Propilkki > Pelivinkit, tekniikat ja taktiikat

miten kauan yhdellä reiällä kannatta pilkkiä ?????

(1/2) > >>

anako1:
mitenkä kauan yhdellä reiällä kannattaa pilkkiä 10 min tai 15 min kisassa ja mitenkä isolla alueella kannattaa liikkua, ja miten monesti kannattaa vaihtaa pilkkiä???

sekä kannattaako yleensä vaihtaa toukan väriä vai pilkki jos ei saa kalaa?????  en nimittäin saa vieläkään kalaa vaikka kuinka yritän olen pelannu kerran 30 min kisan enä ole saanu nykäystäkään. mutta 10 ja 15 min kisassa niin käy melkeempä aina

mitä mahdollisesti ten väärin?????

Migelis:
No kuules se pitää itse miettiä kuinka kauan haluaa pilkkiä.. Se vaihtelee todella paljon. :-P

Don Miguel:
Pilki reijällä niin pitkään, kun tulee kalaa. It's so simple :-o. Jos kaloja ei tule --> tee uusi reikä
Pilkinvaihdolla saatat saada myös jotain aikaiseski, jos ei syö, mutta uusi reikä on parempi keino.
Toukanvaihtoonkin on oma syy, mut keksi itse. Lueppa vielä Kuinka Menestyn kisoissa FAQ, niin pitäisi alkaa tulemaan

-Kireitä, ei se ole nii vaikiaa kuin luulet  :-)

jawa75:
Paljon on vesistöstäkin kiinni, ei kannata lähteä siikakoskelle tai hossalle ensimmäisenä kalaan. Esim luet linlonlahden tai lehmilammen keskustelut täältä ja katsot sieltä hyvät paikat. Pystypilkki on varmempi saaliin kannalta. Treeniä treeniä, itsen etsin 15min kisoilla hyviä paikkoja vaikeammista vesistöistä ja 8-10 vartin jaksoa alkaa jo kertomaan jotain.

Piksu:
Pakko kyllä nyt sanoo että ei oo eka kerta kun teet aiheen joka on oikestaan kovin turha!
Pienellä ajattelemisella saisi selville,että yhdellä reijällä kannataa pilkkiä niin kauan kuin tulee kalaa!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta