Chat

Kirjoittaja Aihe: Kajakki/Kanootti + kalastus  (Luettu 44834 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

jormavirveli

• Profiili
Kajakki/Kanootti + kalastus
« : Tammikuu 22, 2009, 20:47:47 »
Ajattelin kesällä hommata kajakin, joten kysyisin teiltä kuinka hyvin kajakista pystyy perhoa/ UL-vehkeillä  vieheitä viskomaan?? Nämä  kajakit ovat käyneet mielessä http://www.bearwater.fi/kauppa/show_prod_details.html?prodID=00498&groupID=4&menuID=51   
http://www.bearwater.fi/kauppa/show_prod_details.html?prodID=00194&groupID=16&menuID=51
http://www.bearwater.fi/kauppa/show_prod_details.html?prodID=00197&groupID=16&menuID=51
Mikä olisi teistä paras vaihtoehto ja onko Ride 135 sekä Tarponissa vapatelineitä?
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 22, 2012, 18:43:06 kirjoittanut Shark »

Commontrol

• Karhu Brothers co
    • Profiili
Vs: kajakki + kalastus
« Vastaus #1 : Helmikuu 22, 2009, 15:25:30 »
Itsekkin olen jo pitkään miettinyt kalastus kajakin hankkimista ja nyt tuntuu siltä että houkutus vie voiton. Rideja ja Tarponeja saa tilauksesta 100€ lisähinnalla ns. Angler-malleina joissa tulee mukana valmiiksi asennettuna vapateline eteen, laidoille mela/vapapidikkeet, istuimen taakse kaksi upotettua vapaputkea sekä ankkuri. Ride sopii ehkä perhokalastajalle parhaiten koska se on niin tukeva että sen päällä voi vaikka seistä. En suosittelisi tuota prijonia koska sit-on-topit  on paljon mukavempia kalastuksessa

Onhan noi pirun kalliita meinaan kaikkien varusteiden kanssa n.1000€ joten jos jollakin olis joku hyvä syy minkä takia ei missään nimessä kannata kalastuskajakkia hommata niin vois sen kertoa täällä

anttimatikainen

• Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #2 : Maaliskuu 09, 2009, 22:09:27 »
Terve kaverit!

Olen vahvasti kajakkikalastuksen kannalla. Tosiaan noin tonni siihen menee, että mukavasti pääsee meloskelemaan.

On kyllä ollut palkitsevaa touhua. Saalistakin oon jonkun verran saanut. Isot hauet jäi viime kesänä saamatta,  mut kilosia kuhia on vieläkin pakkasessa.

Perhostelussa tuntuvat neuvovan nettipalstoilla, että mahdollisimman vähän laitteita(gps,kaiku yms) kannelle, ettei turhia siima takertele.

Minä ostin tuolta bear & waterista oman Wilderness Tarpon 140 ja olen ollut tyytyväinen. asensin myös kaiut ja gps-telineet ja ankkurit ja jutut...

nyt aion asentaa vielä peräsimen. se helpottaa uistelussa suunnassa pysymiseen.

vielä tuosta hinnasta, että löpöön ei mee penniäkään ja kunto kasvaa. ja aika vihreetä toimintaa kaikinpuolin.

Olisi tarkoitus lähteä vähän Suomen lahden syvemmille vesille kokeilemaan ensi kesänä. Aallokko ei saa kuitenkaan olla kovin korkea.

Jos vielä ilmenee kysyttävää Kajakkikalastuksesta, niin autan mielelläni. Olen nyt pari vuotta tutustunut lajiin tosi tosi tarkasti!

Kireitä siimoja kaverit

Antti

Commontrol

• Karhu Brothers co
    • Profiili
« Vastaus #3 : Maaliskuu 10, 2009, 14:21:29 »
Hienoa kuulla jonkun kokemuksia. Itse pistin bear&waterin kautta tilaukseen myös tuon Tarpon 140 ja ilman niitä valmiiksi asennettuja kalastus varusteita kun laskin että tulee halvemmaksi jos ne asentaa itse. Varastosta ei löytyny toivevärillä joten se piti tilata jenkeista. Tulee joskus huhti-toukokuussa.

Tuosta kaikuluotaimen asennuksesta kysyisin että pitääkö se anturi liimata kajakin pohjaan kiinni?

stento-z

• Vika saalis
    • Profiili
« Vastaus #4 : Maaliskuu 11, 2009, 14:12:40 »
Kaverilla on myynnissä kajakki 150e jos jotain kiinostaa niin ota yhteys

Commontrol

• Karhu Brothers co
    • Profiili
« Vastaus #5 : Maaliskuu 12, 2009, 13:23:25 »
Tällänen on tulossa

Tosin eri värisenä

anttimatikainen

• Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #6 : Maaliskuu 12, 2009, 14:52:48 »
jes!

Loistava valinta. Mun mielestä paras näin suomeen kätevästi saatava kajakki. Ja mul on samanlainen(vanhempi malli vaan tummanvihreenä olikohan joku oliivinimeltään) ja myös asensin itse ne vapatelineet ja kaiut ja jutut.

tällä kaverilla on hyvät asennusohjeet joka asiaan

http://www.youtube.com/watch?v=j7Z9amKeUH8  tää on kaiulle.

ja osoitteesta fishyaker.com löytyy myös nämä kaikki.

mä asensin kaiun tarponiin vasemman jalan etupuolelle. ja siitä johdot läpi ja etuluukusta pääsee akulle, joka on miltei vesitiiviissä pussissa.

Tarponissa kun on reikä siinä jalkovälissä. siitä on hyvä operoida. eli hiotaan anturinpaikka kanootin pohjassa  karheaksi, tuhdisti Goop:pia(saa bear&waterista), tai vastaavaa liimaa, anturi liimaan, YHTÄÄN ILMAKUPLAA EI SAISI JÄÄDÄ anturin ja kanootin väliin. se häiritsee signaalia.

mul on ainakin pysynyt hienosti. jotku ameriikassa tekee ilmastointiteipistä vallin ja sinne sitten sitää liimaa ja anturi perään. ei huono idea sekään, koska vettä siellä pohjassa väkisinkin joskus lilluu!tosin pesusienet etu ja takaluukun pohjalla kerää hyvin vettä itseensä.

mä yritän näppästä pari valokuvaa ja laittaa tänne.

mutta tuo fishyaker.com neuvoo kyllä tosi hyvin... käy kurkkaa

antti

Commontrol

• Karhu Brothers co
    • Profiili
« Vastaus #7 : Maaliskuu 12, 2009, 18:57:50 »
Hei kiitti neuvosta. Tuon kaikuluotaimen tekis kyllä mieli asentaa jos vielä on keväällä rahaa jäljellä.

Mitä mieltä olet kannattaako hommata heti alkuun peräsin vai onko hyvä totutella ensin ilman? Melomisesta kyllä on aikaisempaa kokemusta mutta vain retkikajakilla. Tiedätkö muuten sopiiko tuo bear&waterin oma peräsin tarponeihin vai pitääkö olla wilderness systemsin oma malli?

Joo kajakkikalastuskuvia vaan tänne! ne on aina niin hienoja

anttimatikainen

• Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #8 : Maaliskuu 12, 2009, 20:29:40 »
moi!

juu  kaiku ei oo kallis. 99 maksoin omasta ja akku 20 ja laturi 20.Jälkimmäiset ostin Hong kong myymälästä.

Ei peräsintä periaatteessa tartte ollenkaan. Silloin ku kala on kiinni ja kahdella vavalla vetää, ni toivois ettei pahasti rupeis pyörimään. ja kun menee viistottain tuuleen,ni toinen käsi joutuu koville. Siihen se  kuulemma auttaa hyvin. Saa nähdä kunhan kesä koittaa...

En tiiä sitä bear&waterin peräsintä. Sain ostettua viimisen Wildernessin sieltä tossa kk sitten. ens viikolla asentelen paikoilleen. ainakin nuo kiinnitykset tuossa wildernessissä on sen näköset, että sen kun heittää paikoilleen, ja miettiä tarttee vasta vaijerien vedossa. Jos siinä on samanlaiset kiinnitykset ja niihin valmiisiin jalkakiskoihin käyvät polkimet, niin en näkisi ongelmaa. ja aikaa tärkee ominaisuus on se , et se peräsin nousee ylös kuskin paikalta narua nykäistessä. Muuten rantautuminen matalaan särkee sen.

antti

Commontrol

• Karhu Brothers co
    • Profiili
« Vastaus #9 : Maaliskuu 15, 2009, 22:17:35 »
Käytätkö muuten Antti meloessa kahluuhousuja? Oon miettiny, että pitäisko hommata kahluuhousut vai melontaan tarkoitetut kuorihousut. Kahlarit voi olla epämukavammat meloessa mutta ne pitää ainakin vettä paremmin. Kuorihousut päästää varmaan veden läpi jos hyppää kahlaamaan

anttimatikainen

• Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #10 : Maaliskuu 18, 2009, 14:20:27 »
moro!

mul on kyllä kahluuhousut, mut käytän märkäpukua + kenkiä sellaista hihatonta haalarimallista. se toimii hyvin ja pitää tuulen.
nyt kesäksi ostin melonta anorakin ja kuorihousut. taian ainaski alkukesästä käyttää kuorihousujen alla märkäpukua. ja kesällä menee ihan shortseissa jos vaan tarkenee. ja mukana tietty märkäpuku jos keli yllättää.

vähän hirvittänyt ajatus siitä jos kellahtaa kahluuhousujen kans ja ne täyttyy. näyttävät tosin ameriikassa käyttävän monastikkin niitä kahluuhousuja.
eli ihan fiiliksen mukaan.

märkäpuku kastuu joka kerta, mutta se vesi lämpenee siellä kengissä. eikä palella.

kesällä tulee roikotettua jalkoja laidan yli ja sillon tykkään olla avojaloin, mut tahtoo olla monasti suomessa aika kylmiä vesiä. Jos on jalat monta tuntia märissä melontakengissä, niin rupee jossain vaiheessa korpeemaan.

Tuli  muuten mieleen, että

Mä oon tukkinut ne Tarponin pohjareiät sellasilla tupoilla(matsku on samaa ku telttapatja, mut noin 5 cm paksua,sellaset about shamppanjapullon korkin kokoiset palaset). pysyy vähän paremmin kuivana, mut luonnollisesti ei tyhjenekään itekseen.

antti

Commontrol

• Karhu Brothers co
    • Profiili
« Vastaus #11 : Maaliskuu 18, 2009, 15:58:42 »
Sama kauhukuva käyny mielessä. Pistän varmaan kuitenkin tälläisen kahluupaketin tilaukseen http://www.rialinna.fi/index.jsp?pid=77&productid=5709
ja vyötärömallisilla housuilla ettei täyty ihan kaulaan asti :-D

Kesällä tulee kuitenkin perhokalasteltua niin noi käy hyvin siinäkin. Kahluukengät tosin voi olla vähän kömpelöt meloessa mutta ainahan voi käyttää vaikka sandaaleita noitten kanssa.

Mites muuten perhokalastus kajakista, onko kokemuksia?

anttimatikainen

• Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #12 : Maaliskuu 23, 2009, 12:10:04 »
moi!

Ei oo tullu perhosteltua vielä kajakista. on ollut mielessä ja onnistuu varmasti hienosti!

Kannella olevat härpättimet kannattaa varmaan karsia minimiin, ettei siima turhia takertele. Josta tulikin mieleen, että Tarponin keulan "kuminauhahässäkkään" mul on pari kertaa jääny uistin kiinni. Se ottaa päähän ja jos se on just se uistin jota haluaa käyttää, niin rantakeikkakin on edessä.

Meinasin ottaa sen pois mutta siihen on pirun hyvä tökätä mela kun kala käy. Vapa toisessa kädessä on mahdotonta laittaa melaa siihen sivupidikkeeseen.

Sain peräsimen asennettua. Ohjeet oli vähän heikot... kuvia liian vähän ja kaikki koot ja mitat tietenkin tuumakokoina.

Antti

Commontrol

• Karhu Brothers co
    • Profiili
« Vastaus #13 : Huhtikuu 04, 2009, 22:19:16 »
Nonniin tänään sain kajakin kotiin. Kyllä on muuten hieno peli näin ihan luonnossa ja yllättävän iso mitä ei kuvista osaa käsittää. Kunpa noi jäät sulais täältä keskisuomesta nopeammin niin pääsis pian kokeilemaan

Täytyy kyllä kehua tuota bear & wateria loistavasta palvelusta ja antoivat vielä erittäin hyvän tarjouksenkin kajakista ja muista varusteista

anttimatikainen

• Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #14 : Huhtikuu 28, 2009, 15:15:57 »
Tänään kastuu Tarpooni... Saapi nähä syökö mikään!?!

Joko oot Commontrolli käyny kokeilee?

antti

Commontrol

• Karhu Brothers co
    • Profiili
« Vastaus #15 : Huhtikuu 28, 2009, 22:44:52 »
Järvet vieläkin jäässä mutta näyttää siltä että parin päivän sisällä pääsee kokeilemaan. Heti kun on mahdollista niin lähden, vaikka sitten vappuyönä meinaan sen verran on sitä hetkeä jo odotettu... Sitä ennen pitäis vielä virittää jonkinlainen väliaikainen vapateline. Ehkä sellainen maitokori-pvc putki räpellys tiedäthän. Pistän joskus kuvia  kajakista varustettuna

Kuinkas se saalistus onnistui?

anttimatikainen

• Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #16 : Huhtikuu 29, 2009, 10:07:58 »
ei tullu mitiä, mut olipa mukavaa...

5 tuntia tuli pyörittyä aika hissukseen. asensin kans uuden korin tarakalle. huomasin että vapaputket on liian takana, kun ne on sen korin takalaidassa. Kori tosin on suurin mikä mahtu kun vähän puukkosahalla kulmia poisti. sellanen pyykkikorin kokoinen.Kyllä ne vavat sieltä sai napattua, mut aika paljon joutui kurkottamaan. Tosin taidan pitää sen sellasena, ovatpahan pois tieltä kun matkaa tekee ja survoo sitte niihin upporeikiin ja eteen kun uistelee.

Peräsin toimi tuulessa kuin unelma. Kertaakaan ei tarttenut tehä kahta vetoo samalta puolelta peräkkäin. ja u-käännös tulee tosi vihaseen. Peräsimen takia poistin ankkurinperäänvientinaru-systeemin. siis semmosen lenkin jolla hiissaan ankkurinarun kajakin perään. ja se pitää kyllä uusata, kun laittaa sen kiinni kylkikahvaan, ni botski jää tyhmästi sivuttain aaltoja ajatellen. ehottomasti mukavampi on mennä selin tuuleen eikä kajakkikaan keinu kun on pitkittäin aallokossa.

Huomenna taas hosumaan. Ei oikein oo kala syönnillään, mutta on se vaan niin prkl:een mukavaa!

Jospa ne jäät siitä pikkuhiljaa häipyisi sieltäkin.

Antti 

Zinkki

• Matteet ne on pahimpia petoja
    • Profiili
« Vastaus #17 : Toukokuu 01, 2009, 13:41:34 »
Moi!

Olen tässä innostunut ajatustasolla kajakkikalastuksesta kovasti. Lähinnä olen ajatellut kajakkia isomman veneen korvikkeeksi niihin vesistöihin joihin sitä ei ole saatavilla, ja esim. metsälampia kolutessa tärkeäksi seikaksi nousee kannettavuus. Onko kellään kokemusta tuommoisen Tarponin (sitä suositellaan vähän kaikkialla
joten sellaista olen itsekin harkinnut) kannettavuudesta käytännössä. 30 kg ei sinänsä ole kovin paha taakka mutta hankalan muodon ja koon tuomaa vaikutusta en oikein osaa arvioida. Perässä vetämällähän tuo tulisi mukavasti mutta sitä en kyllä vähänkään kivisemmässä metsässä uskaltaisi tehdä.

Toinen asia mitä piti kysymäni on Tarponin käyttömukavuus pitkille henkilöille. 190cm pitkänä minulle on kerran jos toisenkin tuottanut hankaluuksia hieman lyhyemmille henkilöille suunnitellut jalkojenpitopaikat. Olettaisin että säädettävinä jalkatuet sopisivat vähän pidemmillekin henkilöille mutta varmempaa tietoa olisi mukava saada.

Periaatteessa tuollaisen hankinta olisi mahdollista jo lähiaikoina mutta hyvä syy (ja oikeastaan ainoakin) heittää jäitä hattuun on opiskelijalle turhan suolainen hinta.
« Viimeksi muokattu: Toukokuu 02, 2009, 20:42:42 kirjoittanut Zinkki »

Commontrol

• Karhu Brothers co
    • Profiili
« Vastaus #18 : Toukokuu 02, 2009, 16:44:43 »
nonniin nyt on päästy kokeilee ja tämä ukko on täysin myyty vaikkei mitään tullutkaan. Pieneltä mökkilammelta(n. 1kmX1km) lähti jäät ensimmäisenä ja siellä meloskelin yö myöhään eilen ja tänään vielä pari tuntia päivällä. Uistinta tuli vedettyä kahdella vavalla ja jaloissa oli mukana vielä perhovapa jota ihan kokeilu mielessä välillä heittelin mutta hyvin se onnistui. Ja tuo maitokori systeemi toimii kuin unelma. ei tarvii luultavasti mitään muuta telinettä paitsi perhovavalle siihen eteen. Ja tuli testattua seisomistakin kajakissa ja todettua että kyllähän se onnistuu niin kuin soutuveneessäkin mutta ei se turvallista ole varsinkaan kovemmassa tuulessa. Huomenna sitten jo suuremmille vesistöille vaikka koko päiväks!

Varopas vaan Zinkki tuut vielä innostumaan niin että kajakki syrjäyttää muut paatit kokonaan. Mulla ja Antilla on siis nuo Tarpon 140 joka on 427 cm. Bear&Water myy vielä 120 (366 cm) ja 160 (488 cm) mallia ja niinhän se menee että mitä lyhyempi kajakki niin sitä ketterämpi ja tukevampi mutta hitaampi joten luulisin että tuo 120 sopii parhaiten pieniin lampiin mutta pidempiin retkiin ei niinkään hyvin. Vain kalastus käyttöön tarkoitettuna sitä on kehuttu varmaan eniten kaikista sit-on-top kajakeista. Vaikea sanoa miten tuo kantaminen onnistuu yksin metsässä mutta Tarponeissa on kuitenkin loistavat kantokahvat kyljissä ja päädyissä.

Jalkatilasta sen verran että itse olen 175 ja suhteellisen pitkä jalkainen ja vielä olis n. 15 cm varaa säätää niitä jalkatukia eteenpäin mutta mites Antilla? Ainakin tässä 2009 vuoden tarponissa on vielä  korkeus säädettävä selkätuki jos on sille tarvetta. Kaiken kaikkiaan voi sanoa että rahoille saa ainakin hyvin vastinetta. Varusteineen kokopaketti makso mulle jotain 1100 € ja sitä myöten tili meni tyhjäks mutta nyt ei ainakaan kaduta vaan pikemminkin hymyilyttää.

Commontrol

• Karhu Brothers co
    • Profiili
« Vastaus #19 : Toukokuu 08, 2009, 23:18:36 »
Muuten Antti, montako vapaa sulla on yleensä mukana ja monellako vedät uistinta samanaikaisesti? Mietin vaan että miten onnistut pitämään siimat sotkeutumatta toisiinsa varsinkin jos yhteen iskee kala.

Jes huomenna pääsee taas. Viimeks sunnuntaina tuli oltua n. 6 tuntia ilman yhtään tärppiä mutta eipä se haitannu menoa ja rusketustakin sai ihan mukavasti :) Huomiseks luvattu surkeaa keliä eli kalastus mielessä varsin hyvää ;) Jospa siis jotain nousis...

Shark

• Korrostan
    • Profiili
« Vastaus #20 : Kesäkuu 08, 2009, 14:12:52 »
Kokeilin tuossa pari viikkoa sitten meloa (kolmipaikkaisella) kanootilla järvellä. Olosuhteet eivät olleet varmaankaan kanootille ideaalit, tuuli oli kova, silti matka eteni joutuisasti muuallekkin kuin myötätuuleen. Kanootin tukevuus yllätti myös täydellisesti. Kalastusvälineitä ei ollut matkassa, mutta UL-kalastus, ja perhokalastus onnistuisivat tuollaisella varmasti mainiosti, ja tavaraa mahtuu kyytiinkin runsaasti, kajakkiin verrattaessa. Luontovalokuvauskin saisi kanootilla aivan uusia ulottuvuuksia... Mutta kallis tuollainen vempele näyttää olevan, juuri saa tonnilla. Lisäksi netistä ei näytä löytyvän tasapohjaisia malleja, jollainen tuo testaamani värkki oli, muistaakseni(?).
Jovain.

Commontrol

• Karhu Brothers co
    • Profiili
« Vastaus #21 : Kesäkuu 13, 2009, 22:55:28 »
Kajakkiin saa mahtumaan yllätävän paljon kamaa. Olin keskiviikko-torstai välisenä yönä kalassa ja pelkästään etu luukkuun sain kahdenhengen teltan, makuupussin, makuualustan, trangian ja pienen repullisen ruokatarvikkeita ja tilaa jäi vielä kuinka vaikka kaloille joita loppumatkasta oli jo mukana viitisen kiloa. Ja sitten vielä tuo taka tila jossa kajakkikärry, vavat, haavi ja uistinpakki sekä juomat;) Tuli siis testattua oikein kunnolla kajakin kantokykyä ja hyvinhän se pelitti. Hiukan raskaampi oli vaan meloa

anttimatikainen

• Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #22 : Kesäkuu 15, 2009, 11:33:05 »
 moi!

Oon ollut muissa maisemissa, ja en oo käyny täällä piipahtaa. 2 vapaa mul on aina perässä. kokeilin joskus kolmella ,mut osoittautui tosi vaikeaksi. Kelluvat vaaput helpottaa myös, mut syvällekin pitäis päästä. täl viikolla pitäs käydä vetelee, mut aika huonolta näyttää ilmat. Juhannuksena viimestään...

Kireitä siimoja ja hyvää juhannusta kaikille!

Laitetaan tuloksia sitte ku sais jotain. Oliko Commontrolilla minkälaisia kaloja kaneetissa paluumatkalla? mul yksi kilon hauki koko kesän saldo.

antti

Commontrol

• Karhu Brothers co
    • Profiili
« Vastaus #23 : Kesäkuu 15, 2009, 15:24:41 »
Oli muuten todella hyvin syönnillään silloin. Lähdin siis klo 22:00, ja leiriydyin joskus kahen aikaan ja heräsin kuudelta takaisin kalaan. Tuloksena reissulla viisi 1-1,5kg haukea ja yks kuha samaa kaliiberia. Melkein aina kun veti kaislikon läheltä niin nappas. Paras syönti tuntui olevan illalla kymmenestä kahteentoista ja aamulla kuudesta kahdeksaan

Itsekkin olen huomannu etta kahella vavalla vetäminen vielä onnistuu mutta kolmas on jo liikaa ja kahdellakin saa joskus siimat pahasti sotkuun. Ihmettelen sitä kun kattoo noita jenkkien kajakki puuhia niin miten niillä voi olla kymmentäkin vapaa mukana? voiko ne vetää kaikilla samaan aikaan

Shark

• Korrostan
    • Profiili
« Vastaus #24 : Kesäkuu 17, 2009, 21:24:11 »
Kajakkiin saa mahtumaan yllätävän paljon kamaa. Olin keskiviikko-torstai välisenä yönä kalassa ja pelkästään etu luukkuun sain kahdenhengen teltan, makuupussin, makuualustan, trangian ja pienen repullisen ruokatarvikkeita ja tilaa jäi vielä kuinka vaikka kaloille joita loppumatkasta oli jo mukana viitisen kiloa. Ja sitten vielä tuo taka tila jossa kajakkikärry, vavat, haavi ja uistinpakki sekä juomat;) Tuli siis testattua oikein kunnolla kajakin kantokykyä ja hyvinhän se pelitti. Hiukan raskaampi oli vaan meloa

Kuulostaa kyllä siltä, että tavaraa kajakkiin(kin) mahtuu aivan riittämiin. Mutta silti avokanootti kiehtoo enemmän, jotenkin tuntuu siltä, että esimerkiksi kameraa voi kuljettaa leveällä kanootilla paljon turvallisemmin mielin, kuin kajakilla...  :-D
Jovain.

Shark

• Korrostan
    • Profiili
« Vastaus #25 : Kesäkuu 25, 2009, 18:47:29 »
Tällainen kanootti lähti tilaukseen, reilun viikon kuluessa pitäisi olla pihalla.
Jovain.

Arowana

• Profiili
« Vastaus #26 : Kesäkuu 28, 2009, 23:16:23 »
Jos, hinta ei ole este  http://www.vestrade.fi/catalog/product_info.php?cPath=38&products_id=300&osCsid=85a5347c0faaa22902955623527de299
Todella kätevä omasta mielestä ainakin eräkuksa ohjelman perusteella missä testasivat tätä

Commontrol

• Karhu Brothers co
    • Profiili
« Vastaus #27 : Kesäkuu 29, 2009, 23:05:45 »
Tommonen olis kyllä aika kätevä kalastuksessa. Vapauttaa kädet melomiselta ja on muutenkin tehokkaampi kuin tavallinen kajakki. Törkeän kallis vaan kun pelkät polkimet tuo reilun tonnin hintaa lisää

elsamuel1

• Profiili
« Vastaus #28 : Heinäkuu 01, 2009, 16:46:28 »
Sori ku hyppään tähän väliin, mutta onko näitä "kalastuskajakkeja" mahdollista saada 2. istuttavana?
Entä missäs noita oikeen myydään?

-Samuel

elsamuel1

• Profiili
« Vastaus #29 : Heinäkuu 01, 2009, 21:28:57 »
Jatkanpa vielä, eli ollaan isukin kanssa miettimässä tuollasta kanoottia..!
Halvempi ja siinä mielessä käyttökelvollisempi kun 2+ mahtuu kyytihin.
Nii ja halvempi myös. :roll: Mitäs mieltä ootte vaikkapa tällasesta?
Ei varmaan aivan uutena kuitenkaan osteta. ;)

(Sakaco)

Nämä ainakin kestävät.

Kirjaudu sisään palveluiden tunnuksilla

center>