Chat

Kirjoittaja Aihe: Särkijärvi  (Luettu 51194 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Shark

• Korrostan
    • Profiili
Särkijärvi
« : Marraskuu 23, 2007, 18:39:50 »
0.5 version mukana keskuuteemme saapunut Särkijärvi on omasta mielestäni erittäin mielenkiintoinen, ja ennenkaikkea HAUSKA vesistö. Varsinkin verkkopelaamisessa. Kerrankin särjenpilkkimistaidoista on hyötyä.  :-D

Mitäs mieltä muut ovat?
Jovain.

Tosimies

• Vieras
Vs: Särkijärvi
« Vastaus #1 : Marraskuu 23, 2007, 18:52:33 »
Niinkuin jo verkossa totesin " Kämänen lätäkkö..."
Varmasti huippujärvi kunhan ensin opettelen särjen pilkinnän kunnolla  :-D

juhox

• Tulen palaamaan tuleen palamaan.
    • Profiili
« Vastaus #2 : Marraskuu 23, 2007, 19:03:28 »
Mukavan realistinen kenttä .Täytyy vielä testata, kun on tullu vasta muutama 10grammanen särki :roll:.
"En syö kalojen lääkkeitä. "

MaMi

• H-h-hauki
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #3 : Marraskuu 23, 2007, 22:41:15 »
Haha Shark taisit jäädä vikaksi ku pelattii? :) Itse asiaan: Ihan mukavalta paikalta vaikutti, vaikka kalaa ei paljoa tullut sillä kertaa. Rento meininki ja juttelu kavereitten kanssa, unohtamatta kaikkien rakastamaa "lois taktiikkaa" (lois taktiikka=seurataan kaveria apajille ja vedetään isot kalat kaverin nenän edestä), tekee loistavan vesistön Särkijärvestä.
4 ahventa

Shark

• Korrostan
    • Profiili
« Vastaus #4 : Marraskuu 24, 2007, 10:37:41 »
Haha Shark taisit jäädä vikaksi ku pelattii? :) Itse asiaan: Ihan mukavalta paikalta vaikutti, vaikka kalaa ei paljoa tullut sillä kertaa. Rento meininki ja juttelu kavereitten kanssa, unohtamatta kaikkien rakastamaa "lois taktiikkaa" (lois taktiikka=seurataan kaveria apajille ja vedetään isot kalat kaverin nenän edestä), tekee loistavan vesistön Särkijärvestä.

Eihän se sijoitus tee vesistöstä hyvää/huonoa. Mutta siis ensimmäisessä Särkijärven verkkokisassa olin toinen, ja sitten muistaakseni kuudes.  :-)
Jovain.

Zupo

• Profiili
« Vastaus #5 : Marraskuu 25, 2007, 13:43:55 »
särkijärvi tuntuu että se olisi tehty läpällä.. Mutta nettipelinä ja kavereiden pelatessa ja ihan yksinkin tosi hauska järvi.. :D

Mikko_-Procyon-

• Veronkiertäjä
  • Mikkonator
  • Ei tunnu missään!
    • Profiili
    • Propilkki 2
« Vastaus #6 : Marraskuu 25, 2007, 14:08:54 »
Ei se siellä läpällä ole. Sen on vain tarkoitus olla hieman vaativampi järvi, josta jo pienellä saaliilla saattaa päästä palkinnoille. Ainoa selvästi läpällä tehty järvi tähän mennessä on PP1:n "kiiskilampi".
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

perza

• Yöeläjä
  • Global Moderator
  • hauki on kala
    • ICQ Messenger - 1611
    • MSN Messenger  - perza87@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - perza
    • Yahoo Instant Messenger - perza
    • Profiili
    • Perza-vaaput
    • Sähköposti
« Vastaus #7 : Marraskuu 25, 2007, 14:23:42 »
tää on mun mielestä hyvä järvi, kalaa tuleee just sopivasti, mutta särkien nykiminen ottaa päähän, kun ei nuo säret kyllä oikeasti noin hirveästi nyi vaan kyllä ne jää kiinni ihan niinkun ahvenetkin.
No yksi voitto ja pari palkintopalli sijaa eilen tuolta.
 :-)
Perza vaaput ja tasurit kalastukseen kätevästi netistä!  www.perza-vaaput.com

juhox

• Profiili
« Vastaus #8 : Marraskuu 25, 2007, 15:14:10 »
En oo vielä ketaakaan pelaanu särkijärvee verkossa.Tuntuu ettei porukka pitäis sen reälistisuudesta, vaan välillä kaikki haluu pilkkiä vaan niemisjärvillä. :|.

Mikko_-Procyon-

• Veronkiertäjä
  • Mikkonator
  • Ei tunnu missään!
    • Profiili
    • Propilkki 2
« Vastaus #9 : Marraskuu 25, 2007, 16:10:08 »
En oo vielä ketaakaan pelaanu särkijärvee verkossa.Tuntuu ettei porukka pitäis sen reälistisuudesta, vaan välillä kaikki haluu pilkkiä vaan niemisjärvillä. :|.

Sama! ITse pidin Särkijärvestä verkkopelissä, mutta se "niemiset seuraavaksi" pisti mietityttämään. Kävi mielessä, että näiden "liian helppojen" mestojen kalatasapainoa voisi pyrkiä vähän "realistisoimaan".  Rautupurokin on äärimmäisen mukava verkkopelipaikka, koska kalaa joutuu hakemaan enemmän.
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

Shark

• Korrostan
    • Profiili
« Vastaus #10 : Marraskuu 25, 2007, 16:21:57 »

Sama! ITse pidin Särkijärvestä verkkopelissä, mutta se "niemiset seuraavaksi" pisti mietityttämään. Kävi mielessä, että näiden "liian helppojen" mestojen kalatasapainoa voisi pyrkiä vähän "realistisoimaan".  Rautupurokin on äärimmäisen mukava verkkopelipaikka, koska kalaa joutuu hakemaan enemmän.

Myös sama.
Ylivoimaisesti eniten olen verkossa pelannut Niemisjärviä. Rautupurolta sitä kalaa kyllä löytää helposti, jos jaksaa kävellä tarpeeksi kauas. Onkos Rautupuroa helpotettu tähän versioon, vai olenko vain oppinut pilkkimään siellä? Nyt sieltä löytää kalaa joka pelissä...
Jovain.

Mikko_-Procyon-

• Veronkiertäjä
  • Mikkonator
  • Ei tunnu missään!
    • Profiili
    • Propilkki 2
« Vastaus #11 : Marraskuu 25, 2007, 16:39:07 »
Ei sen kalakannalle ole tehty mitään. Kalojen syöntikäytöstä on muutettu ja jotain painotuksia vaihdettu. Liian vaikea peli ei ole hyvästä, mutta toisaalta tämä niemismättö menee jo vähän yli. Tosin ei sieltäkään kaikki saa ja kisoissa on todella hyvä fiilis. Ne sadattelut siitä, kun iso karkaa, on aina niin "aitoja" :)

MaMi

• H-h-hauki
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #12 : Marraskuu 25, 2007, 18:50:11 »
Normisti kaverit haluu aina Niemisille vetää näitä "jalo kaloja", kirreä ja taimenta niistä varmoista paikoista. Ja voitto tulokset joka kerta +4000g. Välillä mukava mennä Särkijärvelle ja ettiä ne kalat ja tuskailla kun ei jää koukkuun. Normaalisti voitto tulokset siellä onkin 200-500g luokkaa.
« Viimeksi muokattu: Marraskuu 25, 2007, 18:58:19 kirjoittanut MaMi »
4 ahventa

juhox

• Profiili
« Vastaus #13 : Marraskuu 26, 2007, 16:00:17 »

Toinen kisa kun pelasin .Lopussa se väsytteli puoliminuuttia varmaan haukea ja sitten "iso vei pilkin" :cry:.

kuhanssi

• Profiili
« Vastaus #14 : Marraskuu 28, 2007, 22:03:27 »
Onko tämä kyseinen järvi ns. oikeasti olemassa? Kun olen käynyt Kerttuanjärven lähellä sijaitsevalla Särkijärvellä.. (IRL)

Mikko_-Procyon-

• Veronkiertäjä
  • Mikkonator
  • Ei tunnu missään!
    • Profiili
    • Propilkki 2
« Vastaus #15 : Marraskuu 29, 2007, 00:55:40 »
Keksin tuon järven täysin omasta päästäni. Koitin saada siihen sellaisen "oikean" tunnelman. Itse olen tykästynyt tuohon järveen nyt verkkopeleissä. Saa riemuita särjestäkin, pasuri-parvi on jo juhlaa!

Miksu18

• 4 ahventa
    • MSN Messenger  - Miikaonkunq@hotmail.com
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #16 : Marraskuu 29, 2007, 09:13:56 »
Onko tämä kyseinen järvi ns. oikeasti olemassa? Kun olen käynyt Kerttuanjärven lähellä sijaitsevalla Särkijärvellä.. (IRL)
Sysmässäkin on Särkijärvi.

pilkkiäijä

• Mansesterin makkaramestari
    • MSN Messenger  - kala.keitto@hotmail.com
    • Profiili
« Vastaus #17 : Marraskuu 29, 2007, 16:17:28 »
Särkijärviä on suomessa varmaan yli 10:kin kappaletta
Olen kalastelijapoika!

fishermän

• Profiili
« Vastaus #18 : Marraskuu 29, 2007, 16:23:12 »
särkijärvi on ehdottomasti yksi pelin hauskimmista järvistä varsinkin verkkopelissä.
saatan mie vain senki tehä.

Tuomas(tt)

• Profiili
« Vastaus #19 : Marraskuu 29, 2007, 18:28:32 »
Lähdettä en huomannut katsoa, kunhan nopesti jostain nappasin.

"järvilaskennassa (aloitettu 1965, valmistui 1985) löytyi Saarijärviä 254 kpl, Kivijärviä 180, Pitkäjärviä ja Särkijärviä 170. Lampien nimissä voiton vei Mustalampi, 600 kpl."

Hemulisoturi

• Profiili
« Vastaus #20 : Marraskuu 29, 2007, 21:21:57 »
Niinpä, niinpä. Siitäpä se onkin hyvä miettiä, että missä päin Suomee sijaitsee tämä PP:n Mustalampi.

Miksu18

• 4 ahventa
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #21 : Marraskuu 29, 2007, 21:36:37 »
Nyt kun löysi paikan Särkijärveltä niin tulee helposti yli 1kg kalaa. Yheltä reijältä ja 15min.

vilse

• Profiili
« Vastaus #22 : Joulukuu 01, 2007, 22:15:43 »
tietääkö kukaan hyviä apajia särkijärvestä?javascript:void(0);
rolleyesjavascript:void(0);
huh

osmanhauki

• Vieras
« Vastaus #23 : Joulukuu 01, 2007, 22:22:34 »
Hyvä paikka! Sielä vasemmassa reunassa melkein rannassa, on hyvä paikka. Verkkossa erittäin mukava paikka tua Särki järvi, niin kuin yksin pelissäkin...

juhox

• Profiili
« Vastaus #24 : Joulukuu 02, 2007, 10:02:02 »
Särkijärvessä taitaa olla aika isoja haukia kun minulta on jo kaksi kertaa iso vieny pilkin :-P.Lisäksi tietokonepelaajilla on ollu 2-kilosia haukia välillä.             
edit: Nyt jo kolmannen kerran iso vei pilkikin.On vieny melkein joka kisassa :-o.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 02, 2007, 15:45:29 kirjoittanut juhox »

Miksu18

• 4 ahventa
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #25 : Joulukuu 02, 2007, 22:12:47 »
Särkijärvessä taitaa olla aika isoja haukia kun minulta on jo kaksi kertaa iso vieny pilkin :-P.Lisäksi tietokonepelaajilla on ollu 2-kilosia haukia välillä.             
edit: Nyt jo kolmannen kerran iso vei pilkikin.On vieny melkein joka kisassa :-o.
Haluutko kertoa missä paikoissa nii koitan onkia ne ylös. ;)
Mun kaverilla on päässyt aika iso karkuun ihan oikeassa alakulmassa missä on kaislikkoa.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 03, 2007, 13:50:58 kirjoittanut Miksu18 »

TuhlaajaPoika

• Profiili
« Vastaus #26 : Joulukuu 02, 2007, 22:54:02 »
Keksin tuon järven täysin omasta päästäni. Koitin saada siihen sellaisen "oikean" tunnelman. Itse olen tykästynyt tuohon järveen nyt verkkopeleissä. Saa riemuita särjestäkin, pasuri-parvi on jo juhlaa!

oikeaa tunnelmaa olet todella siihen saanut. en ole paljon sitä pelannut, mutta jo nyt se on kivunnut suosikkeihini. Sorvien (joskin pienien)  kalastaminen on mukavaa ja pasuri-parvi on todellakin juhlaa. erityis kiitos siis tästä järvestä.

pilkkiäijä

• Mansesterin makkaramestari
    • MSN Messenger  - kala.keitto@hotmail.com
    • Profiili
« Vastaus #27 : Joulukuu 03, 2007, 12:21:34 »
Tänään ennätyskala särkijärveltä sorva 228g ja myös toinen ssorva samassa kisassa 149g
Olen kalastelijapoika!

juhox

• Profiili
« Vastaus #28 : Joulukuu 03, 2007, 15:30:05 »
Haluutko kertoa missä paikoissa nii koitan onkia ne ylös. ;)
Mun kaverilla on päässyt aika iso karkuun ihan oikeassa alakulmassa missä on kaislikkoa.
No sieltä syvimmistä kohdista kesken pasuriparvien on iso vienyt pilkin  :roll:.

erik

• Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #29 : Joulukuu 03, 2007, 17:27:09 »
He..tti!! Lähelä piti, että olisin heittänyt koko konen ulos ikkunasta :x . Kymmenen 15min peliä tietokonea vastan Särkijärvellä ja vaan yksi kakkostila. Kolme jumbo sija ja vaan kerran kala ennemmän kun 500g. Ympärillä kaiki kisko kala ja mulla vaan harvoja tärppejä. Pelasin kaikilla vuodenaikoina ja käytin kaikkia pilkkeja-morreja sekä toukkia. Ei yhtäkän pasuria tai sorva, hauesta puhumattakan. Isoin kala 59g särki. Onko taidot hävinny?  :cry:

Kirjaudu sisään palveluiden tunnuksilla

center>