Chat

Kirjoittaja Aihe: AHKERIA SISÄLLÖNTUOTTAJIA TARVITAAN! Kehitetään sivustoa yhdessä!  (Luettu 40115 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Toimitus

• Missä issee on?
  • Administrator
    • Profiili
    • http://www.kalassa.net
Sivuston ideana on olla käyttäjäpohjaisesti päivittyvä ja sen vuoksi sen ajankohtaisuus on mahdollista saada ihan uudelle tasolle. Sisältöä voi lisätä ja sitä voi muuttaa, moderaattorit tietenkin aina hyväksyvät lisäykset ennen kuin ne julkaistaan. Plakkarissa on monia mielenkiintoisia käyttäjälähtöisiä toimintoja, joita sivustolle tullaan lisäämään, mutta ne näyttävät tyhjinä hassuilta, eivätkä houkuttele kirjoittamaan tai lukemaan.

Tulen lisäämään toimintoja auki sitä mukaa kun edelliset toiminnot on saatu käyntiin, koska en halua tyhjiä toimintoja sivustolle. Tämän vuoksi nyt tarvitsemme edelläkävijöitä ja pioneereja kirjoittamaan sisältöä sivuston toimintoihin. Annan suuren arvonannon ja kiitoksen niille, jotka näyttävät esimerkkiä kirjoittamalla sisältöä palveluihin! Se on tehty mahdollisimman helpoksi.

Nyt tarvitsemme sisältöä seuraaviin palveluihin:

-Linkkisivulle linkkejä: http://www.kalassa.net/?sv=1&tm=4

-Tiedonjyviä etusivulle: http://www.kalassa.net/?sv=1&tm=1

Kaikki lähtee aina hitaammin liikkeelle, mutta kun te vanhat käyttäjät näytätte esimerkkiä, niin uskon uusienkin innostuvan! Tästä saadaan yhdessä kehittämällä vielä loistava sivu!
Jussi, Kalassa.net

Kalastus-aiheiset keskustelut löydät Kalassa.netistä!
Metsästys-aiheiset keskustelut löydät Metsastys.comista

Toimitus

• Missä issee on?
  • Administrator
    • Profiili
Noniin, nyt alkoi tulla sisältöä muutamalta kirjoittajalta! Näin saadaan sivuille sisältöä! Lähtekäähän muutkin mukaan kirjoittamaan! :D Kiitos paljon kirjoittaneille!
Jussi, Kalassa.net

Mikko_-Procyon-

• Veronkiertäjä
  • Mikkonator
  • Ei tunnu missään!
    • Profiili
    • Propilkki 2
Mun vanhat artikkelit saa pistää takasin.
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

Kaivo

• Vieras
Mun vanhat artikkelit saa pistää takasin.

Sama juttu... Tosin haukivieheartikkeli löytyy jo foorumin puolelta Kolumneista, joten sitä ei tarvinne enää toistaa muualla.

-- Kaivo

Toimitus

• Missä issee on?
  • Administrator
    • Profiili
Artikkelitoiminto on vasta tekeillä, joten julkaistaan artikkeleja sitten vasta kun se on valmis.

Toivotaan porukan nyt täyttävän noita linkkejä ja tiedonjyviä, koska jos julkaisee kaiken kerralla niin sivu näyttää liian tyhjältä ja siksi venttaan että nuo täyttyy sellaisiksi että ovat ihmisille oikeasti hyödyllisiä...
Jussi, Kalassa.net

Qkkeli

• Global Moderator
    • Profiili
    • Sähköposti
"Lähetä tietokantaamme tietämäsi nippelitieto! Kirjoita se allaolevaan lomakkeeseen ja se lisätään moderaattorin tarkistuksen jälkeen tiedonjyvätietokantaan!"

Mistähän näitä pääsee tarkistamaan? En löytänyt 5min etsimisen aikana mitään kohtaa mistään..  :wink:

Toimitus

• Missä issee on?
  • Administrator
    • Profiili
Toimin itse nyt nämä alkupäivät moderaattorina, koska kehitän tuota moderaattoripuolta samalla. Kun saan sen käytettävyydeltään hyväksi, niin näytän teillekin mistä se tapahtuu... :)
Jussi, Kalassa.net

daiwa2

• HERRA puheenjohtaja
  • Global Moderator
    • MSN Messenger  - joonasmantere988@hotmail.com
    • Profiili
    • Ammattikalastajan Arkea
    • Sähköposti
Tässä vaiheessa pakko antaa suuri julkinen hatun nosto serkulle!!!

Tätä on odotettu ja maistiaisia olenkin nähnyt mökillä vähän "etukäteen". Ja katsokaapas toi uus "kauppahalli"  ; ). Uskon että alkaa kävijämäärät taas reiluun nousuun uudistuksen myötä

www.kalassa.net/daiwa2

Kalassanet Ry:n kalastusseuran puheenjohtaja

perza

• Yöeläjä
  • Global Moderator
  • hauki on kala
    • ICQ Messenger - 1611
    • MSN Messenger  - perza87@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - perza
    • Yahoo Instant Messenger - perza
    • Profiili
    • Perza-vaaput
    • Sähköposti
Kyllä mä edelleen kaipaan niitä Aleksin kirjottamia perhokalastus juttuja, perhoresepteja yms. Mikon kirjottamia lehmilampi pilkki rapsoja ja muitakin raportteja. Pilkin, vaapun ja perhojen teko ohjeita(vaihevaiheelta). Ja paljon muuta mitä siellä vanhalla sivustolla oli.

Onkohan nuo vanhat jutut edes kenelläkään enää tallessa?

Mutta hyvä että edes jotenkin on sivutoa kehitelty ja lisää näyttäs kehittyvän. katotaan jos jotain myyntiin huomenna kauppahalliin...

Perza vaaput ja tasurit kalastukseen kätevästi netistä!  www.perza-vaaput.com

TUOMARI

• "PERIKSI EI ANNETA"
    • Profiili
Mielestäni ollaan menossa oikeaan suuntaan ja siitä kiitos TOIMITUKSELLE kun tehdään jotain "sekavien sivujen" muutoksia.
Näyttää tosi hyvältä. Toivottavasti tehdään tämä projekti valmiiksi.
Propilkkikin näyttäisi olevan erillään muista(omassa lokerikossa). Kyseiseen sivustoon haluaisin myös vastaavanlaisia muutoksia, jos vapaaehtoisia vain löytyisi? Mikko ja Janne ei kelpaa, koska heillä riittää hommia muutenkin ihan riittävästi .
Sivustoa voisi ylläpitää sellaiset henkilöt jotka ovat kiinnostuneet tehtävästä ja heiltä löytyy riittävästi pätevyyttä sivujen ylläpitämiseen.

« Viimeksi muokattu: Joulukuu 04, 2008, 02:58:12 kirjoittanut TUOMARI »

vainaja

• Profiili
Kyllä mä edelleen kaipaan niitä Aleksin kirjottamia perhokalastus juttuja, perhoresepteja yms. Mikon kirjottamia lehmilampi pilkki rapsoja ja muitakin raportteja. Pilkin, vaapun ja perhojen teko ohjeita(vaihevaiheelta). Ja paljon muuta mitä siellä vanhalla sivustolla oli.

Mutta hyvä että edes jotenkin on sivutoa kehitelty ja lisää näyttäs kehittyvän. katotaan jos jotain myyntiin huomenna kauppahalliin...

Esimerkiks täältä löyvät vanhat sivut. Oon ite käyny lukemassa noita vanhoja artikkeleja summuita. :-D

Mikko_-Procyon-

• Veronkiertäjä
  • Mikkonator
  • Ei tunnu missään!
    • Profiili
    • Propilkki 2
Toimin itse nyt nämä alkupäivät moderaattorina

Noniin.. moderaattorina 2x Jussi Mäntylä. Niinku yhessäkin ei olisi jo tarpeeksi kestämistä :)
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

perza

• Yöeläjä
  • Global Moderator
  • hauki on kala
    • ICQ Messenger - 1611
    • Profiili
    • Perza-vaaput
    • Sähköposti

Esimerkiks täältä löyvät vanhat sivut. Oon ite käyny lukemassa noita vanhoja artikkeleja summuita. :-D

Ei muuten ollut kaikki artikkelit tuolla...mutta ihan hyviä siellä oli silti, vaikka kuvia  ei näkynytkään.

Perca

• Pyydyskalastaja
  • Global Moderator
    • Profiili
    • Sähköposti
Toivottavasti saan mun siika-artikkelin valmiiksi tän viikonlopun aikana, laitan sen sitten Jussille yyveenä -> etusivulle?

Iso peukku päivityksestä, oli positiivinen yllätys vastassa heti kun pääsi lomille  :-)

-Perca
Vegetarian is an old indian word for bad hunter

kirjolohikäärme

• Ilmiselvä lötkö
    • Profiili
Eilen lisäsin Kalakaverin linkin tuonne linkkeihin. Se kyllä ilmestyi sinne ihan normaalisti, mutta nyt kun katsoin, se ei ollutkaan enää siellä.

Teinkö jotakin väärin, vaan eikö se ollut sopiva linkki, vai onko se poistettu vahingossa sieltä?   :-)

"Perhokalastus on ylivoimaisesti hauskin tapa olla saamatta kalaa."

Mikko_-Procyon-

• Veronkiertäjä
  • Mikkonator
  • Ei tunnu missään!
    • Profiili
    • Propilkki 2
Veikkaan että Jusa säätää systeemejä. Ei ne kerrasta yleensä toimiviksi tule.

Toimitus

• Missä issee on?
  • Administrator
    • Profiili
Tuon kalakaverin linkki hävisi kun minä tumpeloin sen kanssa testausten yhteydessä :D Lisäähän uusiksi ja laita nippu muitakin :D
Jussi, Kalassa.net

TUOMARI

• "PERIKSI EI ANNETA"
    • Profiili

Tiedän!

Monella on epäileviä ajatuksia tämän uudistuksen eteen, mutta annetaan Jusun näyttää!!
Jusulla on ollut muita "kiireitä", mutta hän on tehnyt jo niin paljon näiden sivujen tekoon, niin ihmettelisin jos hän jättäisi tämän kesken.
Jos tämä ei etene, niin silloin olen todella pettynyt!

Murmeli

• Tee se itse
    • Profiili
BUGI KAUPPAHALLISSA
« Vastaus #18 : Joulukuu 04, 2008, 17:56:08 »
BUGI KAUPPAHALLISSA

Olin lisäämässä kauppahalliin kolmatta kohdettani ja olin kirjoittanut kaikki samoin, kuten kahdessa aikaisemmassakin myyntiilmoituksessa. Kun klikkaisn lisää-nappulaa, jouduin Ehdota kalastuslinkkiä! -sivulle, eikä ilmoitusta tullut ollenkaan.

Murmeli

• Tee se itse
    • Profiili
Luin nuta tiedonjyviä ja havaitsin niissä aika paljon virheitä. Ois paljon mukavampi lukea tekstiä, joka on kirjoitettu oikein. Vielä kun nuo tiedonjyvät ovat niin lyhyitä, että ne ois helppo kirjoittaa oikein.

Tässä esimerkki, jossa pisti silmään muutama helposti korjattava kirjoitusvirhe:
Ankerias aloittaa elämänsä Sargassomeressä. Aluksi ankerias on lasiankerias. Sitten Golf-virta kuljettee ankeriaan kohti eurooppaa_

Shark

• Korrostan
    • Profiili
Luin nuta tiedonjyviä ja havaitsin niissä aika paljon virheitä. Ois paljon mukavampi lukea tekstiä, joka on kirjoitettu oikein. Vielä kun nuo tiedonjyvät ovat niin lyhyitä, että ne ois helppo kirjoittaa oikein.

Tässä esimerkki, jossa pisti silmään muutama helposti korjattava kirjoitusvirhe:
Ankerias aloittaa elämänsä Sargassomeressä. Aluksi ankerias on lasiankerias. Sitten Golf-virta kuljettee ankeriaan kohti eurooppaa_

Vaikka itse en tuota em. lausetta olekaan kirjoittanut, niin itse olen jättänyt jokaisesta kirjaamastani lauseesta pisteen lopusta pois, koska jotenkin omasta mielestäni tuollainen irtonainen lause ei kaipaa pistettä. Äidinkielellisiä seikkoja en tiedä.
Jovain.

Murmeli

• Tee se itse
    • Profiili
Tuo pistejuttu ei ole niin tärkeä, kun nuohan ovat vain tollaisia "heittoja". Mutta muuten voisivat kaikki huolehtia, että kirjoitusvirheet korjattaisiin ennen jyvien lähettämistä.

Juseli

• MSN Messenger  - jusek@luukku.com
    • Profiili
Juuri lisäsin muutaman linkin ja tiedonjyvän.
Hienot sivut oot Toimitus kyllä tehnyt. Tuo kauppahalli on hieno keksintö.

Jatketaan kehittämistä.

Toimitus

• Missä issee on?
  • Administrator
    • Profiili
Nyt alkaa olla Linkkejä ja Tiedonjyviä hyvä määrä... Niitä tietenkin lisää, mutta nyt olisi tärkeintä saada kauppahalli toimimaan!

Jos mitenkään keksitte jotain myytävää kalavermettä, niin laittakaa ihmeessä sinne myyntiin, koska sitten muutkin innostuvat! Kun saadaan sinnekin riittävästi pöhinää, niin voisin laittaa vaikka tiedotteen kaikille vielä asiasta! :)
Jussi, Kalassa.net

kirjolohikäärme

• Ilmiselvä lötkö
    • Profiili
Tuossa kun katselin tiedonjyviä, niin huomasin, että Ihmevirveli oli laittanut, että Suomen vesillä on tavattu 97 eri kalalajia, tai jotain tuonne päin.

Oikeasti jos kaikkilajit lasketaan, mitä on suomessa havaittu, niin niitä on 102.  :-)
Voin vaikka laittaa kaikki ne lajit, jos ette usko..  :-D

Edit: Morri, ihan laitan. Tuosahan tuo on lista seinällä. Tuollainen jännä juliste.  :-D
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 07, 2008, 13:31:05 kirjoittanut kirjolohikäärme »
"Perhokalastus on ylivoimaisesti hauskin tapa olla saamatta kalaa."

Morripoika

• Kreatiinimäskääjä
    • MSN Messenger  - j.aa.kola@hotmail.com
    • Profiili
Tuossa kun katselin tiedonjyviä, niin huomasin, että Ihmevirveli oli laittanut, että Suomen vesillä on tavattu 97 eri kalalajia, tai jotain tuonne päin.

Oikeasti jos kaikkilajit lasketaan, mitä on suomessa havaittu, niin niitä on 102.  :-)
Voin vaikka laittaa kaikki ne lajit, jos ette usko..  :-D
Siis laitat vai kopioit? :wink:
Hyvältä kyllä näyttää nyt ja kauppahallikin on loistava, kunhan saadaan tavaraa myyntiin. Hyvä Jussi!
Kalastusta, metsästystä ja urheilua.

perza

• Yöeläjä
  • Global Moderator
  • hauki on kala
    • ICQ Messenger - 1611
    • Profiili
    • Perza-vaaput
    • Sähköposti
Lainaus
Suomalainen Lauri Rapala keksi vaapun ja perusti vieheitä valmistavan Rapala VMC yrityksen. Yritys myy vieheitä 140 eri maahan.

Tää ei mun mielestä pidä ihan tarkalleen paikkansa. Eikös tämä Pylväläinen ollut eka joka vaapun teki?
Eikä Lauri mitään Rapala-WMC yritystä perustanut vaan WMC tuli kuvioihin paljon myöhemmin. Eli vähän ehkä vääränlaista infoa tuossa tieto iskussa?

Perca

• Pyydyskalastaja
  • Global Moderator
    • Profiili
    • Sähköposti
Toivottavasti saan mun siika-artikkelin valmiiksi tän viikonlopun aikana

No eihän se ihan valmiiksi tullut tuolloin. Eilen tapahtui kuitenkin ihme ja printtasin 7 aanelosta hajatelmaa merisiian pohjaonginnasta keväällä. Kunhan täältä pääsee lomille niin saan kuvia kotikoneelta ja julkaistua sen perjantaina? Ihan hienoa olisi jos Jussi saisi tuon luvatun artikkelipäivityksen kuntoon ennen sitä.

-Perca
Vegetarian is an old indian word for bad hunter

Torro

• Urospuolinen nauta
  • Maalintekijä jumalan armosta
    • MSN Messenger  - redwoodriver@windowslive.com
    • Profiili
    • Sähköposti
Noihin tiedonjyviin vielä...

"ankerias kutee Atlantin valtamerellä"

Elää niitä harvakseltaan myös järvissä joista ei ole meriyhteyttä. Eikö nämä kalat sitten kude lainkaan?
perhokalastus on parasta mitä mies voi tehdä housut jalassa

Hemulisoturi

• Profiili
Noihin tiedonjyviin vielä...

"ankerias kutee Atlantin valtamerellä"

Elää niitä harvakseltaan myös järvissä joista ei ole meriyhteyttä. Eikö nämä kalat sitten kude lainkaan?

Viime viikolla tuli telkkarista dokumentti ankeriaasta. Siinä oli että ankerias voi liikkua myös paljaalla maalla, eli ei tarvitse suoraa vesiyhteyttä mereen.
.. eikai se ankeriaskaan kuivalla maalla kymmeniä- tai satoja kilometrejä luikertele?

Kirjaudu sisään palveluiden tunnuksilla

center>