Chat

Kirjoittaja Aihe: Egyptiin kalaan  (Luettu 11073 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Hauki on kala.

• Vieras
Egyptiin kalaan
« : Tammikuu 20, 2008, 15:20:06 »
Olemme menossa maaliskuussa Makadi Bayhin ja haluaisin tietää millaiset kalastusmahdollisuudet siellä on.

Jake-zxc

• Profiili
Vs: Egyptiin kalaan
« Vastaus #1 : Syyskuu 27, 2008, 14:11:01 »
Jostaki oon lukenu että niilissä asustelee yli 100kg Niiln ahvenia.

Migelis

• Vieras
« Vastaus #2 : Syyskuu 27, 2008, 15:00:48 »
Juu itse olen lähdössä tässä lokakuussa egyptin hurghadaan lomalle niin tietääkö joku onko siellä mitään kalastusmahdollisuuksia?
Punaisen meren rannalla.

Tonnimiäs

• Profiili
    • Tarvaisen vaappu ja vehje
    • Sähköposti
« Vastaus #3 : Syyskuu 27, 2008, 15:04:41 »
Kerrassaan mielenkiintoinen kalastuskohde. Hiljattain luin tosi vanhasta lehdestä jutun, jossa jotkut herrat olivat olleet Egyptissä kalassa ja kierrelleet siellä paikasta paikkaan. Niililtä oli kuvia, joissa oli suuria ahvenen näköisiä, mutta paljon paljon suurempia kaloja kuin Suomessa. Olivat ne nyt ainakin parikymmentäkiloisia. Valittivat kirjoituksessa suuria määriä piraijoita, jotka purivat koko ajan siimoja poikki eikä kalastuksesta tullut kerrassaan mitään. En kyllä muista tarkasti, mikä lehti se oli, mutta hienoja kuvia ainakin oli jokivarsilta.

Kireitä vaan sinne Epygtiin :wink:

Jake-zxc

• Profiili
« Vastaus #4 : Syyskuu 27, 2008, 16:17:26 »
Löysin tämmösen mutta en tiiä onko oikein kalastuksesta mitään: http://www.tourism.gov.il/Tourism_Fin/Tourist+Information/Culture+and+Leisure/Leisure+and+Recreation.htm

Kireitä siimoja!

Torro

• Urospuolinen nauta
  • Maalintekijä jumalan armosta
    • MSN Messenger  - redwoodriver@windowslive.com
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #5 : Syyskuu 27, 2008, 16:51:31 »
Niilinahvenista mahdatte puhua. Niitä elelee pitkin Niiliä sekä sekä siitä padotussa Nasserjärvessä sekä parissa muussa Afrikan järvessä ja joessa.
Ilmeisesti voi kasvaakin yli sata kiloiseksi jöötiksi, mutta ei sellaisia montaa taida enää uiskennella. Nää ruattin sankarit, Bromani ja sen kaveri kisko sellasia 20-40kg kaloja. Halon kokoista Rapalaa ne ainakin puri hyvin. (Kalat nääs, Bromani syö voileipää)
Oon ymmärtänyt, että sinne saa tehtyä ihan opastettuja kalastusmatkoja jos vaan löytyy tarpeeks fyffeä.
perhokalastus on parasta mitä mies voi tehdä housut jalassa

pyhämaanpoek

• Profiili
« Vastaus #6 : Joulukuu 20, 2008, 20:15:48 »
Huomenna menossa egyptiin ja kalastamaan sinne myös

Kirjaudu sisään palveluiden tunnuksilla

center>