Chat

Kirjoittaja Aihe: Rapala Boxi + Rapala Fishing Club  (Luettu 57895 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Professor

• Vieras
Vs: Rapala Boxi!
« Vastaus #60 : Kesäkuu 28, 2007, 17:20:46 »
Kai sellanen tulee ostettua kun käyn prismassa matkalla mökille ,joka on savossa.
Eihän jokasessa boxsissa oo sama uistin saman värinen ?

menikö oikein?

Yuz

• RAGE
    • MSN Messenger  - yuzzi_91@msn.com
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #61 : Kesäkuu 29, 2007, 09:21:59 »
Long Cast on saatavilla Firetigerinä ja ambulanssina, myös suspi on kahdessa värissä. Ainakin Tampereella.
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 29, 2007, 21:21:49 kirjoittanut Yuz »
I once dug a pit and filled it with clouds. Or was it clowns? Come to think of it, it began to smell. Must have been clowns.

Hemulisoturi

• Profiili
« Vastaus #62 : Kesäkuu 29, 2007, 11:53:27 »
Ja kaverin boxissa ollut Inkoo oli erillainen kuin minun.

Hauki on kala.

• Vieras
« Vastaus #63 : Kesäkuu 29, 2007, 12:28:31 »
Kai sellanen tulee ostettua kun käyn prismassa matkalla mökille ,joka on savossa.

menikö oikein?
Minun mielestäni toi kysymys just tarkoitti sitä, että jokaisessa boxissa ei ole saman värisiä uistimia.
Niin silloin se on 100% oikein.   :roll:

« Vastaus #64 : Kesäkuu 29, 2007, 12:54:05 »

menikö oikein?
Minun mielestäni toi kysymys just tarkoitti sitä, että jokaisessa boxissa ei ole saman värisiä uistimia.
Niin silloin se on 100% oikein.   :roll:
Näin minäkin sen tulkitsisin...
Hauki on kalastajan ystävä...se ottaa aina silloinkin, kun muut kalat eivät

Molopääklaani

Miquel

• Profiili
« Vastaus #65 : Kesäkuu 29, 2007, 21:17:06 »
Jos minulta kysytään niin koko Rapala boksin sisältö on pelkkää roskaa. Itse ostaisin mokoman korkeintaan kahdella eurolla. Tuo boksi on tehty vain sitä varten, että huonosti kaupaksi menevät uistimet saataisiin myytyä pois. Kantani voi olla jyrkkä, mutta se on vain minun mielipiteeni tuosta rasiasta.
Taimenta väsyttämään!

Wilho

• Profiili
« Vastaus #66 : Kesäkuu 30, 2007, 00:29:45 »
Itse olen nuilla ainakin kalaa saanut, ja nuissa uistimissa ei ole mielestäni mitään vikaa. :)

freakloader

• MSN Messenger  - freakloader@gmail.com
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #67 : Kesäkuu 30, 2007, 01:26:41 »
Jos minulta kysytään niin koko Rapala boksin sisältö on pelkkää roskaa. Itse ostaisin mokoman korkeintaan kahdella eurolla. Tuo boksi on tehty vain sitä varten, että huonosti kaupaksi menevät uistimet saataisiin myytyä pois. Kantani voi olla jyrkkä, mutta se on vain minun mielipiteeni tuosta rasiasta.

Aika hupsu mielipide, kun ottaa huomioon että pelkästään suspijigi (tulee boksissa) on yksi suosituimmista ko. konsernin tuotteista ollut viime aikoina...

Siikapossu

• Rapanaama Pro Guido
    • Profiili
« Vastaus #68 : Heinäkuu 01, 2007, 14:22:16 »
Meikäläinen on nyt tuon setin onnellinen omistaja. :-)
ostin kalakaverista ja taisi olla viimeinen jäljellä.
Et kai vain Oulunsalon kalakaverista?
Jep.
Oliskohan boxeja tullut lisää?Muuten minä onneton omistaja jään ilman, kun ei lähimmässä Prismassakaan myydä.

Käy kipasee boxi Oulusta Kaakkurin citymarketista. Eihän sulla sinne hirveen pitkä matka oo.
On sinne Kalakaveriin jo tullut uusi lasti niitä boxeja. Ei muuta kuin osteleen... :wink:

Pescador

• He. Vahinko.
    • MSN Messenger  - salmon6@windowslive.com
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #69 : Heinäkuu 17, 2007, 12:48:30 »
Meikäläinen on nyt tuon setin onnellinen omistaja. :-)
ostin kalakaverista ja taisi olla viimeinen jäljellä.
Et kai vain Oulunsalon kalakaverista?
Jep.
Oliskohan boxeja tullut lisää?Muuten minä onneton omistaja jään ilman, kun ei lähimmässä Prismassakaan myydä.

Käy kipasee boxi Oulusta Kaakkurin citymarketista. Eihän sulla sinne hirveen pitkä matka oo.
On sinne Kalakaveriin jo tullut uusi lasti niitä boxeja. Ei muuta kuin osteleen... :wink:
Tämä poika lähtee tänään lähtee Kalakaveriin ostamaan Boxin. Kävin tänään testaamassa Super Taimenta. Onko kokemuksia, että missä vesistöissä voisi saada parhaiten vai tehoaako lähes kaikissa?

Tosimies

• Vieras
« Vastaus #70 : Heinäkuu 17, 2007, 20:59:19 »
Huomenna ostoksille  :-)  Joutsan(kin) K-Supermarketista löytyy tuollainen böksi.

samwagen

• Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #71 : Heinäkuu 19, 2007, 23:02:57 »
Supertaimenella on haukeakin tullut Iistä yhdestä järvestä, toimii myös isommalle ahvenelle.
Varmaan kaikissa vesitöissä toimii, luulisin.

Professor

• Vieras
« Vastaus #72 : Heinäkuu 22, 2007, 08:35:41 »
itse ostin noin 2 viikkoo sitten ton boxin. long castilla on tullut 1 hauki (1,5kg) ja ahven (400g)
isolla ahven suspilla 2 haukee 2kg ja 2,5kg. kerran kiinni 3-4kg (näin)
pienellä suspilla 1,5kg hauki
bluefoxin lipalla noin 200g ahven. oon kerran käyttänyt.
inkoota en ole käyttänyt.
taildancerilla enkä stormin vaapulla en oo saanut mitään ,olen kokeillut molempia.

Hemulisoturi

• Profiili
« Vastaus #73 : Heinäkuu 22, 2007, 21:22:22 »
Tuo Blue Foxin Vibraxi toimi Tornionjoen suvannoissa mahottoman hyvin ahvenille vaikka ei ottiväri ollutkaan. Haukiakin taisi muutama sillä tulla.
Ensimmäiset positiiviset kokemukset tuosta lipasta.

huug0

• life is life
    • Profiili
« Vastaus #74 : Heinäkuu 25, 2007, 19:58:18 »
boxi on hintaansa nähden lähes täydellinen, mutta uistinten värikartta on hieman niukka.
eikö boxsista olisi voinut tehdä erillaisia versioita?
suosittelen 8-)
porin seudulta löytyy useasta kaupasta ja jos ei löydy niin sitä voi pitää puutteena

« Vastaus #75 : Heinäkuu 28, 2007, 20:22:08 »
Kaveri väittää muuten kiven kovaan että oman boxinsa mukana tuli myös ruohikko-Räsänen 7cm, mikä minua kyllä kovasti kummastuttaa.
Minäkin ostin Rapala boxin pari päivää sitten ja mukana kaupanpäälliseksi tuli pieni valkoinen SureCatch vaappu :wink:
Hauki on kalastajan ystävä...se ottaa aina silloinkin, kun muut kalat eivät

Molopääklaani

Miquel

• Profiili
« Vastaus #76 : Heinäkuu 31, 2007, 12:32:01 »

Aika hupsu mielipide, kun ottaa huomioon että pelkästään suspijigi (tulee boksissa) on yksi suosituimmista ko. konsernin tuotteista ollut viime aikoina...
Saa niillä hyvin haukea muttei juuri mitään muuta ja hauen kalastukseen en juuri vieheitä ostele koska haukea en kovin paljon kalasta, koska se on roska kala. Aion ehkä muutaman hauki lusikan ostaa jostain mutten mitään muuta sillä haukea saa lähes ihan millä vaan.
Taimenta väsyttämään!

taildancer

• Vieras
« Vastaus #77 : Elokuu 03, 2007, 15:40:45 »
Mulla on se taildanceri ihan kuin haulikolla ammuttu.Hauet pahoinpidellyt.inkoolla tullut 1ahven.stormin vaapulla 2 haukea.suspit riekaleina.

kirjolohikäärme

• Ilmiselvä lötkö
    • Profiili
« Vastaus #78 : Elokuu 09, 2007, 12:41:04 »
Tämä boxi oli oulussa linnanmaan prismassa 30% alennuksessa! Hintaa oli jotan 13€! Kannattaa käydä ostaan jos tarvii. (Ne on kyllä saattanu jo loppua.)
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 20, 2007, 20:21:58 kirjoittanut kirjolohikäärme »
"Perhokalastus on ylivoimaisesti hauskin tapa olla saamatta kalaa."

H.A.U.K.I. MAN 97

• <script type="text/javascript" src="http://www.aap
    • MSN Messenger  - h3v4r1@windowslive.com
    • Profiili
    • koirat
    • Sähköposti
« Vastaus #79 : Syyskuu 02, 2007, 18:52:38 »
Ihan hyvä boksi ostan ehkä loppu syksystä kun tulee alennukset. :mrgreen:
Hauki on kala joka kutee puussa, hauki on kala joka kutee puussa...

http://www.x-acthuskies.com

Tosimies

• Vieras
« Vastaus #80 : Syyskuu 02, 2007, 19:10:34 »
Ihan hyvä boksi ostan ehkä loppu syksystä kun tulee alennukset. :mrgreen:

Ai meinaat, että tuo on liian kallis. Odotampa alennuksia??

jarmoankka

• Ädin kielen opetaja
  • 5.5kg lumpeiden kuningatarta
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #81 : Syyskuu 06, 2007, 00:55:23 »
Boksi itsessään on naurettavan pehmee. väliseinätkään ei taho istua liimaamatta. sisältö oli kyl hintaansa nähden  (ale -40%, hinnaksi jäi about 12.50) riittävä. 
pessimisti ei pety koskaan. Aina sattuu kun tapahtuu ja jos usein sattuu, siihen tottuu.

Siikapossu

• Rapanaama Pro Guido
    • Profiili
« Vastaus #82 : Syyskuu 07, 2007, 18:37:13 »
Boksi itsessään on naurettavan pehmee. väliseinätkään ei taho istua liimaamatta. sisältö oli kyl hintaansa nähden  (ale -40%, hinnaksi jäi about 12.50) riittävä. 
Minusta tuo on kyllä ihan asia viehelaatikko. Tavaraa mahtuu hyvin, ja tuollainen boksi on mukava kuljettaa repussa. Huomattavasti hankalampi olisi raahata mukana sitä entistä 2-kerroksista viehepakkia.

Yuz

• RAGE
    • MSN Messenger  - yuzzi_91@msn.com
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #83 : Syyskuu 07, 2007, 18:42:44 »
Minullakaan eivät nuo erottimet sovi laatikkoon..  :x
I once dug a pit and filled it with clouds. Or was it clowns? Come to think of it, it began to smell. Must have been clowns.

Golfster

• Profiili
« Vastaus #84 : Syyskuu 25, 2007, 12:39:41 »
Oululaiset huom! Limingantullin Prismasta hain boxin perjantaina hintaan 10€ tasan. Eli siis kaikki joilta se vielä puuttuu niin nyt ois halpaa Rapalaa kaupan. Näytti vielä olevan muutama pino siellä urheiluosastolla. Lisäksi oli Abun vaappuja tarjouksessa ja sankollinen sekalaisia halpislusikoita 1€/kpl.

Salmo

• Vieras
« Vastaus #85 : Syyskuu 25, 2007, 16:51:14 »
Tulipa itsekin ostettua ko. boksi, kun Honkkarissa silmiin sopivasti pisti. Sisältö vaikuttaa ihan hintansa väärtiltä, eli ts. varmaan joka uistimelle löydän joskus käyttötarkoituksen. Tuo Rapala CD nyt on tosiaan pelkkä mainosvideo, jossa viehe-esittelyissäkin oli käytetty vanhaa matskua ihan reippaalla kädellä. Plussana voisin sanoa, että Short Aquavent Jacket, joka itse tuli hiljattain hommattua, esiteltiin videolla monipuolisesti. Itse kun en ollut vielä joka taskuun tutustunut.

Tosimies

• Vieras
« Vastaus #86 : Syyskuu 25, 2007, 16:57:13 »
Tulipa itsekin ostettua ko. boksi, kun Honkkarissa silmiin sopivasti pisti. Sisältö vaikuttaa ihan hintansa väärtiltä, eli ts. varmaan joka uistimelle löydän joskus käyttötarkoituksen. Tuo Rapala CD nyt on tosiaan pelkkä mainosvideo, jossa viehe-esittelyissäkin oli käytetty vanhaa matskua ihan reippaalla kädellä. Plussana voisin sanoa, että Short Aquavent Jacket, joka itse tuli hiljattain hommattua, esiteltiin videolla monipuolisesti. Itse kun en ollut vielä joka taskuun tutustunut.

Itse huomasin saman! Siis ensin videossa näkyy, että kuinka skitter walk ui ja sen jälkeen näkyy isojen kalojen hyppyjä..yms..
'Itselläni on joku vanha rapalan "4 hours fishing epic" video ja siinä on tasan samat kalat ja samat hypyt.
Yrittävät perskeles luoda mielikuvaa, että kaikilla rapaloilla nousee jättejä  :x

Jan--

• Profiili
« Vastaus #87 : Syyskuu 25, 2007, 17:41:18 »
Tulihan toi ostettua jokunen viikko sitten. Tail Dancer ja Vibrax onkin jo jäänyt pohjaa  :-D
~Jan~

vänä

• Profiili
« Vastaus #88 : Syyskuu 29, 2007, 22:56:58 »
moi! turengin tarjoustalosta sai tuon saman boxin 10e kun oli kunnon alet hyviä on kaikki vieheet ollu :-)

PäSSi

• Profiili
« Vastaus #89 : Marraskuu 06, 2007, 20:07:15 »
Mäki oon ostanu sen. Dvd on siitä huono ettei siinä oo suomen sanaakaan
Puimakone naksutti kettulan vintillä  x)

Kirjaudu sisään palveluiden tunnuksilla

center>