Chat

Äänestys

Niin onko teillä ollut jompi kumpi tai ei kumpaakaan vai on ko teillä tällä hetkellä?

On ollut tyttöystävä.
On ollut poikaystävä.
Ei ole ollut.
On tällä hetkellä tyttöystävä.
On tällä hetkellä poikaystävä.

Kirjoittaja Aihe: Onko teillä ollut tyttö- tai poikaystävää.  (Luettu 47292 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

El Payaso

• Profiili
Vs: Onko teillä ollut tyttö- tai poikaystävää.
« Vastaus #60 : Maaliskuu 26, 2008, 01:18:27 »
Tällä hetkellä vähän siinä hilikulla onko. Tammikuusta asti ollaan nyt oltu yhes, mut sitte mulla tuli penkkarit ja yhet tyypit puhu vähän skeidaa. Siinä sitten oli melkonen vääntö uskooko mua vai niitä käärmeitä. No mä vedin siitä sitte pultit. Nytte yritetty sopia tätä hommaa ja sillee. On ne naiset outoi.

Hurri.

• MSN Messenger  - miika_093@hotmail.com
    • Profiili
« Vastaus #61 : Maaliskuu 26, 2008, 08:08:55 »
no se on vähän siinä ja siinä taitaa olla ongelma että kumpikaan ei uskalla tehä alotetta :|

UppoPerho

• Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #62 : Syyskuu 11, 2008, 20:54:36 »
Eipä ole ollut mitään vakavaa seurustelua.

Eikä varmaan tulekkaan. Ei tällä naamalla ja sitä paitsi olen ujo. :roll:
Moon Pohjanmaalta, PERKELE!

simosalakka

• Vieras
« Vastaus #63 : Syyskuu 11, 2008, 21:12:15 »
Voisi sanoa, että vakavasti en oo ikinä seurustellu, mutta sellaista säätöä on joskus ollut.. Loppuosa viestistä on suurinpiirtein samanlainen kuin "UppoPerholla".. Se että oon näin ujo ja muutenki ehkä sais vähä harrastaa enemmän liikuntaa..  :|
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 28, 2008, 15:41:52 kirjoittanut WestMaster »

UppoPerho

• Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #64 : Syyskuu 11, 2008, 21:18:38 »
Voisi sanoa, että vakavasti en oo ikinä seurustellu, mutta sellaista säätöä on joskus ollut.. Loppuosa viestistä on suurinpiirtein samanlainen kuin Abu_Garcialla.. Se että oon näin ujo ja muutenki ehkä sais vähä harrastaa enemmän liikuntaa..  :|
Minulta unohtui sanoa muuten toi liikunta! :-P Pitääs vähä ruveta lenkkeleen. Ei näilllä läskeillä uimarannoilla oikeen elvistellä, six pack pitääs saada näkyviin.

Puntilla pitääs käydä, että sais vähä lihastaki, ku sitäkää ei oikeen oo.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 12, 2008, 16:00:57 kirjoittanut Abu_Garcia »
Moon Pohjanmaalta, PERKELE!

Juntti

• kala
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #65 : Syyskuu 12, 2008, 21:57:35 »
Kuulkaas poijjaat se on sillä tavalla ettei minunkaan pärstässä keshumista ole,mutta se on se käytös mikä ratkasee suurimmaks osaks ja se miten käsittelee naista.... :wink:
Hauki on kala,Keso on raejuusto!
Väittävät että hullujen osastolle pitäs mennä käymään :)                           On hyvä jos on iskä töissä Rapalalla ei tarvitse tuhlata aikaa prismassa käyntii vaan kalastukseen.

pilkkiäijä

• Mansesterin makkaramestari
    • MSN Messenger  - kala.keitto@hotmail.com
    • Profiili
« Vastaus #66 : Syyskuu 18, 2008, 16:37:30 »
Kuulkaas poijjaat se on sillä tavalla ettei minunkaan pärstässä keshumista ole,mutta se on se käytös mikä ratkasee suurimmaks osaks ja se miten käsittelee naista.... :wink:
Tässä paras kommentti koko tässä keskustelussa  :wink:

Vaikka näyttäisi miltä hirviöltä niin on mahdollisuus saada tyttöystävä. Se on huomattu nähty monta kertaa. Se ei ole mistään muusta kun käyttäytymisestä ja olemisesta kiinni. Kaikki vaan yrittämään tyttö- tai poikaystäviä  :-)
Olen kalastelijapoika!

Juntti

• kala
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #67 : Syyskuu 19, 2008, 14:38:57 »
No niin,hyvä hyvä Daiwa puhuu asiaa!!! Ei minunkaan naamataulussa kehumisia ole mutta,tässä sitä ollaan. Tyttökaveri lähti vaan käymään ranskassa,mut onneks tulee sunnuntaina jo poies!JEEESSSHHHHH!
Väittävät että hullujen osastolle pitäs mennä käymään :)                           On hyvä jos on iskä töissä Rapalalla ei tarvitse tuhlata aikaa prismassa käyntii vaan kalastukseen.

remolux

• Vieras
« Vastaus #68 : Syyskuu 19, 2008, 15:13:33 »
nyky nuorisolla on samoja onkelmia ko mullaki tei iässänne.. ujo ja arka ko olin/olen ni eihän niistä nais jutuista mitää tullu muutakuin haaveissa..

10v pyörin baareissa saamatta mitää aikaseks, menin sitä hiljemmäks mitä enempi viinaa kittasin.. sit se kerran vaan tuli suusta ulos.. näin yhen ällistyttävän hyvän näkösen beiben joka tapitti mua ko halpaa makkaraa, kävelin selän taa, taputin olkaan ja kysyin " saanko sanoa mitä ajattelen, sulla o ihan helevetin kauniit silimät" itte olin siinä mielentilassa että vaan sanon mitä aattelen enkä yhtää sen enempää ja taisin viel häkellyksissäni sanoo ko mimmi tuumas jotai hyvin postiivista, että ei ollu iskuna vaan ihan ajatuksena.. no siitä on nyt 5v ja jokapäivä ton kommentin jälkeen on nähty, asuttu yhdessä 5v, kuukaus ton episodin jälkeen oltiinki jo samas asunnossa :-D

tämän takana ei ollu ko pari kaljaa joensuun kimmelin alakerrassa  :mrgreen: se vaan tuli jostain en osaa kommentoida mikä sen päästi ilmoille..

no, tulipahan taas purettua ajatuksia kirjaimiks ja voi poistaa jos jotain haittaa  :-)

jarmoankka

• Ädin kielen opetaja
  • 5.5kg lumpeiden kuningatarta
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #69 : Syyskuu 19, 2008, 15:28:55 »
Jos muijaa etitte, niin älkää sellasta ottako joka kehuu kuin sikamageen näkönen ihqu oot. Sellaset pintaliitäjäpissistytöt vaihtaa sut heti,kun parempi löytyy.
Ettikää selllanen joka arvostaa hyvää käytöstä, kiltteyttä jne... ja olkaa sellainen käytöstavoiltaan  mallikas itse.  M' en o mikää tom cruise- look, mut hyvin noita on naisia, nättejäkin, piisannut. johtuen luonteesta. 

Ja valikkaa mieluiten sisäisesti kaunis, niin näätte sen säilyvän. Ulkoinen katoaa.

Ugh, olen pann... puhunut.
pessimisti ei pety koskaan. Aina sattuu kun tapahtuu ja jos usein sattuu, siihen tottuu.

Torro

• Urospuolinen nauta
  • Maalintekijä jumalan armosta
    • MSN Messenger  - redwoodriver@windowslive.com
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #70 : Syyskuu 19, 2008, 15:51:56 »
Onhan noita ollut ja mennyt. Kyllä niitä neitoja yrittää tunkea sisään ovista ja ikkunoista mutta ite olen vähän törkännyt lappua ovelle ( voi helvetti mikä mies miekin olen :-o) ...no joo siinä se pointti onkin, en oikein tunne olevani "valmis" seurusteleen :roll:

Kyllä viikonloppuisin kun muijat on pari siideriä ottanut niin ne tulee kauheen läheisyydenkaipuisiksi. Ei siihen ehdi reagoimaan kun joku on jo kieli kurkussa. ...sitten joutuu seuraavana päivänä selitteleen, et ei siitä hommasta mitään kuitenkaan tule.... :roll:
perhokalastus on parasta mitä mies voi tehdä housut jalassa

Crice

• Profiili
« Vastaus #71 : Syyskuu 21, 2008, 00:14:21 »
No onhan niitä ollut joskus aikasemmin mutta tuskimpa enään. Jos se käytöksestä on kiinni niin en ihmettele ja naamakin on kun petolinnulla *erse :-P En ole ainakaan isääni tullut :wink:
O_o

kala___mies___95

• Hauki
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #72 : Syyskuu 21, 2008, 16:16:10 »
On niitä ollu pari jonkun kaa olin suunnilleen 3kk nykyään hyi saatana ton tytön suhteen. Olin joku vuos sitte yhen hyvän näkösen kaa olin ite 6lk se oli 8lk nykyään se on aika suosittu. ite oon nyt 12v  ei oo tällä hetkellä ketään vaikka oonkin aika moinen komistus vitsi vitsi :-D
Minä en lähde maailmankiertuematkalle minä lähden kalaan.

Juntti

• kala
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #73 : Syyskuu 22, 2008, 21:17:07 »
Voe voe teijän kanssa :-D Silloku naine tulee pyytämään ni ei saa missään tapauksessa kieltäytyä tässä poikkeukset omalta kohdalta: läski hörhö joka ei tajuu mistään mitään...Ei kannata ottaa vakavasti.Nyt on se sama ja ainut jonka kanssa luulen ainakin viettäväni aikaa vielä monta vuoottta.Välillä alkaa sillä kyllä tulee tekstiä suusta tiuhaan,mutta ajattelen asia positiivisesti ja mietin kuinka paljon meillä on yhteistä ja kuinka paljon hänestä tykkään.... :-) :roll:

Juntti

• kala
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #74 : Syyskuu 24, 2008, 19:00:51 »
Älkää pelätkö niitä tyttöjä ei ne teitä syö... :)

Jare

• Profiili
« Vastaus #75 : Syyskuu 24, 2008, 20:23:23 »
onhan noita ollu nuorempana useampikin. nyt naimisissa, eilen oli 8. hääpäivä!

Juntti

• kala
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #76 : Syyskuu 24, 2008, 20:40:22 »
Onnneeaa!!!
 :-D

Juntti

• kala
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #77 : Syyskuu 26, 2008, 21:10:06 »
Tänään vannouduttiin olemaan toistemme tukena tämän tyttökaverin kanssa!Hienoa mites muilla?? :-)

Miggomies666

• http://s1.fi.bitefight.org/c.php?uid=50376.kokele.
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #78 : Syyskuu 29, 2008, 20:30:16 »
joo ei oo ollu tyttöystävää.vaikka haluaisin.hyvällä tuurilla ehkä saisin mutta oon niin ujo.oon kohta 12v.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 03, 2008, 15:49:25 kirjoittanut mikkomies[TJP] »

]one

• Profiili
« Vastaus #79 : Syyskuu 29, 2008, 21:03:28 »
Onhan noita ollut ja mennyt. Kyllä niitä neitoja yrittää tunkea sisään ovista ja ikkunoista mutta ite olen vähän törkännyt lappua ovelle ( voi helvetti mikä mies miekin olen :-o) ...no joo siinä se pointti onkin, en oikein tunne olevani "valmis" seurusteleen :roll:

Kyllä viikonloppuisin kun muijat on pari siideriä ottanut niin ne tulee kauheen läheisyydenkaipuisiksi. Ei siihen ehdi reagoimaan kun joku on jo kieli kurkussa. ...sitten joutuu seuraavana päivänä selitteleen, et ei siitä hommasta mitään kuitenkaan tule.... :roll:

Voooi että jätkä!  :-D Ei oo kun valita mieluinen, kun kerran tyrkyllä on. Eipä tarvii enää selitellä kenellekään mitään, kun voi sanoa ylväästi "oon varattu".  :lol:
Onhan tuo prkl kun sellaiselle joka ei halua vielä tyttöystävää sellainen olis tarjolla joka nurkan ja puun takana ja sellainen joka sitten haluaisi ei saa haluamaansa mistään.
Ei ole, eikä ole ollut. Mutta elämme toivossa. Ehkä vielä jonain kauniina päivänä se luokan söpöin blondi tulee luokse ja...  :-)

Silloku naine tulee pyytämään ni ei saa missään tapauksessa kieltäytyä

Juntilta asiapuhetta!  :roll:

HuntaKilla

• MSN Messenger  - Verijuoppo--@hotmail.com
    • Profiili
    • www.noaa.gov
    • Sähköposti
« Vastaus #80 : Syyskuu 30, 2008, 16:27:56 »
Eipä ole sattunu vielä poikia kohalle. Eivät oikein tunnu perustavan kalastusta harrastavista tytöistä.. :-D
www.NOAA.gov <-- National Oceanic and Atmospheric Administration
www.team17.com <-- Team 17

Kokkokokoaisitkokokonkokokokonkokokokokon.

Ihmevirveli

• Kalassanet Ry jäsen
    • MSN Messenger  - tero.vaara@hotmail.com
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #81 : Syyskuu 30, 2008, 16:44:12 »
tänne vaan! minulle kelpaa  :-D. Ja ettei menisi ihan OT niin ei ole ollut tyttöystäviä ellei niitä ala-asteen tyttö-poika-leikkejä lasketa.
Allekirjoituksia ei tueta.

Tonnimiäs

• Profiili
    • Tarvaisen vaappu ja vehje
    • Sähköposti
« Vastaus #82 : Lokakuu 29, 2008, 20:29:38 »
ajattelin että mesessä mutta miten, esim: alakko olee? tai Seukataanko?
Kuningas ajatus, palstan ensimmäinen virtuaaliseurustelu suhde.

Onnea ja menestystä. Voi jeesus tätä nykyaikaa.....

Voivoi...jopas on jos mesessä täytyy ilmoittaa tuollaiset asiat. :-)
Eikö ole kanttia mennä kasvotusten sitä kertomaan? :-o
Kertoohan se toki jotain tytölle siitä kysyvästä henkilöstäkin jos mesen kautta tuollaista kyselee...
Onnea munkin(munkki) puolesta... :-)
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 29, 2008, 20:31:16 kirjoittanut Kalamies1000 »

pyhämaanpoek

• Profiili
« Vastaus #83 : Lokakuu 29, 2008, 20:35:46 »
On kyllä outoa munki kaverit kysyy mesessä tai tekstarilla. Ja ihmettelee ku kysyn iha naamatuste. Mut jos joku ei kysy kasvotusten niin vastaus on aina: ei todellakaan.

kimmou

• Profiili
« Vastaus #84 : Lokakuu 30, 2008, 19:14:13 »
1,5 kuukautta on nyt takana ja täytyy sanoa, että kyseinen aika on menny nopeammin kuin milloinkaan aikaisemmin samanpituinen aika. Onhan se kivaa seurustella ja näin päin pois, mutta sitten kun alkaa sitä paskaa satamaan niskaan niin ei ole enää kovinkaan kivaa. Onneksi näin ei ole vielä omalle kohdalle käynyt, ja toivotaan ettei tule käymäänkään.
Come to the dark side - we have cookies

PäSSi

• Profiili
« Vastaus #85 : Marraskuu 01, 2008, 22:59:50 »
Ei oo...yksi ois tosi mukava tyttö mutta se (harmiharmi :-() tykkää jääkiekkoilijoista. Kyllähän me ihan juttuun tullaan ja hauskaa on mutta tuskinpa se tulee koskaan musta tykkäämään :|
No olipa taas masentavaa tekstiä mulla :-D
Puimakone naksutti kettulan vintillä  x)

simosalakka

• Vieras
« Vastaus #86 : Marraskuu 01, 2008, 23:14:40 »
Nyt näiden viestien perusteella olen oppinut, että ulkonäkö ei merkitse paljoa. Mutta nyt olen sitten taas ruvennut ihmettelemään (tai olen ihmetellyt jo kauankin), että miksi tytöt tykkää aina jostain urheilijoista?

pilkkiäijä

• Mansesterin makkaramestari
    • MSN Messenger  - kala.keitto@hotmail.com
    • Profiili
« Vastaus #87 : Marraskuu 01, 2008, 23:18:37 »
Urheilijoilla parempi itseluottamus ---> uskaltaa puhua tytöille enemmän ja tytöt varmaan tykkää siitä?

Tuo vaan tuli ensimmäisenä mieleen. Ja vaikka se ulkonäkö ei paljon merkitsekkään, niin varmemmin saa tyttöjä jos edes yrittää pitää huolta itsestään.
Olen kalastelijapoika!

unatco

• onkikirbet 2kg&1.5kg
    • Profiili
« Vastaus #88 : Marraskuu 03, 2008, 23:40:44 »
liian monta vuotta jo yhdessä  :-D ei vaiskaan.. samassa kämpässä asutaan ja jotai 3v varmaa katteltu jo toisiamme... 
Kalastus ei ole vain harrastus, se on elämä !

jompsu

• Perhokalastelija
    • Profiili
« Vastaus #89 : Marraskuu 06, 2008, 15:49:11 »
olen samaa mieltä anacto:n kanssa.jos ei uskalla naamatusten kysyä niin on parempi olla kysymättä.tämä oN mun mielipide.
Jos kysyy kannykällä tai mesellä niin varmaan tulee tytöllekki semmonen kuva pojasta et ei taija olla ihan sieltä uskaliaimmista päästä :-D
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 07, 2008, 16:01:23 kirjoittanut jompsu »
tä...?

Kirjaudu sisään palveluiden tunnuksilla

center>