Chat

Kirjoittaja Aihe: Siikaa perholla mereltä?  (Luettu 4184 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

MattiJ

• Profiili
    • Sähköposti
Siikaa perholla mereltä?
« : Heinäkuu 21, 2011, 17:51:18 »
Tervehdys kaikille perhokalastajille, tuli tuossa viikko takaperin käytyä muoniossa ja siellä innostuin siikojen härnäämisesta perholla. Koto puolessa ei ole oikeen muuta siika paikkaa kun tuo meri ja talvisin mereltä kyllä olen pilkillä siikoja saanut joten, nyt kiinostaisi koittaa merltä perholla. Syksyllä varmaan vois olla hyvä ja keväällä kun jäät lähtee. Vai mitä mieltä porukka on, onko turhaa haaveilua saada siikoja merestä perholla ja vieläpä rannalta heittäen kun venettä en omista. Haulla en löytänyt tuosta mereltä pyynnistä mitään tietoa, kai sitä joku on koittanut? Tässä lähistöllä on kyllä semmosia paikkoja joista siikaa saadaan ainakin pilkillä ja pohjaongella, joten miksei perhollakin.

juise

• Profiili
    • Sähköposti
Vs: Siikaa perholla mereltä?
« Vastaus #1 : Heinäkuu 22, 2011, 15:59:57 »
no alotuksena käyttäisin pieniä perhoja kuten nuo pupat,larvat ja nymfit.

MattiJ

• Profiili
    • Sähköposti
Vs: Siikaa perholla mereltä?
« Vastaus #2 : Heinäkuu 22, 2011, 17:50:25 »
Muuten olen kyllä perehtynyt tuohon siian perhosteluun, mutta merellä en oo perhoa heittänyt joten tähän merellä siian perhosteluun kaipaisin vastauksia. Isot siiat nappaa kyllä isoonkin perhoon 12 koon pintaperholla olen saanut ihan hyvän kokoista siikaa. Mutta Kannattaako mereltä koittaa se olisi se päällimmäinen kysymys.

Kirjaudu sisään palveluiden tunnuksilla

center>