Tietaisko joku miten noi ookkoset sais toimimaan? Painoin luultavasti jotain ja sain nappiksen sekoomaan. Nappaimet on tavallaan vaihtanu paikkoja ja suomalaiset kirjaimet ei toimi. 
Itse taas kysyisin, että miten saa messengerin toimimaan kun ei anna kirjautua sisään..tulee jokin virhekoodi: 8004 jne.. Mistä saisi ladattua uuden version tai mikä neuvoksi tälläiseen vikaan ? Tulee oltua tuolla messengerissä puhelemassa kavereiden kanssa aika tiuhaan tahtiin 
Ittellä mese vaan ei kirjaudu joskus sisään, mutta 20min päästä saattaa toimia. Kannattaa myös googlata se virhekoodi. Saattaa Mesellä servut vaikka olla alhaalla.
Samoin itsellä joskus on, ettei heti kirjaudu, mutta vähän ajan päästä pääsee taas..mutta nyt on ollut tuosta kello 3:sta asti ettei ole päässyt sisään..
Edit: Ei toimi vieläkään vaikka monesta paikkaa ladannut.. Vain virhekoodi muuttui 8007007e:ksi

Olen yrittänyt netistä katsoa tietoa, mutta aina laittavat ohjeen jollekin lontoonkieliselle sivulle ja itsellä, kun ei taivu täydellisesti tuo kieli..
Ja vaikka koitin tehdä uutta messenger osoitetta, niin vieläkin valittaa samaan ongelmaa ja vaikka yrittää vanhalla mesellä ja väärää salasanaa ei sano, että salasanasi on väärä... valittaa, että palvelu on tilapäisesti poissa käytöstä
, mutta miksi lähellä asuva kaverini pääsee kirjautumaan omalla koneellaan ja minä en ??