0 Members and 1 Guest are viewing this topic.
Linlonlahesta lahna 2572
no miks sitte ei kalastossa ole kirjolohen nimee?siinä on vaan ahven,kuha,siika,hauki,taimen,särki,kiiski,pasuri,lahna,kuore,sorva ja säyne.
Quote from: Jeltsu on April 13, 2007, 19:41:29 Linlonlahesta lahna 2572 Tuon uskoisin jo olevan jotain kalavalhetta!
Mistä päin Niemisjärvellä saa puronieriää?En oo ikinä saanut
Millä pilkillä linlonlahdesta ja niemisjärvistä saa parhaiten kalaa.Ite saanu 1.5kg kuhan linlosta.Niemisjärvistä homma hakusessa:Yrittänyt monta kertaa vain muutama kala .Olen kokeillut 2 tunnin kilpailuja mutta ei oikein tahdo kalaa tulla siis niemisjärvistä.Missä linlon isot kalat piileskelee???
Hyvä ahvenpaikka linlolla:Aika tarkasti ton nuolenkärjen kohdalta. Sain puolentunnin kisassa 46 ahventa ja kuhan.Ahvenet olivat väliltä 100-500g.
Siinäpä olis. Kuva siis ennätyksistä kun en ehtinyt itse kalasta näpätä kuvaa.
Onks sul jotenki erikoinen vavan liikuttelu tyyli, Rawhead? Ku en mä vaan saa yhtää kalaa sieltä
Quote from: wamuli on April 17, 2007, 19:34:25 Onks sul jotenki erikoinen vavan liikuttelu tyyli, Rawhead? Ku en mä vaan saa yhtää kalaa sieltä En nyt tiedä onko tapani erikoinen, mutta itselläni ainakin toimii loistavasti. Elikkäs yleensä pilkin Räsäsellä pienin tihein nykäyksin n.10-15 nykäystä, sitten teen 2-3 isoa hidasta nykäystä, jonka jälkeen pidän n.10 sekunnin tauon. Lisäksi pilkin yleensä koko kilpailun ajan samalla reijällä. Tuolla tekniikalla olen pelannut 18 vartin kisaa Niemisjärvillä ja huonoin tulos on ollut 2784g ja aina on tullut vähintään 2 kirjolohta ja lisäksi taimenia ja p.nieriöitä. Sama tekniikka on toiminut myös Taivallammella ja Iso-Ruuhijärvellä.
Lohia on tullut Niemisjärvestä itselleni alemmasta järvestä keskeltä. Olleet yli kilosia luonnollisesti ja samoin taimenetkin samasta paikasta. Keskimmäisestä pikku lammikosta on tullut yksi taimen.
Eka 15 minuutin kisa keskivaikealla cupissa niemisjärvellä taimen ja kirjoloji kilpailu. Ekat 5minuuttia ei nykyäkään. Sitten iski 2439 taimen mikrotasuriin ja heti perään pieni puronieriä. Oli eka taimen koko pelissä. Pilkin aikalailla Rawheadin neuvomalla alueella, joten kiitti vain neuvoista.