Nyt on meneillä savustuslaatikko rosterista ja pikku-plaaneri. PIkku-Tehi on sen pikku-plaanarin malli vaan kumpikaan meistä (opettaja eikä minä) tajunnut sitä aisan päähän tulevaa höskää:
Siiman kiinnitys: Aisan päähän M4-uppokantaruuville sopiva reikä ja alapuolelle kannanupotus. Ruuvi liimataan kiinni altapäin. Yläpuolelle aisan päähän liimataan kiinni kovamuovipala esim. tekn. piirrustuskalvoa ja sen päälle tulee kumilevy liimattuna rst-prikkaan ja siipimutteri. Ruuvi katkaistaan sopivan mittaiseksi ja päätä niitataan hieman, ettei siipimutteri putoa.
teksti suoraan kopioitu osoitteesta:
http://www.vetouistelu.net/kelkat/pikkutehi.htmTekstissä voi esiintyä virheitä johtuen siitä että teksti on epäselvää eikä sitä voinut siirtää wordiin.
Itse minulla ei siis ole hajuakaan mitä nuo asiat tarkoittavat (esim mikä on rst-prikka), mutta teknisen työn opettajakaan ei ymmärtänyt mitä varten tuossa on jotain noista yksityiskohdista. Joten jos täällä on joku jolla on kokemusta pikku-tehin rakentamisesta niin voisiko koittaa selventää noiden asioden (esim teknisen piirrustuskalvon ja kumilevyn) tarkoitusta ja yleistä miten osaisin tuon itse rakentaa, kun en oikein ehdi teknisissä töissä saada tuota valmiiksi.
Isot kiitokset jos joku edes koittaa saada jotain selvää tuosta tekstistä

Tämä kuuluisi varmaan kalastus.comin puolelle, mutta kun en ole sinne rekisteröitynyt niin koitan nyt täältäkin saada ensiksi apua.
En tiedä olisiko tästä pitänyt tehdä kokonaan oma aihe, mutta moderaattorit voivat sen sitten tehdä, jos kokevat tarpeelliseksi.