Chat

Kirjoittaja Aihe: okuma hyrrä kelat  (Luettu 3962 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

tomir

• Profiili
okuma hyrrä kelat
« : Huhtikuu 20, 2007, 13:39:14 »
kertokaa mitä mieltä niistä olette okuma keloista ne on aikas halpoja mutta sitten mikä on kestävyys.kertokaa oma mielipide
kala mies on aina kalamies

Ville R.

• Profiili
Vs: okuma hyrrä kelat
« Vastaus #1 : Huhtikuu 21, 2007, 00:00:39 »
Noita Okumoita on aika monen hintasia, eli jopa 300 € kpl taitaa olla jonkun huippu mallin ovh. Meillä oli viime kesänä muutama noita ihan kokeilu mielessä ja itse en niistä tykännyt. Syitä ainakin välityksen hitaus (verrattuna Abun 7000 keloihin) siinä mallissa mikä meillä oli ja kelan suuri leveys koska kampi on niin "kolho". Semmonen tapaus sattu että ottaessani tota okuma vapaa perä räkistä kelatakseni seuraavan takila vavan ylös, niin se kampi otti kiinni viereiseen kelaan ja se toinen vapa päätyi järven pohjaan.  :-( Hyviä keloja ne kuitenkin varmaan on, mutta kannattaa ottaa huomioon tuo leveys seikka jos vapoja on targassa tai perä räkissä useampia. Itse olen uistellut aika monella veneellä ja monet tehdastekoiset targat ja perä räkit on ahtaita ton levysille keloilla. Sama ongelma tulee varmaan monelle vastaan uusien abun 7000-sarjan kelojen kanssa koska ne ovat myös paljo leveämpiä kuin vanhat.
Sen enempää kestävydestä en pysty sanomaan, eikä varmaan moni muukaan koska ko. merkki on uusi tulokas suomen kelamarkkinoilla.

Kirjaudu sisään palveluiden tunnuksilla

center>