeeta on tullut kokeiltua monta kertaa. Sijat ovat olleet vaikeassa 6-8. :-P
Pullaa!

Poromies

• Kalastusta Ja Metsästystä.
    • MSN Messenger - nilla1@luukku.com
    • View Profile
    • Email
« Reply #27 on: April 18, 2007, 20:07:22 »
Juu. Helppo ja keskivaikea ekoilla läpi ylivoimaisesti.
 Vaikeaa yrittänyt sitkeästi monta kertaa. Paras sijoitus 5..
"Kalastetaan aina kun ehditään, ja silloinkin kun ei ole aikaa"

jempha

• View Profile
« Reply #28 on: April 21, 2007, 20:32:15 »
Saako vaikealla tasolla huonommin kalaa vai ovatko kilpailijat vain paljon parempia? Tuntuu ettei kalaa nouse millään vaikealla tasolla :(

U70

• View Profile
« Reply #29 on: April 21, 2007, 21:26:44 »
Saako vaikealla tasolla huonommin kalaa vai ovatko kilpailijat vain paljon parempia? Tuntuu ettei kalaa nouse millään vaikealla tasolla :(

Minusta tuntuu täysin samalta.. Sen olen jopa todistanut että samassa järvessä, samalla paikalla, samalla säällä ja samalla pilkillä ei tule vaikeimmalla tasolla lähellekään samalla tavalla kalaa kuin kahdella helpommalla tasolla.. :wink:

center>