Muut keskustelut > Sekalaista juttua

Mikä sinua hatuttaa, ketuttaa tai potuttaa juuri nyt ?

<< < (2/182) > >>

El Dorado:

--- Lainaus käyttäjältä: Zintti - Elokuu 27, 2009, 20:41:21 ---Meillä coopper parin viikon päästä. Toivottavasti menee hyvin. Viime keväänä meni 2900m. Ja ne on ihan kivoja koska siinä näkee hyvin missä kunnossa oikein on. Onko hyvä hapenottokyky jne.

--- Lainaus päättyy ---
Joo, mulla vähän paska tuo hapenottokyky. Aina menee pieleen jotenki hengitys...

Nyt vi*uttaa se, kun huomena pitkä päivä koulussa ja 6 tuntia lukuaineita.. :-(

Kipster:

--- Lainaus käyttäjältä: Pete - Elokuu 27, 2009, 19:37:56 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Juz - Elokuu 27, 2009, 16:33:20 ---no vittu huomenna coopperi koulussa :-D

--- Lainaus päättyy ---
Mitä se Cooper siellä tekee ?

Mä olen juossut Cooper-testin aina 12 minuuttiin. Jo 13-vuotiaana 12 minuutin pintaan, kiekkoporukassakaan ei kukaan mennyt alle 12 minuutin.
Onko täältäkään kukaan juossut täyttä Cooperin-testiä alle 12 minuuttiin ?

--- Lainaus päättyy ---

Mietin vain nyt että mitä tarkoitat.

Eikös Cooperin testi mene niin että juostaan 12min putkeen ja katsotaan kuinka pitkälle päästiin? Ainakin näin se tehtiin armeijassa 2 vuotta sitten

Tornio_River:
Kolmas kerta kuin automurtoa on tämän kesän aikan omiin ajoneuvoihin yritetty, kerran volkkariin, ja toisen kerran volvoon,viime kerralla meni volvosta ovenlaidat ja pielet maalautukseen nyt luultavasti menee ikkunatiivisteet ja +sähköinkkunan nostimen virtapiuhoja  ja ym muuta kivaa vaihtoon.
On se niin mukavaa,tänään ostin piruuttani volvoon rattilukonkin,ei sillä että ne nyt sitä liikkeelle muutenkaan saisi kovin helposti mutta saavathan lisää hajotettavaa jos ovet saisivat joskus auki.Tai hakisivat multa ne avaimet!

kemu:
jattihauki oli siiman paassa takyraksiin napanneena koukut oikes :x :x

pro-onkija:
Kaaduin tänään kevarilla, kun satuin jarruttamaan soralla etujarrulla ja se menikin lukkoon ja sitten mentiin nurin. Pyörään tuli pari naarmua ja toinen vilkku hajosi ja omaan polveen tuli sopivan kokoinen haava.

edit: korjattu noin 9 kirjoitusvirhettä...

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta