Propilkki > Verkkopelaaminen ja turnaukset

VERKKOPELIHÄIRIKÖT.

(1/59) > >>

arska75:
Tervehdys.
En tiedä mitä mutta jotain on keksittävä kun nämä "pelihäiriköt" vievät hostaamisesta hohdon. :x
Tämmöinen ajatus nyt kuitenkin että pidetään jonkun aikaa yhteinen linja ja poistetaan välittömästi varoittamatta pelistä kun alkaa suun soitto.
Ei viitsisi lähteä kuitenkaan sille linjalle että ottaa peliin vain teameissä pelaavia pelaajia joutunut nyt jo sitä tekemään varsinkin päivä aikaan kun ilmeisesti koulujen atk luokat ovat auki.
laittakaahan ehdotuksia ei jaksa montaa kertaa tuota hostaamista kun koko oma pilkki aika menee paimentamiseen joka johtaa todennäköisesti hostejen vähenemiseen. :cry:
T: [TKN] Arska75

Kalamään:
Moro!

Jos tämmöistä ilmenee, niin laita jollekkin moderaattorille häirikön ip- osoite tulemaan. (Kuten minulle) Saadaan häirikön nuppiin jotakin eloa. Tarkoitan tällä sitä, että monella pp2 pelaavalla on nimimerkki myös täällä foorumilla. Ääliömäinen käytös yleisellä servulla johtaa myös hetkelliseen porttikieltoon täältäkin. (Tosin useimmissa tapauksissa vasta varoituksen jälkeen)

Nismox:
Itse banninut armotta nuo heput niin hostilta kuin foorumilta määrä-ajaksi mitkä löytyvät foorumin tietokannasta.

Toisten kohdalla auttaa toisten ei. Nykyään ottanut linjan että, näille häiriköille, kun aikansa jaksaa v****a tarpeeksi rankasti ne kyllästtyy, yllättävän nopeasti, huomattuaan kohdanneensa voittajansa=)

Tässä kohtaa korostan tuon playlogin käyttöä. Sieltä on helppo poimia häirikön ip ja lähetellä vaikka mulle tutkailtavaksi, (itse myös kurrkkuani myöden täynnä) ja joskus voisi jopa pyytää jonkun moderaattorin hostille katsomaan tilannetta.

-Nismox-

arska75:
toissa iltainen sla:n hosti oli kauhein kokemus 1,5vuotta kestäneellä pp2 uralla, sla ei kerennyt edes poistamaan kaikkia häiriköitä, parhaat kyselivät jopa paria nuorta poikaa seurakseen yms. 20jäällä 10jonossa noin 15 keskittyi kaikkeen muuhun kuin oleelliseen.

eihän toki siellä jonossa kiva ole olla mutta silti muille pelaajille tulisi suoda pilkkirauha.

Nismox:
Ihanan tuttua ja tuskaisaa luettavaa=)

Jokos nyt porukat alkaa ymmärtämään mun todella tiukan linjan hosteilla. Tämä ei todellakaan palvele enää ketään/mitään.

Itellä on onneks tuo rauta muuri jonka taakse saa useimmat häiriköt, mutta voi niitä joilla ei ole samaa mahdollisuutta.

Koitetaan poijjaat jaksaa, Mikko on luvannut parhaansa tehdä asian eteen.

-Nismox-

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta