Chat

Kirjoittaja Aihe: Kysymys itsetehdystä lusikasta...  (Luettu 4181 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Bommari

  • Viestejä: 86
    • Profiili
Kysymys itsetehdystä lusikasta...
« : Syyskuu 25, 2005, 11:12:04 »
Tein tässä ensimmäisen lusikan, joka epäonnistui melkoisen täydellisesti.
Eli ostin tässä rautakaupasta kuparilevyä. Paksuuden arvionti meni väärin, joten lusikasta tuli liian kevyt. Kysymys kuuluu: Miten saan lisää painoa tuohon lusikkaan? Olisi vähän pakko saada lisää painoa, jotta uinti olisi oikeaa.


Bister

  • Viestejä: 115
    • MSN Messenger  - apina_86@hotmail.com
    • Profiili
    • http://www.teamkalamiehet.net
Kysymys itsetehdystä lusikasta...
« Vastaus #1 : Syyskuu 25, 2005, 11:27:53 »
1: Käytä teräsperukkeita.
2: Laita siimaan painoja
3: Isommat koukut ja uintirenkaat

Jos käytät noita "tyylejä" nii taitaa kyl uistimen uinti kärsiä pahasti  :roll: .

Munkki Skunkki

  • Viestejä: 47
  • Munkkiaaa
    • Profiili
Vs: Kysymys itsetehdystä lusikasta...
« Vastaus #2 : Toukokuu 21, 2009, 08:04:16 »
Mäki tein eilen koulussa lusikan on vielä kuivumassa,mutta aika varmasti ei ui hyvin.

Arowana

  • Viestejä: 9
    • Profiili
Vs: Kysymys itsetehdystä lusikasta...
« Vastaus #3 : Kesäkuu 30, 2009, 22:00:19 »
Mä tein vuos sitte koulussa kaks lusikka uistinta ni heti ekalla reisulla sain toisella hauen xD
Koulullahyvälaatusetkoukut.com oli semmone 500g hauki ni irrotin sen ni koukku katkes =(


Hagge

  • Viestejä: 358
    • Profiili
Vs: Kysymys itsetehdystä lusikasta...
« Vastaus #4 : Heinäkuu 29, 2009, 14:25:44 »
Minullakin eli kysymys lusikoita koskien, eli minkä paksuisesta pellistä kannattaisi tehdä perus haukilusikat ettei tule liian kevyitä. Olisiko joku 2 mm. paksu sopivaa. :?

Skarpa

  • Viestejä: 65
    • MSN Messenger  - Karpa_95@hotmail.com
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: Kysymys itsetehdystä lusikasta...
« Vastaus #5 : Heinäkuu 29, 2009, 15:39:25 »
Jos lentävällä leikkaat niin sitten voi olla sopivaa.

Mutta jos kuparista teet niin 0,7 mm on ihan sopivaa ja kuparisaksilla saa hyvin leikeltyä.
Eestä ja takkaaa

Hagge

  • Viestejä: 358
    • Profiili
Vs: Kysymys itsetehdystä lusikasta...
« Vastaus #6 : Heinäkuu 29, 2009, 15:43:45 »
Jos lentävällä leikkaat niin sitten voi olla sopivaa.

Mutta jos kuparista teet niin 0,7 mm on ihan sopivaa ja kuparisaksilla saa hyvin leikeltyä.

No tuo on kyllä minun mielestäni jo liian outta. Kävin tuossa äsken tönärillä mittailemassa jotain kaupasta ostettuja lusikoita niin niiden paksuus oli pikkuisen 1,6 mm. molemmin puolin.

Kipster

  • Putajan perhobatman
  • Global Moderator
  • *****
  • Viestejä: 889
  • Kalapedian päätoimittaja
    • MSN Messenger  - kimmo.tiirikainen@gmail.com
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: Kysymys itsetehdystä lusikasta...
« Vastaus #7 : Heinäkuu 29, 2009, 16:00:17 »
Itse teen vajaan millin kuparista. Hyvin saa lentämään tuollakin paksuudella :)

Skarpa

  • Viestejä: 65
    • MSN Messenger  - Karpa_95@hotmail.com
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: Kysymys itsetehdystä lusikasta...
« Vastaus #8 : Heinäkuu 29, 2009, 16:01:01 »
No kaikki Heittokalastus.infon puolella tekee hauki-lusikat 0.7 mm

Esim.Mutka25,Lastunen,Jänis yms..
Eestä ja takkaaa


jarmoankka

  • Ädin kielen opetaja
  • Viestejä: 1018
  • 5.5kg lumpeiden kuningatarta
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: Kysymys itsetehdystä lusikasta...
« Vastaus #9 : Heinäkuu 29, 2009, 16:04:13 »
Mutta tekeekö siksi, että on helppo käsitellä vai sikis että on oikeasti se juuri oikea materiaali?
pessimisti ei pety koskaan. Aina sattuu kun tapahtuu ja jos usein sattuu, siihen tottuu.

Skarpa

  • Viestejä: 65
    • MSN Messenger  - Karpa_95@hotmail.com
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: Kysymys itsetehdystä lusikasta...
« Vastaus #10 : Heinäkuu 29, 2009, 16:18:49 »
Molempien takia. Itsekin olen tehnyt 0.7 mm kun on helppo käsitellä eikä mene heti pohjaan jos heittelee matalassa paikassa  :wink:
Eestä ja takkaaa

elsku

  • Viestejä: 38
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: Kysymys itsetehdystä lusikasta...
« Vastaus #11 : Heinäkuu 29, 2009, 18:35:50 »
itse teen 1mm kuparista


Kirjaudu sisään palveluiden tunnuksilla

 



center>