Chat

Kirjoittaja Aihe: Lentopallon pelaaminen  (Luettu 4844 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

Ilu

• MSN Messenger  - ilk_ku_96@hotmail.com
    • Profiili
Lentopallon pelaaminen
« : Syyskuu 29, 2007, 12:12:31 »
Miten on? Pelaako teistä kukaan lentopalloa tai joku teidän tuttu? Oma isäni pelaa ainakin lentopalloa ja on siinä aika haka. En tiedä, alottaisinko sen itse :lol:
Rekisteröitykää kaikki osoitteeseen Kalassa.net/keskustelut[move]

[Vision]

• Profiili
Vs: Lentopallon pelaaminen
« Vastaus #1 : Syyskuu 29, 2007, 13:42:15 »
Pari kaveria pelaa lentopalloa. Ne voitti tänä vuonna SM-hopeaa. Ja myöhemmin PM-kultaa. Että ihan hyvin niillä menee.
"Onp` on tuo kala kalanen, kun en tuota tunnekkana! Sileähk on siikaseksi, kuleahko kuujaseksi, haleahko haukiseksi, evätöin emäkalaksi, ihala imehnoksiksi, päärivatoin neitoseksi, vyötöin veen on tyttöseksi, korvitoin kotikanaksi: luopuisin meriloheksi, syvän aallon ahveneksi".

(Kalevala)

Kuha-Eki

• Profiili
« Vastaus #2 : Syyskuu 29, 2007, 21:15:48 »
Minä pelaan! Voitettiin aluemestaruus, mutta sm sarja ei ihan menny putkeen...MUTTA tänä kautena menee! 8-)
Koukuttaako?

puolisukeltaja6

• MSN Messenger  - nokkaposti@hotmail.com
    • Profiili
    • HeQ:n kalastussivu
    • Sähköposti
« Vastaus #3 : Syyskuu 29, 2007, 23:25:28 »
Pari kaveria pelaa, itselle ei oikein syty toi laji.

Akke, mikä on PM?

Crice

• Profiili
« Vastaus #4 : Syyskuu 29, 2007, 23:58:16 »
Akke, mikä on PM?
Piirimestaruus veikkaisin. Itse en ole kanssa oikeen mikään haka mutta ratkassu joitakin pelejä jotka olivat tasatilanteessa. Isä oli nuorempana kuuluisa ja oli lehtien palstoillakin.
O_o

[Vision]

• Profiili
« Vastaus #5 : Syyskuu 30, 2007, 13:15:41 »
Ei ihan. PM on Pohjoismaiden-mestaruus, tunnetaan paremmin skandinaaviset mestaruudet.
"Onp` on tuo kala kalanen, kun en tuota tunnekkana! Sileähk on siikaseksi, kuleahko kuujaseksi, haleahko haukiseksi, evätöin emäkalaksi, ihala imehnoksiksi, päärivatoin neitoseksi, vyötöin veen on tyttöseksi, korvitoin kotikanaksi: luopuisin meriloheksi, syvän aallon ahveneksi".

(Kalevala)

UppoPerho

• Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #6 : Heinäkuu 09, 2008, 16:47:44 »
Itse en pidä yhtään lentopallosta enkä tule ikinä pelaamaankaan, mutta isäni on joskus nuorena (20-30v) pelaillut.
Moon Pohjanmaalta, PERKELE!

-Juippi-

• Amispoppia
    • Profiili
« Vastaus #7 : Heinäkuu 09, 2008, 16:56:18 »
Itse pidän lajista, vaikkakin en missään seurassa pelaa. Beach-volleytä tulee pelailtua joksus.
Sen minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa.

JarkkoJurokki

• Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #8 : Elokuu 19, 2008, 13:36:48 »
Pelaan lentopalloo ihan harrastuksena ja on ihan huippua :lol:. Leikki mielisiä pelejä ollaan pelailtu naapurikylän porukoita vastaan.
Moni ei tiedä, kuinka kuuluisa olen.

Yuz

• RAGE
    • MSN Messenger  - yuzzi_91@msn.com
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #9 : Elokuu 19, 2008, 17:03:03 »
Musta lentopallo on yksi hauskimmista urheilulajeista, ja pelaan jos mahdollista, joka ei kylläkään ole kovin usein..
I once dug a pit and filled it with clouds. Or was it clowns? Come to think of it, it began to smell. Must have been clowns.

Torro

• Urospuolinen nauta
  • Maalintekijä jumalan armosta
    • MSN Messenger  - redwoodriver@windowslive.com
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #10 : Syyskuu 09, 2008, 21:35:46 »
Mukava pelata jos on hyvä porukka ...varsinkin rannalla. Peruskoulussa pelattiin aika paljonkin (maikka valmensi likkajoukkuetta) ...ja se näkyy nyt lukiossa, että muilta paikkakunnilta tulleet ei hallitse peliä niin kuin minä ja muut samasta koulusta tulleet osaamme vähintään perusasiat.
Lentis on kanssa sellainen peli, että kaikkien pitäisi osata perusjutut.
Liikunta tunneilta muistan kun sinne tiettyyn kulmaan aina pommittivat varman pisteen. Itse koitin sitä välttää (vähän naamasta riippuen) koska on niitäkin ketkä yrittävät, mutta ei ole siunattu pelitaidoilla. Yritys on tärkeintä. Meikäläístä risoo ne pellet kenellä ei koskaan ole varusteita mukana, eivätkä edes yritä pelata. Eivät tajua, että joukkueen vuoksi voisi edes yrittää.
perhokalastus on parasta mitä mies voi tehdä housut jalassa

siilinki

• Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #11 : Syyskuu 09, 2008, 21:39:54 »
Ammattikoulussa oli tänään Lentopalloa kepitettiin ensimmäistä vuotta olevat jotain 6:15 ja 2:15 uusien sääntöjen mukaan.
Itse olen kolmatta vuotta.

Kirjaudu sisään palveluiden tunnuksilla

center>