Muut keskustelut > Kalassa.net - Kalapedia

Artikkelimateriaalia pilkkijöiden ja muiden jäälläliikkujien vaaroista kaivataan

<< < (2/4) > >>

Kipster:

--- Lainaus käyttäjältä: Vikke - Maaliskuu 07, 2011, 18:00:26 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kipster - Maaliskuu 07, 2011, 17:36:00 ---Uskomattoman välinpitämätöntä porukkaa tällä foorumilla, kun ei voida avustaa tärkeän asian vuoksi.
Mutta eipä tuo nyt haittaa. Onneksi toimittajat osasivat hommansa ja tulosta tuli.
http://www.kalapedia.fi/index.php?title=J%C3%A4%C3%A4ll%C3%A4_liikkumisen_vaarat

--- Lainaus päättyy ---
Sitähän varten toimittajat ovat... Tai niin ainakin olen käsittänyt.

--- Lainaus päättyy ---
Missään ei ole kielletty normikäyttäjiä menemään kalapediaan ja tekemään muutoksia :) Ei se ole toimittajien yksinoikeus.

Qkkeli:
Kannattaisiko alkaa harkitsemaan yhteistyötä muidenkin kalastussivujen kanssa? On kuitenkin sen verran laajasta projektista kyse, ettei yhden sivuston väkimäärä varmasti riitä, pitkälläkään aikavälillä.

Kipster:

--- Lainaus käyttäjältä: Qkkeli - Maaliskuu 07, 2011, 18:44:48 ---Kannattaisiko alkaa harkitsemaan yhteistyötä muidenkin kalastussivujen kanssa? On kuitenkin sen verran laajasta projektista kyse, ettei yhden sivuston väkimäärä varmasti riitä, pitkälläkään aikavälillä.

--- Lainaus päättyy ---
Muistelisin, että aiemmin sitäkin yritettiin mutta homma kusi itseään nilkkaan, kun ketään ei ollut kiinnostunut. Ja kun itse en pyöri muilla kalastussivuilla käytännössä ollenkaan.

Mutta aina voi yrittää uudelleen :)

Vikke:

--- Lainaus käyttäjältä: Kipster - Maaliskuu 07, 2011, 18:28:55 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Vikke - Maaliskuu 07, 2011, 18:00:26 ---
--- Lainaus käyttäjältä: Kipster - Maaliskuu 07, 2011, 17:36:00 ---Uskomattoman välinpitämätöntä porukkaa tällä foorumilla, kun ei voida avustaa tärkeän asian vuoksi.
Mutta eipä tuo nyt haittaa. Onneksi toimittajat osasivat hommansa ja tulosta tuli.
http://www.kalapedia.fi/index.php?title=J%C3%A4%C3%A4ll%C3%A4_liikkumisen_vaarat

--- Lainaus päättyy ---
Sitähän varten toimittajat ovat... Tai niin ainakin olen käsittänyt.

--- Lainaus päättyy ---
Missään ei ole kielletty normikäyttäjiä menemään kalapediaan ja tekemään muutoksia :) Ei se ole toimittajien yksinoikeus.

--- Lainaus päättyy ---
Joo kyllä se on minulla tiedossa, mutta aloin vain miettimään kun moitit foorumin käyttäjiä välinpitämättömiksi..
Ja kun toimittajia on tietääkseni varsin monta, niin ajattelin että kyllähän heidän kuuluukin saada yksi tärkeä artikkeli valmiiksi, sillä sehän on oikeastaan heidän työnsä.

Mutta hyvä kun tälläinen erittäin tärkeä artikkeli on nyt pediassa ! :-)
Kiitoksia vain toimittajille !

Ruutti:
Railot tuli nyt ensimmäisenä mieleen. Noista voisi jonkin verran saada lisätietoa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta