0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.
Haha Shark taisit jäädä vikaksi ku pelattii? Itse asiaan: Ihan mukavalta paikalta vaikutti, vaikka kalaa ei paljoa tullut sillä kertaa. Rento meininki ja juttelu kavereitten kanssa, unohtamatta kaikkien rakastamaa "lois taktiikkaa" (lois taktiikka=seurataan kaveria apajille ja vedetään isot kalat kaverin nenän edestä), tekee loistavan vesistön Särkijärvestä.
En oo vielä ketaakaan pelaanu särkijärvee verkossa.Tuntuu ettei porukka pitäis sen reälistisuudesta, vaan välillä kaikki haluu pilkkiä vaan niemisjärvillä. .
Lainaus käyttäjältä: juhox - Marraskuu 25, 2007, 15:14:10 En oo vielä ketaakaan pelaanu särkijärvee verkossa.Tuntuu ettei porukka pitäis sen reälistisuudesta, vaan välillä kaikki haluu pilkkiä vaan niemisjärvillä. .Sama! ITse pidin Särkijärvestä verkkopelissä, mutta se "niemiset seuraavaksi" pisti mietityttämään. Kävi mielessä, että näiden "liian helppojen" mestojen kalatasapainoa voisi pyrkiä vähän "realistisoimaan". Rautupurokin on äärimmäisen mukava verkkopelipaikka, koska kalaa joutuu hakemaan enemmän.
Onko tämä kyseinen järvi ns. oikeasti olemassa? Kun olen käynyt Kerttuanjärven lähellä sijaitsevalla Särkijärvellä.. (IRL)
Särkijärvessä taitaa olla aika isoja haukia kun minulta on jo kaksi kertaa iso vieny pilkin .Lisäksi tietokonepelaajilla on ollu 2-kilosia haukia välillä. edit: Nyt jo kolmannen kerran iso vei pilkikin.On vieny melkein joka kisassa .
Keksin tuon järven täysin omasta päästäni. Koitin saada siihen sellaisen "oikean" tunnelman. Itse olen tykästynyt tuohon järveen nyt verkkopeleissä. Saa riemuita särjestäkin, pasuri-parvi on jo juhlaa!
Lainaus käyttäjältä: juhox - Joulukuu 02, 2007, 10:02:02 Särkijärvessä taitaa olla aika isoja haukia kun minulta on jo kaksi kertaa iso vieny pilkin .Lisäksi tietokonepelaajilla on ollu 2-kilosia haukia välillä. edit: Nyt jo kolmannen kerran iso vei pilkikin.On vieny melkein joka kisassa .Haluutko kertoa missä paikoissa nii koitan onkia ne ylös. Mun kaverilla on päässyt aika iso karkuun ihan oikeassa alakulmassa missä on kaislikkoa.