Loistava idea, nyt tarvitaan vain tuottajat ja Jussi tekemään jotain hienompaa webbisivuille (ansaitsee minusta ihan oman ylälinkin kalassa.netin etusivulle)
Halukkaita, kenties myös foorumin ulkopuolisia? Minä en repeä kaikkeen...
Täysin samaa mieltä Millerin kanssa, tuollaista on ihan turha sanoa kun kieltäytyy kaikesta tarjotuista projekteista...
Offtopiccina nyt sen verran että muutkin tietävät. Jos foorumin asioihin haluaa vaikuttaa niin ottakaa näitä pieniä projekteja vastaan yksi kerrallaan, siitä syntyy aikanaan iso virta ja teistä tullaan varmasti tykkäämään kaikkien foorumien käyttäjien ja ylläpidon kesken. Näistä pienistä projekteista oppii yhtä sun toista, saa mahdollisesti myös suhteita luotua eri ihmisiin, jotka elämässä ovat enemmän kuin tärkeitä. Seura,kalapedia,kirjoitukset, kilpailujen järjestäminen,sponsorien hankinta,nuorten ohjaaminen jne. Lista on lähes loputon ja jos jotain pientä askaresta haluaa niin ilmoittakaa halukkuutenne näihin asioihin moderaattoreille tai seuran hallitukselle, niin löydämme varmasti jokaiselle jotain sopivaa mikäli asenne on kohdallaan. Kaikki meistä tekevät näitä ilmaiseksi ja omalla ajalla ja sen mukaan mitään "pakko saada siihen ja siihen päivämäärään mennessä"-juttua emme rupea vaatimaan
Itse olen esimerkiksi Seuran askareita järjestäessä tutustunut useisiin ihmisiin niin netissä kuin livenäkin ja luonut jopa hyviä kaveruussuhteita. Sen lisäksi näistä saattaa löytää kullanarvoisia kontakteja myös omassa elämässä tarvittaviin asioihin. Saman jutun pystyy varmasti jokainen seuran asioita hoitanut allekirjoittamaan. Ja kirjoitamme myös teille tarvittaessa varmasti jonkinlaista todistusta tehdyistä hommista, mikäli haluatte sen lisätä ansioluetteloonne vapaaehtoistyönä jne.
Mutta jos tälläisiä kommenteja heittelee foorumilla "minä en ehdi kaikkeen" ja kirjoitetut viestit+ moderaattorin statuksen pyytäminen on ainut asia mitä on tehnyt niin ei varmasti kunnioitusta herätä. Ja kun kaikenlisäksi kaverilla on muutakin hommaa tarjottu.