Chat

Kirjoittaja Aihe: Täky kalastusta Vaasassa ja Mustasaaren alueila  (Luettu 1641 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

gsus_lives

• MSN Messenger  - janne.olympia@hotmail.com
    • Profiili
Täky kalastusta Vaasassa ja Mustasaaren alueila
« : Helmikuu 06, 2011, 20:14:32 »
Tervehdys kaikki pikku vihernieriät ja ruutanat. Itse olen nyt löytänyt uuden lajin eli täkyily. Tänään sain siis ensimmäisen täky haukeni kuolleella silakalla. Käytän 6 vene vapaa täkyillessäni missä on halvat okuman hyrrät kiinni ja siimana 0,45mm monofiilia. Harrastus vei minut mukanaan heti ensimmäisellä kerralla vaikka väsyttelemään en päässyt. Koen täkyilyn huomattavasti enemmän mielenkiintoisemmaksi kuin ns.tavallisen pilkkimisen mitä myös voi toteuttaa täkyilyn seurassa.

Eli oletko täkyillyt ja kuinka kauan. Onko tullut vastaan mitään erikoisempia niksejä ja vinkkejä mitä aloittelijalle voi antaa. Käytän sekä kuollutta että elävää täkyä. Mustadin täky siima setin huomasin aivan surkeaksi ja tein itse monni siimasta kahdella koukulla varustettuna täyn ns. pidikkeen.

Kesällä laitan siis nämä hyrrä kelat kiinni pidempiin vapoihin ja aijon täkyillä siis myös kesälläkin. Tämmöisistä viritelmistä missä upotetaan täky pohjan tuntumaan olisi myös mukava tietää :)

Masturbation is sex with a person you love, Hauki, 7,4kg, ahven 1kg+, ruutana 2,107kg, särki 1kg+, kuha 2kg+...

Kirjaudu sisään palveluiden tunnuksilla

center>