Chat

Kirjoittaja Aihe: VERKKOPELIHÄIRIKÖT.  (Luettu 111845 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

janne_83

• Profiili
    • Sähköposti
Vs: VERKKOPELIHÄIRIKÖT.
« Vastaus #180 : Syyskuu 09, 2013, 00:17:52 »
pistä Janne sille apinalle ihan riittävä banaani, ja ihan ite  8-)
9999 minuuttia se saakin aina ku tulee sinne mut alkaa vaan ottaa päähän toi päivittäinen häiriköinti
Arvoisa Vedenhaltija, Anna minulle kerrankin niin paljon ja niin suuria kaloja, ettei minun aina tarvitsisi valehdella

Mikko_-Procyon-

• Veronkiertäjä
  • Mikkonator
  • Ei tunnu missään!
    • Profiili
    • Propilkki 2
« Vastaus #181 : Syyskuu 09, 2013, 08:33:53 »
Eipä tuo paljoa hyövää laittaa jotain random IP:tä banniin täällä foorumin päässä. Tarkistin tuon IP:n ja foorumin käyttäjistä sillä ei kärähdä kukaan. Ainoastaan yksi käyttäjä, joka ei ole kirjautunut 520 päivään, olisi edes aavistuksen epäiltyjen listalla.
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

Hankey Bannister

• Kun kerta kaunihisti pyyretähän.
    • Profiili
    • Sähköposti
VERKKOPELIHÄIRIKÖT ruotuun - tahtooko joku adminoida?
« Vastaus #182 : Lokakuu 24, 2013, 14:36:37 »
Jokusia jouduin eilen jo potkimaan.

1 varoitus ja ellei heti auta kick N 9999

Ainakin vanhan kokemukseni mukaan nuo eivät mistään kukkapuheista usko.

Mutta ongelmahan on siinä, että mieluusti pidän uaki 24/7 muttas koksa en koko aikaa ole paikalla, niin annan myös adminoikeudet käyttöön sellaisille tolkuille pelaajille, jotka muistan edellisen propilkkielämäni ajalta, joten yksityisviestiä vaan minulle, jos sellaiseen on viehtymystä.

Viikonvaihdehan se taas kohta on ja vasta sunnuntaina kerkiän kunnolla itse pelailemaan.

Niin se serveri on "Karhu200" ja toistaiseksi madepilkillä viittä suurinta on tarjolla.
Kun itse tuon jollakin tasolla opin ja omaksun, niin sitten luvassa sekalaisempaa peliä - 30min - 2h vesistöstä riippuen tietysti. Ei sitä taida ihan joka paikkaan väkeä 2 tunniksi tulla.

Kiinnostavaa on ainakin kokeilla miten keskitalven pitkässä iltapäiväpelissä tulee ensin muuta kalaa ja tuleeko sitten pimeällä myös matikoita? (Tähän voisi joku asiaa kokeillut vastatakin).
Knääkähtämääsillänikin viälä vetääsen brändyä käkättimehen.

Mikko_-Procyon-

• Veronkiertäjä
  • Mikkonator
  • Ei tunnu missään!
    • Profiili
    • Propilkki 2
« Vastaus #183 : Marraskuu 10, 2013, 17:57:01 »
Ilmoituksen perusteella "Rehtori" [MadeMiehet] banniin host-listalta. Kuulemma ei päästä peliin ja ala-arvoista kielenkäyttöä.
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

Vikke

• Kiiskimaisteri
  • Kurikan Urheilukalastajat
    • MSN Messenger  - vikke-95@hotmail.com
    • Profiili
    • Kiinnike-Heinonen Oy
    • Sähköposti
« Vastaus #184 : Joulukuu 24, 2013, 12:36:02 »
Miksi suurin osa hosteista on nykyään autohosteja ?

Ennen oli paljon enemmän ja useammin ns. "normihosteja", joissa oli valvonta pelin isännän puolesta kokoajan.
Toki kaikilla hosteilla sitä valvontaa ei ollut, mutta tietyillä isännillä oli aina hyvä valvonta häiriköiden suhteen.

Näillä autohosteilla vain tahtoo tuo keskustelun taso vajota välillä sellaiselle tasolle, että tekee mieli vain lähteä pois pelistä...
"Suurta saalista
tärkeämpää on se, kuinka paljon kala tarjoaa urheilua pyytäjälleen." -Alex Hintze

SJ

• Profiili
« Vastaus #185 : Joulukuu 24, 2013, 14:21:54 »
Suurin kato yleiseltä puolelta on varmaan tiimeissä.....
SJ

Jankova

• Yölinnun laulaja
  • Minä ja minun mielikuvituskaveri.
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #186 : Joulukuu 24, 2013, 14:27:13 »
Saman olen huomannut, mutta ne työt ja tiimit pelaa enemmän privana. :)
Vakkariautohostit voisi tietysti antaa muutamille aktiivipelaajille adminit.
Siis järkeville semmoisille. :-D
Itselläin yhteen "vakkariin" on adminit ja aika siistinä on hosti pysynyt.

-Löysin rantein, ei liian kovalla kädellä-   :roll:

-Janko-

Vikke

• Kiiskimaisteri
    • Profiili
    • Kiinnike-Heinonen Oy
    • Sähköposti
« Vastaus #187 : Joulukuu 24, 2013, 16:00:55 »
Olisi kyllä hyvä, että jokaisella vakkariautohostilla olisi tosiaan parilla aktiivipelaajalla adminoikeudet.
Pysyisi homma paremmin asiallisena... :-)

Suurimmalle osalle taitaisi pelkkä mute piisata.
"Suurta saalista
tärkeämpää on se, kuinka paljon kala tarjoaa urheilua pyytäjälleen." -Alex Hintze

Johanna79

• Hjalliksen kätyri
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #188 : Joulukuu 25, 2013, 10:00:54 »
Jos Vikke tarkoitat Hessun hostia niin olen sinne hommannut aika monta adminia...
ja lisää tietysti kaivataan :) elikkä jos innostuneita admin osaajia on niin laittakaas yv:tä niin annan admin salasanan...
(toki pidän rajaa asiassa että en ihan tuntemattomille anna, ja mieluiten sellasille jotka pelaavat liigassa)
Kuka muu muka,kuka muu muka JHT! <3

Fiskarna

• 13 sentin harri
    • Profiili
« Vastaus #189 : Joulukuu 25, 2013, 10:41:15 »
Entä Kaitsun serverillä, onko sinne admin salasanoja kuinka monella? Eilen olisi voinut mutea napsauttaa aika monelle... Teki mieli häippästä siitä lastentarhameiningistä.

Jankova

• Yölinnun laulaja
  • Minä ja minun mielikuvituskaveri.
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #190 : Joulukuu 25, 2013, 14:10:51 »
Minulta löytyy Kaitsulle admin-salasana. Kannattaa kysyä Kaitsulta itseltään Yv.nä antaisiko sen muutamalle ns. järkevälle pelaajalle. :)

Vikke

• Kiiskimaisteri
    • Profiili
    • Kiinnike-Heinonen Oy
    • Sähköposti
« Vastaus #191 : Joulukuu 25, 2013, 18:23:29 »
Hessun ja Kaitsun servereitä tarkoitin ns. "vakkarihosteilla"... :-)
Mietinkin, että kyllä noille hosteille on varmaan adminoikeuksia jaettu.

Mutta tosiaan ainakin silloin, kun ei admineita ole paikalla niin juttujen taso vajoaa välillä aika alas.
Pitäisi kai osata vahdata vain sitä vapaa.
"Suurta saalista

Hankey Bannister

• Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #192 : Joulukuu 25, 2013, 19:12:45 »
Hessun ja Kaitsun servereitä tarkoitin ns. "vakkarihosteilla"... :-)
Mietinkin, että kyllä noille hosteille on varmaan adminoikeuksia jaettu.

Mutta tosiaan ainakin silloin, kun ei admineita ole paikalla niin juttujen taso vajoaa välillä aika alas.
Pitäisi kai osata vahdata vain sitä vapaa.

Kukapas sitä tahtoo 24/7 adminiksi ja todellakaan ei 2 adminia riitä vaan vasta 10 adminia takaa jotensakin kattavan valvonnan puoleksi aikaa - kun oma peli kärsii ja kuraa siitä admin hommasta tahtoo käteen jäädä? Eipä niitä lopulta minullekaan kovin montaa ilmoittautunut, ja suunnilleen 1/2 ajasta on admineista joku paikalla - kuten arvata saattaa onkin paikalla sitten useampia, olikohan parhaalla kertaa peräti 6 vaii 7 pelaajaa kirjautuneena adminiksi, että kyllä siinä admin-haulikko aika herkästi pamahti, jos joku alkoi röhkimään.

Minun mielestäni on ihan turhaa nostaa Hessua ja Kaitsua huonokäytöksisten hosteina esille yhtään enempää kuin kenenkään muunkaan - kyllä niitä häiriköitä löytyy ikävä kyllä ihan jokaiselta hostilta - ja ikävintä asiassa on, että jonne-häiriköt (Älyttömät mölyäjät ja homohomohomottelijat ovat suurimmaksi osaksi (90-95%) suomalaisia - lokit sitten pitkälti venäjä-latvia-puola-suomi. Jos vielä noita millä tulee - tuleeko kalaa - mistä tulee kyselijät otetaan lukuun mukaan ovat he ihan täydet 100% suomesta. Muut joko osaavat lukea release notesit ja foorumeilta ohjeet tai ovat vaan muuten paljon fiksumpia kuin nämä kotimaiset patalaiskat kaikkimullehetiäkkiämissäviipyy hösääjät.

Admineille homman tekee vaikeaksi se, että näillä pahimmilla häiriköillä kun tahtoo olla mokkulat, eli IP- vaihtuu ja näkyy numerot olevan sellaisilta IP-alueilta, että ei voi isoa avaruutta sulkea, koska siellä samoilla alueilla on myös fiksuja pelaajia. Toistakymmentä häirikköä kiinteällä IP:llä olen estänyt suoraan palomuuriin, eli eivät pääse hostilleni enää koskaan - ellei IP vaihdu.

Itse päädyin hostimisessa siihen lopputulokseen, että kun en pysty itse koko aikaa päivystämään - ja admineita kyllä on, mutta hekään eivät paikalla koko aikaa ole, niin suljin hostini salasanan taakse - nyt ei ole häiriöitä - ja mikä parasta pelaajilla ihan todelliset mahdollisuudet tehdä hostin perusasiaa, eli olla paikkana ennätysten tekemiseen arkisin - viikonloppuisin sitten taas kisapaikkana - eli kilpailut erikseen muuten periaatteessa "autohostittua" harjoittelua.

Salasanan ovat toistaiseksi saaneet kaikki kysyneet ja niin kauan saavatkin, kun osataan olla lokkimatta ja jonneilematta.

Kovasti tuntuu porukka kaipaavan aktiivista hostia - vaikka minun osoitteessani autohosti lukeekin, olen itse paikalla parhaimmillaan jopa 30h viikossa. Ja sekin ero autohostimiseen on, että peli pyörii autoscriptattuna, eli listalla on mappipotpuri, jossa on valikoituja mappeja. Tällähetkellä mennään pääasiassa mademapeilla, mutta muutakin on mukana välipaloina.

Tervetuloa vaan katsomaan - salasanan saa täältä: [email protected]
Notta Kurikkahan pilikille - AIkaasemmin täälä ei ollu muita järviä kun tekojärvi ja housujärvi - nyt piisaa virtuaalista vesistöä...
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 25, 2013, 19:19:17 kirjoittanut Hankey Bannister »

Hankey Bannister

• Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #193 : Joulukuu 25, 2013, 19:25:50 »
Olisi kyllä hyvä, että jokaisella vakkariautohostilla olisi tosiaan parilla aktiivipelaajalla adminoikeudet.
Pysyisi homma paremmin asiallisena... :-)

Suurimmalle osalle taitaisi pelkkä mute piisata.

Kumpikin oletus meni väärin - tarvitaan ainakin 10 adminia 24/7 ajalle ei riitä sekään. Mute ei todellakaan riitä, vaan kyllä siinä muten kanssa käy, että sitten se häiriköinti vasta alkaakin - pelaaja poistuu vittuilee - poistuu vittuilee - ramppaa - poistuu vittuilee.

Kick 9999 on jonneiluun ainoa toimiva lääke ja mokkulan irroittelija kyllä tuntuu jaksavan senkin muutaman kerran kirjautua aina uudella IP_llä.

Vikke

• Kiiskimaisteri
    • Profiili
    • Kiinnike-Heinonen Oy
    • Sähköposti
« Vastaus #194 : Joulukuu 26, 2013, 11:40:27 »
Kukapas sitä tahtoo tosiaan 24/7 olla koneen ääressä... :roll:
En todellakaan tarkoittanut sitä, että siellä pitäisi kokoajan olla admin pelissä.
Ei tätä peliä silti kannata niin tosiaan ottaa.

Ja sanoin vain, että tarkoitin Kaitsun ja Hessun servereitä "vakkarihosteilla"... Koska ne serverit löytyvät listasta melkein aina.
Tarkoitus ei ollut antaa sitä kuvaa, että noilla servereillä pelaajilla on aina huono käytös.
Sehän on todella hieno homma, että joku jaksaa pitää serveriä aina auki !

Mutta alunperinhän kirjoitin aiheeseen, koska ihmettelen miksi "normihostit" ovat vähentyneet.
Ja täytyy myöntää, että omakin hostaaminen on vähentynyt vuosien saatossa.
Tarkoitus olisi kyllä vähän "skarpata" tässä asiassa.

Jokatapauksessa pitää silti muistaa, että tämä on vain peli.
"Suurta saalista

mianka

• Säätäjä-ässä säätämässä
    • Profiili
« Vastaus #195 : Joulukuu 26, 2013, 19:12:16 »
Itse hostaisin pelejä, mutta ei ole enää kiinteää nettiä vaan tuo 4g netti
ja se pätkii muutenkin ihan tarpeeksi, että vielä peliserveriä ajaisi taustalla.

Kuitenkin 4 muutakin perheessä yrittää käyttää samaa yhteyttä.

Ehkä osasyy näiden normihostien katoamiseen on juurikin käytösvammaisten
ihmisten invaasio servereillä. Ei vaan jaksa sitä vittuilun määrää. Kyllähän se
tuossa lokitusketjussa taas nähtiin, että ihmisiltä kummasti häviää käytöstavat
johonkin tietokoneen ääressä. Ei se vaan voi mennä niin, että toiset tekee
pyyteetöntä työtä ja muut saa kaataa kaiken paskan omasta elämästään
heidän niskaansa ja heidän pitäisi vain hymyillen ottaa kaikki vastaan. Vähän
vastuuta pitäisi ihmisten ottaa omasta elämästään, eikä syytellä aina muita,
kun tulee vähän vastoinkäymisiä.

Valitettavan yleistä ihan joka puolella nykymaailmassa tällainen. Vrt. vaikka
käytös kassaneitejä, sairaanhoitajia yms. kohtaan. Ei kukaan jaksa paskaa
niskaansa määräänsä enempää.

Eli jokaisen pitäisi miettiä omalta osaltaan, onko tullut käyttäydyttyä ihan
asiallisesti. Jos on, niin hyvä, jatka samaan malliin. Jossei, niin pitäisiköhän
asialle tehdä jotain...

jeik

• Profiili
« Vastaus #196 : Tammikuu 06, 2014, 05:03:15 »
Jos Vikke tarkoitat Hessun hostia niin olen sinne hommannut aika monta adminia...
ja lisää tietysti kaivataan :) elikkä jos innostuneita admin osaajia on niin laittakaas yv:tä niin annan admin salasanan...
(toki pidän rajaa asiassa että en ihan tuntemattomille anna, ja mieluiten sellasille jotka pelaavat liigassa)

Hessulla ei oikeen adminointi toimi kun bannia tulee ilman syytä. Ellei idlaaminen ja keskittyminen kalastamiseen ole syy bannamiseen.  :?

Mikko_-Procyon-

• Veronkiertäjä
  • Mikkonator
  • Ei tunnu missään!
    • Profiili
    • Propilkki 2
« Vastaus #197 : Helmikuu 03, 2014, 10:44:16 »
Pistäkääpäs tulemaan infoa, jos näkyy cheat enginellä pelejä häiriköiviä. Nickit ja IP:t talteen ja mulle tietoa. Mielellään jotain kuvausta mukaan, että mitä tapahtui ja miten usein.

Olemme saaneet raportteja, että peleissä on näkyillyt näitä julmettua vauhtia juoksevia tahoja, jotka sitten lentävät pelistä pihalle. Suosittelen hosteille näiden tapausten kohdalla asetusten muuttamista muotoon "poimi pelaajat käsin" -muotoon, eli automaattinen kisaanotto pois. Ja sitten jättää nämä pellet vinkumaan aulaan /spect off -komennon myötä.

Ja VARSINKIN siten, että jos host käyttäytyy oudosti, niin nämä tapaukset otetaan erittäin vakavasti.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 03, 2014, 10:45:53 kirjoittanut Mikko_-Procyon- »

Mikko_-Procyon-

• Veronkiertäjä
  • Mikkonator
  • Ei tunnu missään!
    • Profiili
    • Propilkki 2
« Vastaus #198 : Helmikuu 06, 2014, 15:47:04 »
Näyttää pahasti siltä, että yksi venäläinen pelaaja harrastaa pelien häirintää jollain työkalulla. Pahimmillaan se saa kaadettua hostin.

JOS näin käy, niin pistäkää tulemaan crash.logit debug.logit yms mitä vain peli tallentaa (ohjeet löytyy releasenotesista yms paikoista).

Janne pyysi testaamaan myös yhtä asetusten muutosta. Ohjeet tähän löytyy täältä:

http://www.kalassa.net/keskustelut/index.php?topic=28053.msg424718#msg424718

Kertokaa auttoiko vai ei.

Mikko_-Procyon-

• Veronkiertäjä
  • Mikkonator
  • Ei tunnu missään!
    • Profiili
    • Propilkki 2
« Vastaus #199 : Helmikuu 06, 2014, 23:04:42 »
Logitietoja on käyty läpi. Ehdotettu korjaus ei toimi. Kyseessä on törkeä hyökkäys hosteja kohtaan. Täyttää rikoksen tunnusmerkit.

Hostit pistää kaikki IP-tiedot yms talteen, kun tämä sankari käy häiriköimässä ja teleporttailemassa järven päästä päähän. Kerätään talteen kaikki aiheutetut häiriöt. Ehkä niistä voidaan jotain kehitellä. Pistää hivenen vihaksi käyttää aikaa tällaisten vatipäiden vuoksi johonkin muuhun kuin itse kehitystyöhön.
« Viimeksi muokattu: Helmikuu 06, 2014, 23:34:06 kirjoittanut Mikko_-Procyon- »

janne_83

• Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #200 : Helmikuu 07, 2014, 21:48:16 »
Näyttää pahasti siltä, että yksi venäläinen pelaaja harrastaa pelien häirintää jollain työkalulla. Pahimmillaan se saa kaadettua hostin.

JOS näin käy, niin pistäkää tulemaan crash.logit debug.logit yms mitä vain peli tallentaa (ohjeet löytyy releasenotesista yms paikoista).

Janne pyysi testaamaan myös yhtä asetusten muutosta. Ohjeet tähän löytyy täältä:

http://www.kalassa.net/keskustelut/index.php?topic=28053.msg424718#msg424718

Kertokaa auttoiko vai ei.
     pelaajan nimi vaan julki ni helpommin pystyy seuraamaan sen tekemisiä
Arvoisa Vedenhaltija, Anna minulle kerrankin niin paljon ja niin suuria kaloja, ettei minun aina tarvitsisi valehdella

jonttexi

• Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #201 : Helmikuu 07, 2014, 22:54:47 »
tommonen pelaaja meni aamulla lujaa kentällä, empä oo moisia hommia nähny ennen eli sokolidze rus ja herjas jotain nopeus juttua koko ajan .
viimeinen kala on usein tärkein,ota se ylös

Mikko_-Procyon-

• Veronkiertäjä
  • Mikkonator
  • Ei tunnu missään!
    • Profiili
    • Propilkki 2
« Vastaus #202 : Helmikuu 08, 2014, 00:03:44 »
tommonen pelaaja meni aamulla lujaa kentällä, empä oo moisia hommia nähny ennen eli sokolidze rus ja herjas jotain nopeus juttua koko ajan .

Juurikin tuosta nickistä on eniten raportteja tullut.

JMT

• Profiili
« Vastaus #203 : Helmikuu 08, 2014, 06:24:00 »
mulla kävi tommonen venäläinen kun sokolidze http://vk.com/yyyyyaz ja ip 109.184.49.130 tuli hetkes lähöstä toiselle puolen järvee ja kun potkasin ulos tuli heti takas ja sai jotenkin hostin nurin toivottavasti on jotain apuja täst

« Viimeksi muokattu: Helmikuu 08, 2014, 06:48:28 kirjoittanut JMT »

Johanna79

• Hjalliksen kätyri
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #204 : Helmikuu 08, 2014, 08:06:28 »
Ja eilen Hessun hostissa samainen kaveri aiheutti pahennusta! samalla tavalla häiriköinnillä....
Kuka muu muka,kuka muu muka JHT! <3

Mikko_-Procyon-

• Veronkiertäjä
  • Mikkonator
  • Ei tunnu missään!
    • Profiili
    • Propilkki 2
« Vastaus #205 : Helmikuu 08, 2014, 11:28:44 »
Tuttu kuvio. Tulee huijaamaan ja kickistä kostaa. Rasittava tyyppi.

Mikko_-Procyon-

• Veronkiertäjä
  • Mikkonator
  • Ei tunnu missään!
    • Profiili
    • Propilkki 2
« Vastaus #206 : Helmikuu 08, 2014, 11:45:14 »
Koska on tapahtunut muiden pelaajien häirintää ennätyshostilla, on se riittävä syy poistaa tämän nettienkka tunnus. Sille tuli "delete" nyt. Varautukaa siihen, että tuo takuulla tulee kostamaan tavalla tai toisella. Jonkinlainen hyökkäys on odotettavissa, koska kyllähän tuollainen teko ylläpidolta on provokaatio. Ennen tiukennettujen bannityökalujen käyttöönottoa ei tässä vielä paljoa ole tehtävissä. Vähintään 1-2 vko menee, että jotain patchia on tarjolla.

Mikko_-Procyon-

• Veronkiertäjä
  • Mikkonator
  • Ei tunnu missään!
    • Profiili
    • Propilkki 2
« Vastaus #207 : Helmikuu 08, 2014, 13:15:48 »
Kiitoksia lähetetyistä debug/crash logeista. Niistä oli apua. Löytyi paikka, mikä pelissä menee nurin hyökkäyksen aikana ja se saataneen korjattua. Samalla tuli idea millä saadaan korjattua tuollaiset "speed cheat -kairailut". Näiden lisäksi tuli pohdintaan myös se, että "virallisiin" peleihin ei pääsisi ilman enkkalistakirjautumista. Ja jos me estetään se kirjautuminen, niin se on ylläpidon määräämä banni ja hidastaa/vaikeuttaa häiriköintiä. Ylimääräistä työtä ja ajanhukkaa meille yhden vinoutuneen venäläisen häirikön vuoksi, mutta näköjään näitä aina pulpahtelee aika ajoin pinnalle eri puolilta maailmaa.

Ensimmäinen patch tulee todnäk lähiviikkoina, isompi korjaus ehkä seuraavan releasen ohessa. Tälle en uskalla mitään aikataulua luvata, koska siinä tehdään näitä mobiilialusta-testejä todella paljon.

JMT

• Profiili
« Vastaus #208 : Helmikuu 09, 2014, 01:00:58 »
ois kyllä kiva saada noi tommoset pois tästä pois koita tehrä parhaas :evil:

Mikko_-Procyon-

• Veronkiertäjä
  • Mikkonator
  • Ei tunnu missään!
    • Profiili
    • Propilkki 2
« Vastaus #209 : Helmikuu 13, 2014, 22:32:56 »
Hosteille, joita kohtaan on näitä hyökkäyksiä tehty, olisi nyt tarjolla testiversio 1.07. Eli laittakaas yv, jos hostilla on häiriköity tai hyökkäilty, niin saatte linkin josta löytyy tämä patch. Paketissa on suojaus ddos-tyylisiä hyökkäyksiä vastaan ja tehostettu ban. Tehostetulla bannilla pitäisi lähteä mokkulalla kikkailijatkin vähän pidemmälle jäähylle. Versiossa on myös uusi suojaus speed cheat tyylistä toimintaa vastaan.

Kirjaudu sisään palveluiden tunnuksilla

center>