Propilkki > Keskustelua ennätyksistä

Kalat kasvaneet?

(1/3) > >>

Hankey Bannister:
Vai onko tosiaan niin, että pelin uudet ominaisuudet suosivat meikämannen pilkkimistapoja

1) tasapainolla onkiminen
2) syvyyden vaihteleminen
3) ahkerasti uusia avantoja - Meitsin kökötys loppuu justiinsa - jos ei mitään ilmene - joskin nyt syvyyspilkinnän myötä yhdellä reiällä syvyydestä riippuen saatan viihtyä 2-4x entistä peliä pidempään!

Ainakin minulla  - pelattuani alle 10 x  uutta versiota, on likimain joka pelistä putkahtanut ennätyskalalistoille uusia körmyjä - no tietenniin enimmäkseen ahvenia ja kuhia... Ja en minä ihan vähäistä määrää tätä ole pelannut (Melkein alusta saakka ja sanotaan nyt, että kahden tunnin mittaisia sessioita on listalla tälläkin koneella 15 - ja muillakin koneilla noita on aika monta)

MIten muilla?

Ja mitä mieltä on pelin kehittäjät aisasta - onko ilmiö odotettu?

Olen sitä mieltä, että pei kehittyy taitopilkinnän suuntaan, ja silti pelin aloituskynnys ei vasta-alkajalle ole noussut - eikä saakaan nousta! ( :evil:Joo joo kehun itseäni - jos joku sen tahtoo havaita!)

jee

JuP3:
En tiedä kasvamisesta, mutta uusimmassa versiossa ei ole iso vienyt pilkkiä kertaakaan...Uudella vavalla on hauet,taimenet yms. siiman katkojat tulleet kiltisti jään paremmalle puolelle. :mrgreen:

Hankey Bannister:
Edelleen ennätyslistalle putkahtelee - etenkin kuhia!

Irtipäässeitä isompia "Tuntuu" olevan enemmän - ja iso vei pilkin ilmiöön en ole uudessa versiossa minäkään vielä törmännyt.

Isommassa vavassa on ollut melkoisia taivutuksia sen sijaan!

- "iso vei oilkin" tuntuisi tällä kokemuksella olevan enemmän kontrassa tosielämän kanssa - ainakin toistaiseksi.

Ozzman:
Kyllä on pilkkejä mennyt uudellakin vavalla, nopein IVP alle 2 sekuntia tärpistä!

Pilkkinen:
Minäkin olen huomannut että kalojen koko on kasvanut, ja juuri kuhilla ja ahvenilla. Ja on siihen "iso vei pilkin" tapahtumaan tullu tutustuttua sillä uudellakin vavalla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta