Chat

Kirjoittaja Aihe: Mikä sinua hatuttaa, ketuttaa tai potuttaa juuri nyt ?  (Luettu 223426 kertaa)

0 jäsentä ja 2 Vierasta katselee tätä aihetta.

pilkkiäijä

• Mansesterin makkaramestari
    • MSN Messenger  - kala.keitto@hotmail.com
    • Profiili
Vs: Mikä sinua hatuttaa, ketuttaa tai potuttaa juuri nyt ?
« Vastaus #270 : Heinäkuu 05, 2010, 23:50:14 »
Ärsyttää myös tuo kuumuus. Keväällä kun lämpö menee ensimmäisiä kertoja yli 15 asteen, aurinko paistaa eikä tuule niin se alkaa jo ahdistaan. Ihoa alkaa heti kuumottamaan. Nyt ei jaksa tehdä töitä, ulkona ei jaksa olla, ja alkaa heti väsyttää tuo kuumotus. Onneksi iho ei pala!
Ja minä en ainakaan muistaakseni ikinä ole valittanut kylmästä!

Noista itikoista vielä, minulla tulee todella harvoin hyttysen puremasta minkäänlaista jälkeä, ja jos tulee niin se pysyy siinä muutaman minuutin kunnes häviää kokonaan. Ihan hyvä ominaisuushan tuokin  :-) Ampiaisen pistoista tulee muutaman minuutin kipu, kunnes jää vain punainen jälki.

Olen kalastelijapoika!

ohyeahiguess

• Jigit - paras ja nopein tapa saada appuraa kuhaa!
    • MSN Messenger  - ohyeahiguess@hotmail.com
    • Profiili
    • KalaMakasiini
    • Sähköposti
« Vastaus #271 : Heinäkuu 06, 2010, 00:03:10 »
Mua suorastaan ilostuttaaa tuo kuumuus kun pääsee polskimaan, mutta hatuttaa ettei saa unta..  :x
Jotkut ovat parhaita kalastamaan, jotkut tekemään jigejä, jotkut pelamaan ProPilkkiä. Mutta mä en ole missään hyvä - pitäähän jonkun olla hyvä huonoudessakin.

D-Vitamiini

• Kumpi ja kampi tappelivat, Seppo voitti!
    • Profiili
« Vastaus #272 : Heinäkuu 06, 2010, 00:22:33 »
Mua suorastaan ilostuttaaa tuo kuumuus kun pääsee polskimaan, mutta hatuttaa ettei saa unta..  :x
Ei tuu myöskään unta, mutta pitää kuitenkin yrittää.
Se mikä ei tapa, vahvistaa, mutta sattuu aivan helevetisti.

Pike

• Profiili
« Vastaus #273 : Heinäkuu 06, 2010, 06:33:42 »
Täällä ei nukuttu sekunttiakaan koko yönä.

DarkfireFIN

• Luumäen kuunvalo
    • Profiili
« Vastaus #274 : Heinäkuu 06, 2010, 11:32:57 »
Täällä ei nukuttu sekunttiakaan koko yönä.

Mulla on hyvä kun nukun aitassa, joka oli ennen savusauna mut siitä tehtiin aitta, ni siellä on n. 20C lämmintä

Ja taas on niin kuuma ettei voi ulos mennä. Jos kävis yhellä lammella uimassa, mut ei jaksa ajaa pyörällä niin pitkälle.

Zintti

• Sumuisten selkien gorilla
    • Profiili
« Vastaus #275 : Heinäkuu 06, 2010, 17:27:19 »
No kun tämä ryökäleen netti on ollu sökönä varmaan kuukauden enkä ole päässyt mielisivustolleni ;) puhelimella ei millän jaksa tihrustaa ja selailla nettiä.

Tornio_River

• Kalapussikaljoittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #276 : Heinäkuu 06, 2010, 18:53:15 »
Lähinnä tässä nyt ketuttaa rankasti oma reikäpäisyyteni ja huonomuistisuuteni,mutta en voi syyttää kun itseäni.
Oli sitten sovittu tapaaminen työkkärin virkailijan kanssa toimistossa tänään kello 9:00..No minähän fiksuna poikana sitten vasta tässä  iltapäivän tunneilla sen muistin kun täti soiteli syytä miksi en tullut,ei kuulema inhimillinen  erehdyskään käyny syynä,kovasti sieltä tuli tulkutusta että sois sitten 2kk karenssit edesä :cry:

No eipä tuo muutenkaan hirveästi olisi taloutta kohauttanut vaikka tuon 2kk olisi saanutkin rahaa,yhtä perseaukisena sitä silti olisi ollut laskujen maskjen ym jälkeen.
Tuttu täti siellä työkkärissä vielä prkl,tiesi kyllä että asun napin heiton päässä konttorista eli 2 minuutissa olisin ollut aamulla siellä jos vain olisi viitsinyt näpytellä mummo oopium hajuveden kyllästämillä jäsenillään  numeron luuriin ja soittanut.

Mutta Oma vikahan tuo on täysin ei sitä ole kieltämistä.

pyrytintti

• Ahventen tanssittaja
  • Kaloja ei oteta vaan pyydetään.
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #277 : Heinäkuu 06, 2010, 21:31:41 »
Kun ei pääse viikonloppuna lohensoutukilpailuun pielisellä kun on sukulaisen rippijuhlat.  :x

Mikko_-Procyon-

• Veronkiertäjä
  • Mikkonator
  • Ei tunnu missään!
    • Profiili
    • Propilkki 2
« Vastaus #278 : Heinäkuu 07, 2010, 00:24:11 »
Risoo lähinnä se, kun youtubessa filmien katselu kaataa tän 64bit koneen jostain syystä. Ei ole ennen kaatanut, mutta nyt se tekee niin. Joku päivitys on ilmeisesti paska, tietäisi vain mikä... Adoben flashit yms päivittivät vasta kyllä itseään, liekkö vika niissä.

Muutenkin vituttaa koko Adobe. Miksei ne voi tehdä 64-bit yhteensopivaa softaa, että voisi katsoa 64-bit selaimella YLEn elävää arkistoa? Sekin tuppaa kaatumaan full screenissä AINA tällä.. mutta 32bit IE:n kun laittaa, niin ei kaadu.. ja firefoxiin se ei aukea koko ruutuun, vaikka asentaisi plug-init.
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

Don Miguel

• Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #279 : Heinäkuu 08, 2010, 14:16:41 »
Ei näköjään mätäkuuta ilman mätivää haavaa. Toissapäivänä hiukan epäonnistunut hauen irroitusyritys johti siihen, että pienen Salmo Sliderin toiset koukut roikkuivat hauessa, toisen kolmihaaran yksi haaroista taas minun vasemman käden etusormessa. Eihän ne koukut siinä minun sormessa kauan pysynyt, hauki päätti heilutella päätään, ja tämä sormessa oleva koukku repäisi syvän viiltohaavan. Verta oli veneenpohja täynnä... Nyt äsken kun avasi tuon laastarin, haava oli kaikilta osin visvainen ja haju.. pistävähkö. Taitaa olla kolmas tai neljäs kesä putkeen, kun tuollainen mätivä haava tuli näin heinäkuussa...
"Kärsivällisyys miehen tiellä pitää"

Qkkeli

• Global Moderator
    • Profiili
« Vastaus #280 : Heinäkuu 10, 2010, 18:21:56 »
Tietokone sanoi sopimuksen irti, tällä kertaa en lähde edes yrittämään korjausta, uusi tilaukseen. Vanha joutaa verkkopainoksi.

Larzaman

• Häh?
    • MSN Messenger  - lari.paivinen@hotmail.com
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #281 : Heinäkuu 11, 2010, 00:44:07 »
Paarman purema... Kauhee patti jalassa, kurkku kipee, 39 astetta kuumetta ja ei meinaa pystyssä pysyä... Mahtaa olla joku allerginen reaktio..

Deeku

• Lahna on aina yhtä iloinen.
    • MSN Messenger  - tampio95@hotmail.com
    • Profiili
« Vastaus #282 : Heinäkuu 13, 2010, 12:01:31 »
Nyt näin sopivasti heti aamusta ketuttaa se että kännykkä kävi pesukoneessa ja sillä ei tee enää mitään.
”Toi meni särki.”
        ~3-vuotias poika rikottuaan maljakon.

Tornio_River

• Kalapussikaljoittelija
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #283 : Heinäkuu 13, 2010, 18:51:07 »
Neljä ja puoli tuntia tullu pestyä painepesurilla navettaa +28 asteen helteessä kumiasupäällä,ihanaa huomenna lisää .

KalamiesMika

• Intohimona hauen kalastus<3
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #284 : Heinäkuu 13, 2010, 20:16:39 »
Nostokoukku eilen tippu jokivarten eikä sitä enään löytynyt.

Don Miguel

• Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #285 : Heinäkuu 13, 2010, 21:08:13 »
35.8 celsiusta oli paukahtanut mittariin maksimeiksi joko tänään, tai eilen. Ja tuo mittari on koko päivän varjossa... Näinköhän tuo seinä tuota mittarin anturia lämmittää, kuulostaa jo minustakin vähän uskomattomalta... Liian kuuma se silti on vieläkin.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 13, 2010, 21:12:34 kirjoittanut Don Miguel »

Pike

• Profiili
« Vastaus #286 : Heinäkuu 15, 2010, 10:52:39 »
Kello 21.30 lähdettiin kalaan eräälle lammelle. No siellä sitten melkein 12h, saaliina noin kymmenen pikku ahventa, hauista ei tietoakaan. Kotiin päästyä kiva yllätys kun jääkaapin ovi jäänyt auki ja koko jääkaapin sisältö pilalla. Lampun vieressä ollut voi varsinkin valui mukavasti pitkin seiniä.  :x

M-A-K-E

• MSN Messenger  - lord_of_world_@hotmail.com
    • Profiili
« Vastaus #287 : Heinäkuu 15, 2010, 22:05:04 »
Mä seuduilla näillä oon tunnettu kalamies...

Don Miguel

• Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #288 : Heinäkuu 16, 2010, 12:05:25 »
Mitäköhän uittua tuo faija taas selittää - pitäisi kuulema ottaa lisää vastuuta elämästä. Vtun idiootti, tuokin asia on sen kanssa keskusteltu hyvin selväksi, vastuuta otan itsestäni heti, kun se on taloudellisesti mahdollista. Tällä hetkellä minulla on niin pahasti projekti lukio kesken, että en edes kuvittele ottavani tähän mitään töitä - edes lomaksi. Ensi vuosi on kuitenkin sellainen, että siellä tarvitsee jokaisen energianhiukkasen hyötykäyttöön, mitä kesälomasta jää. Ja tästä kesälomastakin täytyy uhrata muutama viikko jo syksyn YO-kirjoituksiin. Siinä sitä vastuuta... Vastuun pykälät kerrallaan, tällä hetkellä minusta kaikista suurin vastuu minulla on noissa tulevissa kirjoituksissa. Työt, perhe ja suvusta huolehtiminen sitten aikanaan...

Pete

• Global Moderator
    • Profiili
    • http://www.stcroixrods.com/
« Vastaus #289 : Heinäkuu 16, 2010, 20:40:07 »
Ei ne vanhemmat mitään tiedä, nuoret ovat aina valmiita tarjoamaan vanhemmille kaiken kokemattomuutensa hyödyn... :-P

Don Miguel

• Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #290 : Heinäkuu 17, 2010, 01:24:52 »
Välillä tuntuu siltä, etteivät nuo vanhemmat ihmiset tajua, ettei ajat ole aivan samoja, mitä 20-40 vuotta sitten... Kuinka moni meistä nuorista aloittaa työuransa 14 vuotiaana, ja jatkaa siitä eläkeikään? Ei kukaan, mutta faija teki näin. Ja nyt se on väärin, kun en ole töitä tekemässä. Asia selvä. Vanhempien ihmisten kannattaisi todellakin olla tarkkana, miten nuoriaan kohtelevat. Sitten kuin me pääsemme vallankahvaan, saatamme vielä muistaa nuoruusvuodet. Siinä kohtaa olisi kannattanut olla enempi tukevana vanhempana, kuin rajoittavana ja jollain tavalla vastenmielisenä ihmisenä. Sitä kun saattaa vallankahvassa oleva nuori yhtäkkiä muuttua rajoittavaksi ja vastenmieliseksi ihmiseksi vanhusta kohtaan...

EDIT: Niin ja tässä tosiaan vanhemmat eivät tiedä lukiosta yhtään mitään. Persaukisesta perheestä kun ollaan, voi päätellä, ettei siinä vanhemmat ole aivan huippuunsa viritettyjä juristi/lääkäri/poliisi -tason ammattimiehiä tai -naisia.

EDIT 2: Tarkennus tuohon 14v työurakohtaan. Siinä tosiaan kävi niin, että heti ylä-asteen jälkeen faija oli oppisopimuskoulussa, ja sai siitäkin ajasta palkkaa ja teki töitä. Viimeisen vuoden yläasteella hän teki samaan aikaan työtä. Lukio, ja samaan aikaan työn tekeminen ei toimi, kokeilkaa vaikka. Jompi kumpi kärsii, yleensä se tulevaisuudelle tärkeämpi.
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 17, 2010, 01:57:00 kirjoittanut Don Miguel »

Pete

• Global Moderator
    • Profiili
    • http://www.stcroixrods.com/
« Vastaus #291 : Heinäkuu 17, 2010, 15:41:51 »
EDIT: Niin ja tässä tosiaan vanhemmat eivät tiedä lukiosta yhtään mitään. Persaukisesta perheestä kun ollaan, voi päätellä, ettei siinä vanhemmat ole aivan huippuunsa viritettyjä juristi/lääkäri/poliisi -tason ammattimiehiä tai -naisia.

Ihan kokemuksen perusteella ei kannata nyt juristia / lääkäriä ja poliisia laskea ihan samaan palkka kategoriaan.
Ja sellainen juttu minulla, että ainut mitä minä sain kotoa 16-vuotiaana oli kaikki 200 metriä etumatkaa. Loput elämän eteen on tehty itse, opiskelut, työt jne.

Se mikä ketuttaa on tämä jatkuva kauhia helle.

pilkkijä 96

• Mopo-Jonne
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #292 : Heinäkuu 17, 2010, 15:58:30 »
Se kun traktorin kopissa on älyttömän kuuma tehä töitä. :x
kalassa aina kun ehtii !

Don Miguel

• Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #293 : Heinäkuu 18, 2010, 23:56:08 »
Loput elämän eteen on tehty itse, opiskelut, työt jne.

Höhö. En minäkään ole antanut muiden opiskella minun puolesta.
Ja niin niitä hatutuksia. Nyt sataa vettä. Tulisi jo ne helteet...  :-P

KalamiesMika

• Intohimona hauen kalastus<3
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #294 : Heinäkuu 21, 2010, 11:37:28 »
Menin antamaan kaverilleni rattlin rapalan firetigerin väreissä kun luulin ettei sillä mitään saa. No sitten lähdettiin kalaan niin kaveri kiskoi sillä seitsemän haukee ja minä en saanut kuin kaksi Salmo hornetilla  :x

Juz

• Profiili
« Vastaus #295 : Heinäkuu 21, 2010, 18:11:34 »
Paskat kelit tulossa viikonlopuks.. Ei ainakaan kalaan kehtaa lähteä. Sitten olisi tuo Sandels Rock- festari, mutta ei taida sinnekkään vesisateessa viitsiä.

Kipster

• Putajan perhobatman
  • Global Moderator
  • Kalapedian päätoimittaja
    • MSN Messenger  - kimmo.tiirikainen@gmail.com
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #296 : Heinäkuu 26, 2010, 15:47:04 »
Kippasin sitten kahvit G11 näppäimistön päälle ja se otti ja kärähti...

Mikko_-Procyon-

• Veronkiertäjä
  • Mikkonator
  • Ei tunnu missään!
    • Profiili
    • Propilkki 2
« Vastaus #297 : Heinäkuu 27, 2010, 13:02:07 »
Työhuoneessa on niin kuuma, että taju pakenee kohta päästä. Mikäs laki se olikaan, joka takasi 10min tauon tunnissa, jos lämpötila on.. öö.. yli 28 astetta? Täällä oli kuulemma aiemman jakson aikana ilmastointi työntäny 29 ja 31 asteista ilmaa ja samaa taitaa olla nytkin. Kohta menen kylmähuoneeseen kyllä toviksi jäähdyttelemään.
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

Mikko_-Procyon-

• Veronkiertäjä
  • Mikkonator
  • Ei tunnu missään!
    • Profiili
    • Propilkki 2
« Vastaus #298 : Heinäkuu 30, 2010, 10:01:10 »
Lehdet uutisoi, että nyt hyvästit helteille ja "Lämpötila tippuu jopa 10 astetta!" 

Niin. V***u. Sehän tarkoittaa sitä, että nyt täällä on "vain" +25 lämmintä ja edelleen tukalan kuumaa ja nihkeää. Olisi mennyt nyt sinne +21 tuntumaan, se on juuri sopiva lämpötila. Silloin on ihmisellä mukava ja helppo olla.

Ja eilinen ukkonenkin oli lähinnä vitsi.

Zintti

• Sumuisten selkien gorilla
    • Profiili
« Vastaus #299 : Heinäkuu 30, 2010, 16:35:11 »
Tuo Hirvosen ulosajo harmittaa, kun johti vielä kisaa ennen ulosajoa. Aikamoisen lennon otti tuossa.

Kirjaudu sisään palveluiden tunnuksilla

center>