Chat

Äänestys

Poltatteko tupakkaa?

En polta
223 (54.3%)
Kyllä poltan
86 (20.9%)
Olen polttanut mutta en enää
32 (7.8%)
on tarjottu mutta en siltikään
70 (17%)

Äänestäjiä yhteensä: 358

Kirjoittaja Aihe: Tupakka  (Luettu 75475 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Hauzi

• Profiili
    • Sähköposti
Vs: Tupakka
« Vastaus #180 : Lokakuu 27, 2009, 22:04:13 »
sanotaan notta semmoinen satunnais sauhuttelija olen. Oluen ääressä tulee polteltua ja kalastuksen ohessa. Muuten ei juurikaan tule polteltua. Joskus tuli poltettua aika aktiivisestikkin. Onhan tuosta pirun hankala päästä eroon....

Jokuvaiin

• Profiili
« Vastaus #181 : Lokakuu 27, 2009, 22:23:41 »
Itse ainakin syvästi halveksun ihmisiä jotka polttavat. :roll:
Sama homma minullakin... eli halveksun isääni...
Minäkin sitten haisen koulussa tupakalle ja ne ihmettelee mitä minä olen tehnyt...  :|

KÖSTER

• Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #182 : Lokakuu 27, 2009, 23:43:43 »
Niin hyvähän se paavinkin on julistaa,että eläkääpä selibaatissa ja puhua asioista joita ei ole kokenut tosi uskottavaa?

Olen tyhmä b-luokan kansalainen syyllistetty yhteiskunnan mätäpaise veronmaksaja ja vielä työtöntäkin alhaisempi roisto nimittäin yksityisyrittäjä
Koska olen polttanut joskus kännipäissäni kauheeta ja sitten älynnyt lopettaa ihan vapaa ehtoisesti jääräpää ku olen enkä suostu tupakkaveronmaksajaksi.
 Järkyttävää tämä ihmisten holhoaminen tässäkin asiassa ja paljon suuremmat asiat jää hoitamatta kuten,mielenterveys,julkinen terveyden huolto naurettavalla tasolla jne. Eipä auta vaikka kaikki raivoraittiiksi ja uskoon tulisi  siltikin jonoo
pukkaa hautaustoimistoon. Siis kannattaa lopettaa ettei joudu maksamaan tupakkaveroo toimii paremmin kuin tyhmäksi haukkuminen tai kuolemalla pelottelu tuo kun jokatapauksessa jokaisen kohdalla tapahtuu  jopa viisaatkin kuolee useimmiten tyhmyyteen.

atter

• 49,5cm Kirbeli
    • MSN Messenger  - atter_96@hotmail.com
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #183 : Lokakuu 28, 2009, 08:04:06 »
Fiksua porukkaa täällä liikkuu. :-) Itse yläasteella olen,enkä polta vaikka tosi monet muut polttavat.Tsemppiä kaivolle lopettamiseen!
~atter~

-Juippi-

• Amispoppia
    • Profiili
« Vastaus #184 : Lokakuu 30, 2009, 13:29:48 »
Itse poltan tupakkaa harvakseltaan. Sikareita sitten nautiskeluna silloin tällöin. Maustettuja sikareita(esim. Captain Black kirsikka) menee keskimääräisesti yksi päivässä.
Sen minkä nuorena varastaa, sen vanhana omistaa.

Paraskalastaja

• Ahven!
    • MSN Messenger  - aku.lappalainen@dnainternet.net
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #185 : Maaliskuu 21, 2010, 13:41:46 »
En polta enkä tulekkaan polttamaan.

Olin kerran menossa kaverille kun joukko nuorisoa pysäyttiminut ja sanoivat, että olen kova jätkä jos poltan sen tupakan(yhdellä heistä oli rööki kädessä). Ajattelin tietenkin,että sitten olisin koulun kovin kundi jos polttaisin sen
Sanoin että voin polttaa ja he hurrasivat. Otin ''sen'' käteen ja olin juuri laittamassa sitä suuhuni kunnes heräsin ja heitin tupakan maahan ja talloin pskaksi.

Voin sanoa että sitten sai juosta ja lujaa :wink:
Aiaiai.. nyt tuli koitettuu... En pystynyt enää vastustamaan.=( MUTTA VARMASTI OLI VIIMENEN KERTA!!!!! YÖK!
-Paraskalastaja

Zintti

• Sumuisten selkien gorilla
    • Profiili
« Vastaus #186 : Maaliskuu 21, 2010, 14:06:31 »
En ole koskaan polttanut enkä koskaan poltakkaan. (ja tämä sana pitää)

JamiDaMan

• Kirkkojärven keisari
    • MSN Messenger  - jami-da-man@suomi24.fi
    • Profiili
« Vastaus #187 : Maaliskuu 23, 2010, 16:19:18 »
Kyllä palaa.
"Victory goes to the player who makes the next-to-last mistake"

Pike

• Profiili
« Vastaus #188 : Maaliskuu 24, 2010, 22:14:18 »
Muistakaa, että 100% tupakoitsijoista kuolee  :-D

Niin ja on tarjottu röökiä, mutta ei kiitos.

Paavi

• Profiili
« Vastaus #189 : Maaliskuu 27, 2010, 18:15:38 »
tammikuun 8 pv tänä vuonna tuli 11 vuotta kun lopetin tupakan polton. 25 vuotta polttelin ja päivääkään en oo katunu tota lopettamispäätöstä
Se on siinä sano Mertaranta

nyllis

• Profiili
« Vastaus #190 : Maaliskuu 27, 2010, 22:29:38 »
intissä tuli polteltua, varsinkin leireillä. Nyt sitten pärjää ilman.

hauki mies

• Profiili
« Vastaus #191 : Toukokuu 20, 2010, 13:42:08 »
Itse olen maistanut kamalaa tavaraa tsemppiä kaikille jotka yrittävät lopettaa. Ennemmin käytän rahani kalastukseen kuin terveyteni pilaamiseen.
ÄLKÄÄ IKINÄ EDES MAISTAKO.

KalamiesMika

• Intohimona hauen kalastus<3
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #192 : Kesäkuu 06, 2010, 22:35:36 »
Poltan todella harvoin, mutta joskus tulee sikaria poltettua juhlatilaisuuksissa esim. eilen poltin sikarin kun ala-aste tuli käytyä loppuun. Olen alaikäinen ja se on osasyy etten polta ja turhaahan sitä terveyttä pilaa.

Pete

• Global Moderator
    • Profiili
    • http://www.stcroixrods.com/
« Vastaus #193 : Kesäkuu 06, 2010, 22:40:34 »
Muistakaa, että 100% tupakoitsijoista kuolee  
Muistakaa myös että 100% tupakoimattomista ihmisistä kuolee.

Don Miguel

• Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #194 : Kesäkuu 08, 2010, 13:34:41 »
Alkoholia käytän - kohtuukäytön edut ovat suurempia kuin haitat. Liikakäyttöä täytyy yrittää välttää. Huumeiden haitat on niin suuria, että ehkä hiukan tiukemmat sävärit ei ole hyvä syy niitäkään kokeilla. Tupakoinnin etuja ja haittoja puntaroidessani en ole löytänyt yhtään etua, sen sijaan haittoja tuntuu riittävän koko loppuelämäksi. Polttavat vanhemmat ovat tässä tapauksessa olleet varoittava esimerkki minulle.

Muistakaa, että 100% tupakoitsijoista kuolee  
Muistakaa myös että 100% tupakoimattomista ihmisistä kuolee.

Höhö. Harvinaisen moraalitonta tupakkakasvatusta aikuiselta poliisimieheltä. Tottahan tuo toki on - elämän elinkaareen kuuluu luonnollisena osana myös kuoleminen. Eläkepäivistä vaan saa huomattavan paljon mukavammat, kun jättää polttamatta (tästäkin minulla on varoittava esimerkki omasta tuttavapiiristä, ei meinaa jalka enää käydä kaverillamme kalareissuilla entiseen tahtiin. Haluja olisi kalastella, kunto ei anna myöten.)
"Kärsivällisyys miehen tiellä pitää"

asn

• Profiili
« Vastaus #195 : Elokuu 14, 2016, 02:29:48 »
heei eli kun täällä nyt puhutaan tupakoinnista niin halusin kysyy, että miten sähkötupakat on auttanut lopettamiseen? Ite oon polttanut nyt tässä tosi kauan, ja tuttu suositteli sähkötopakkaa, esimerkiksi www.paulsaar.com tai www.xsmoke.fi?
T: halukas lopettamaan!

Kirjaudu sisään palveluiden tunnuksilla

center>