Chat

Kirjoittaja Aihe: Tee se itse. Kynäruisku!  (Luettu 6317 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

J_H

• Vinnurvan vinguttaja
    • Profiili
Tee se itse. Kynäruisku!
« : Kesäkuu 12, 2010, 22:38:39 »
Tästä voitte tehdä helposti ja halvasti (korkeintaan 3e) simppelin kynä-ruiskun joka toimii.

http://www.instructables.com/id/Airbrush/

Kiittäkäämme tästä ohjeesta käyttäjää E_R_E
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 12, 2010, 23:04:49 kirjoittanut J_H »
Elä anna kalan odottaa sinua vaan odota sinä mielummin kalaa!

Pike

• Profiili
Vs: Tee se itse. Kynäruisku!
« Vastaus #1 : Kesäkuu 13, 2010, 00:14:59 »
Joo'o, olen tuon videon nähnyt jo ajat sitten, tosin tuon ruiskun kanssa ei voi liotinmaaleja käyttää ja tuon kanssa tulee kaikkien maalien kanssa pää kipeäksi jonkun ajan käytön jälkeen, lisäksi jälki ei ole kovin laadukasta, muuten hyvä.

<Teho Pilkkijä >

• tehokasta pilkintää vuodesta 2007
    • Profiili
    • SISU-VAAPPU
« Vastaus #2 : Kesäkuu 18, 2010, 23:13:07 »
Onnistuisko kytkeä :roll: kompressoriin tms ton tapasen viritelmän? Tietenkin ilman katkaisimen kanssa  :-D
pilkki kauden avausta odotellen

-TP

Pike

• Profiili
« Vastaus #3 : Kesäkuu 19, 2010, 10:46:53 »
Onnistuisko kytkeä :roll: kompressoriin tms ton tapasen viritelmän? Tietenkin ilman katkaisimen kanssa  :-D

Onnistuu se ehkä jotenkin, mutta jos on jo kompressori, niin miksi ihmeessä ei hankkisi vaikka 50€ ruuttaa?

Qkkeli

• Global Moderator
    • Profiili
« Vastaus #4 : Kesäkuu 19, 2010, 13:46:36 »
Niin, tai miksei edes vaivautua itse tekemään vaappuja, kun kaupastahan niitä saa jopa alle 5e.  :-o

Ja se pääkipu tuon käytöstä johtuu siitä, koska joudut puhaltamaan kovalla teholla pitkiä aikoja. Kukaan terveydensä päälle ymmärtävä ei varmasti tuon kanssa käytä kuin vesipohjaisia maaleja.

Hagge

• Profiili
« Vastaus #5 : Kesäkuu 21, 2010, 11:47:51 »
Kukaan terveydensä päälle ymmärtävä ei varmasti tuon kanssa käytä kuin vesipohjaisia maaleja.

Kukaan terveytensä päälle ymmärtävä tuskin käyttää koko viritelmää. Vaikka maali olisi vesiohenteista se ei tarkoita että se ei olisi myrkyllistä, mutta omapahan on terveytensä itse kullakin.

Qkkeli

• Global Moderator
    • Profiili
« Vastaus #6 : Kesäkuu 21, 2010, 12:00:08 »
Jep, olen kyllä samaa mieltä, mutta käsittääkseni vesiohenteisista ei haihdu kovin helposti niitä myrkkyjä pois, mitä liuotinpohjaisissa voi tapahtua voi tapahtua jo huoneenlämmössä. Tietenkin tuon kanssa jää hengityssuojat/maskit pois, mutta saapahan ainakin kokeilla hetken aikaa kunnolla räkivää ruiskua, jonka jälkeen toteaa oikean ruiskun olevan sentään toimiva.

Mikko_-Procyon-

• Veronkiertäjä
  • Mikkonator
  • Ei tunnu missään!
    • Profiili
    • Propilkki 2
« Vastaus #7 : Kesäkuu 21, 2010, 12:08:51 »
20e maksanee se halvin Badgerin ruisku ja silläkin jälki on jo kelvollista. En suosittele tuollaisia virityksiä. Tosin sellainen "taittunut pilli" ajaa ihan saman asian "itsetehtynä" kynäruiskuna. Tai sitten otat tee-sihdin ja hammasharjan. Dippaat harjaan maalia ja sihdissä sitä sitten pyörittelet. Pärskyy ja sotkee joka paikan, mutta efekti muistuttaa tuollaista kotikynäruiskua.
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

kalamies]

• Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #8 : Heinäkuu 03, 2010, 09:09:32 »
Mutta tossa on jo yritystä  :-D

Kirjaudu sisään palveluiden tunnuksilla

center>