0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.
Mulla olis monta rungollista kikkailua tuolla pöytälaatikossa odottamassa toteutusvimmaa. Kyllä kuulkaas paljon on vielä keksimättäkin. Monet kirjoitetuista ideoista vaan tuntuivat mun korvaan aika "kaavoihin kangistuneilta". Noh, en paljasta omiani. Ehkä saan ne joskus tehdyksi, niin sitten näette. Aiemmin vimma johti sen reikävaapun tekoon ja "Kerosen" tekoon. Kuvia lienee jossain threadissa täälläkin.
Joku voisi toteuttaa vaapun, jonka koukkujen välissä on jigipyrstö.Käärin tietysti 50% voitoista, mitä idealla tulee.
Tässä pieni vaihtoehto uistinten väsääjille.Tehty platinasta ja kullasta, 100 karaattia timantteja sekä rubiineja(4753 kiveä). Uistin on noin 30 cm pitkä isojen kalojen ja isojen lompakoiden uistin.Hinta vaatimattomasti 1000000$.Lisätietoja:http://www.macdaddysfishinglures.com
Olen ajatellut koittaa tehdä kävystä vaappua
Lainaus käyttäjältä: Mikko_-Procyon- - Heinäkuu 29, 2007, 00:28:18 Mulla olis monta rungollista kikkailua tuolla pöytälaatikossa odottamassa toteutusvimmaa. Kyllä kuulkaas paljon on vielä keksimättäkin. Monet kirjoitetuista ideoista vaan tuntuivat mun korvaan aika "kaavoihin kangistuneilta". Noh, en paljasta omiani. Ehkä saan ne joskus tehdyksi, niin sitten näette. Aiemmin vimma johti sen reikävaapun tekoon ja "Kerosen" tekoon. Kuvia lienee jossain threadissa täälläkin. Juu niin on. Mitäs jos tekis tavallisen vaapun ja sitten jotkut pienet veden vastuksen ja jigin pyrsty vatsakoukussa. Niin ja viel yks idea tavallinen vaappu jossa olis vaikka ns kidukset.Joku voisi toteuttaa vaapun, jonka koukkujen välissä on jigipyrstö.Käärin tietysti 50% voitoista, mitä idealla tulee. rolleyes
Lainaus käyttäjältä: miigu - Marraskuu 11, 2007, 19:50:48 Onko kukaa kokeillu tulostaa jotain kuviota tai kuvaa ja sitä laittaa vaappuun lakan alle sais aikas oikeen näkösiä pulikota tehtyyn..Pitäs olla kuule todella kirkasta lakkaa.
Onko kukaa kokeillu tulostaa jotain kuviota tai kuvaa ja sitä laittaa vaappuun lakan alle sais aikas oikeen näkösiä pulikota tehtyyn..
Klikatkaaa suureksi.
Lainaus käyttäjältä: Tosimies - Tammikuu 10, 2008, 20:02:31 Klikatkaaa suureksi.kumpiakohan toi kalastaa miehiä vai kaloja
Lainaus käyttäjältä: [Vision] - Heinäkuu 04, 2007, 23:49:04 tuommonen sammakkokin on Tais olla rebel merkkiset vaaput jotka matkii kaikenmaailman elukoita.Itellä tuo sammakko vaappu.
tuommonen sammakkokin on
Tuli sellanen idea mieleen että...tekis vaappuun kolon keskelle ja laittais sinne 2V patterin ja ledin/ vilkkuledin. Patterin kesto vaan arveluttaa vaikka ledi ei paljoa virtaa kulutakkaa...Koloon voisi laittaa vaikka propinaattilevystä ikkunan josta valo näkyisi. Värinä vois olla vaikka pelkkä musta ja ledinä punainen. Lähinnä lohta olisi tarkoitus kalastella.