Muut keskustelut > Kirpputori

Luotettavat kauppakumppanit, ruusut & risut

<< < (2/22) > >>

Tonnimiäs:
Noh...kauppakumppaneita ollut aika vähän, mutta jos muutaman mainitsis(ja ensimmäiset kepakot tulee myös)

Eltorolle, Jake-zxc:lle sekä perzalle lähtee niitä kukkia. Tosi onnistunutta kaupankäyntiä joka suhteessa, perzalle ainoastaan hyvän pakkauksen anisosta, koska muuta kokemusta ei ole... =)

Risuja El bartolle. Ihan turhaa arpomista ja tinkaamista. Sitten pitkän vänkäämisen jälkeen ilmoittaa että ei ota. Sori Elbartolle tästä, mutta ota opiksesi. ; )

Qkkelin kanssa kaupat vielä käynnissä, mutta varmasti ne onnistuu hyvin...ja iso satsi on tavaraa.  : )

RedRave:
Iso peukku lähtee itseltäni Qkkeli:lle ja Yuz:lle. Molempien kanssa päästiin nopeasti yhteisymmärrykseen ja lähetysnopeus oli myös hyvä.

Perzalle lähtee myös peukku työn jäljestä ja paketoinnista. Häneltäkin olen pari tuotetta saanut postitse.

Tosiaan meinasi jäädä daiwa2 mainitsematta, mutta kehutaan jo tosiaan tässä vaiheessa sujuvasta kommunikaatiosta ja hahmotuskyvystä.  :-)

Torro:
Kauppaa on tullut tehtyä useammankin henkilön kanssa täällä ja toisilla palstoilla. Kokemukset toistaiseksi kaikki positiivisia eikä valittamista ole ollut. Itse olen varmaanki se pää jolla kestää :-D
Onnistuneita kauoppoja olen tehnyt mm näiden kavereiden kanssa: Pete, Kalamies1000, Harrastelija86, allu_, thimy, aave11

perza:
Kaikkien kanssa jotka tuossa yllä mainitsi nimimerkkini kaupat on sujuneet erinomaisesti.

Murmeli:
Tähän mennessä on tehty kauppoja ainakin Morripojan, -jake-:n, Aatamin ja miika1234:n kanssa.
 -jake-:n, Aatamin ja Morripojan kanssa kaupat menivät mallikkaasti, mutta miika1234:lle annan risuja, piikkisiä. Rupesi haukkumaan huijariksi, kun mainitsin saaneeni vähän voittoja myymästäni siimasta. Saimpa rahat kuitenkin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta