Chat

Kirjoittaja Aihe: Paintball  (Luettu 2124 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Tuukka007

• Profiili
    • Sähköposti
Paintball
« : Heinäkuu 16, 2010, 22:18:11 »
Kuinka löytyy foorumilta harrastajia tai sunnuntai kävijöitä?

•ri$†ia•™

• Nyt on hanakasti kiinni!!!
    • MSN Messenger  - kristian.kainulainen@hotmail.com
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: Paintball
« Vastaus #1 : Heinäkuu 16, 2010, 22:25:40 »
tiällä yks innokas pellooja!!! :-D :-D

Tuukka007

• Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #2 : Heinäkuu 16, 2010, 22:36:13 »
löyty ainaki toinen itteni lisäks tosin alotin vasta tällä viikolla pelaan tosissani :D

Deeku

• Lahna on aina yhtä iloinen.
    • MSN Messenger  - tampio95@hotmail.com
    • Profiili
« Vastaus #3 : Heinäkuu 16, 2010, 23:05:54 »
Joo onhan tuota satunnaisesti tullu hyvällä porukalla harrastettua ja pakko myöntää on kyllä ihan pirun kivaa.
”Toi meni särki.”
        ~3-vuotias poika rikottuaan maljakon.

•ri$†ia•™

• Nyt on hanakasti kiinni!!!
    • MSN Messenger  - kristian.kainulainen@hotmail.com
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #4 : Heinäkuu 16, 2010, 23:52:48 »
en pellaa vakituisesti.. :-) sillon tällön..

Tuukka007

• Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #5 : Heinäkuu 17, 2010, 00:43:35 »
Kaverit osti kaikki vehkeet niin tulee kerran kaks viikos pelailtua, tarttis parin päivän päästä mennä tekeen uutta rataa :D
Jos joku tietää mitään vehkeistä niin kannattaako ostaa tommonen
http://www.tactical.fi/product_info.php?cPath=13&products_id=200&osCsid=e429a65a82204cb06db837dafd5235fb
vai tippman paketti?
« Viimeksi muokattu: Heinäkuu 17, 2010, 01:48:03 kirjoittanut Tuukka007 »

Perca

• Pyydyskalastaja
  • Global Moderator
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #6 : Joulukuu 19, 2011, 14:24:16 »
Muutama viikko sitten pääsin ensimmäistä kertaa kokeilemaan tätä kaverien kanssa Sissoksen tiloissa. Älyttömän hauskaahan se oli, vähän isommat pojat pääsivät leikkimään sydämensä kyllyydestä!

Kysyin siinä ennen ekaa peliä kaverilta että miltäs se tuntuu kun kuula osuu. Vastauksena vanha kunnon "älä pelkää, ei se satu..." ja ensimmäiseen peliin luottavaisin mielin. Pienen tarkennuksen olisi tosin voinut tehdä; "kivun määrä riippuu siitä että mihin se herne sattuu osumaan". Ensimmäinen laaki kimposi päälaesta kattoon, sattui muuten ihan saatanasti. Seuraavassa pelissä etenin nopeasti kärkeen kiilaksi ja jäin väijyyn. Vastustaja ei huomannut meikäläistä vaan keskittyi takanani toiseen suuntaan ampuneeseen joukkuekaveriin.

Vastustaja syöksyi eteenpäin ja äkkäsi mut puolta sekuntia liian aikaisin. Ammuin nopeasti kaveria rintaan, mutta se ehti vetää samanaikaisesti liipaisimesta. Olin jäänyt polvelle väijyyn, ja se pieni vihreä herne löysi tiensä noin 325km/h -vauhdilla mun polvilumpion alapuolelle. Jänne jousti sen verran ettei se kuula edes mennyt rikki. Hoin siinä erinäisiä muinaisjumalia sikiöasennossa ja polvea pidellen lattialla... Siinä vaiheessa se päälaaki tuntui enää pieneltä sipaisulta.

Loput pelit menivät varsin mallikkaasti, peli oli tasaista eikä kukaan saanut todellisia vammoja. Viimeisessä pelissä mun hyvin tähdätty laaki osui vähän liian alas ja vastustajaa kaulaan. Siitä jäi melkoinen verinirhauma, mutta oltiin taas kavereita jälkipelivaiheessa!

Jos kalassanetissä on enemmänkin harrastajia, niin mä oon mukana kun lähdetään tällä porukalla pelaamaan!
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 19, 2011, 14:27:45 kirjoittanut Perca »
Vegetarian is an old indian word for bad hunter

Kirjaudu sisään palveluiden tunnuksilla

center>