Voitteko hieman valottaa minkälaista tuosta Kampanjasta on kaavailtu? Tietty käsitys pyörii päässä ja näen siinä rajattomasti mahdollisuuksia laajentaa peliä. Sinnehän on helppo luoda sisältöä hyvillä ideoilla joutumatta koodaamaan valikkoja kummempaa. Haluan vain varmistaa että itse pilkkimisen ympärille ollaan mietitty ympäristö, mikä tekee kampanjapelaamisesta riittävän erilaista, haasteellista ja palkitsevaa. Tuleeko kampanja liittymään nettipelaamiseen millään tavalla (niin tietää mitä ideoita ehdottaa ja mitä ei. mielestäni oleellinen tieto ja kampanjaa voi kehittää molempiin suuntiin)?
Minkälaisia kisatyyppejä kampanjaan kaavaillaan, tyyliin vain netissä pelattavissa oleva maratonpilkin joukkuekisa, missä esim. tunnin pilkinnän jälkeen voittaja(t) avaisi itselleen uuden palkinnon (vapa, pilkki, vesistö, siima, syötti, kulkuväline, haalari, nostokoukku, karvalakki, kaira, viila jne jne), voisi olla mielenkiintoinen. Tai mahdollisesti joukkuekilpailu kommunikaatioon kykenevien tietokonepelaajien kanssa... Ideoita löytyy, jos vain viitsitte hieman avata mihin suuntaan kampanjaa aiotaan kehittää. Kannattaako tulevissa versioissa enää julkaista lisää vesistöjä (tai edes niiden nimiä), vai kannattaisiko ne säästää suoraan kampanjaa varten (näin itse ainakin tekisin), vaiko kenties niitä on jo valmiiksi tarpeeksi jemmassa?
Vielä loppuun pidempään mielessäni pyörinyt kysymys, mihin en googlaamalla löytänyt vastausta: onko Procyonin ympärille perustettu yritystä?