Chat

Kirjoittaja Aihe: Iltapuhde: Kalastajan aloitussivu  (Luettu 14129 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Toimitus

• Missä issee on?
  • Administrator
    • Profiili
    • http://www.kalassa.net
Iltapuhde: Kalastajan aloitussivu
« : Elokuu 05, 2011, 21:12:15 »
Olen tässä parina iltana huvikseni kikkaillut kalastajille suunnattua aloitussivua ja tämmöisen raakileen tekaisin:

http://www.kalassa.net/aloitus

Tuo siis perustuu siihen, että Googlen hakupalkin lisäksi on myös kalastajia kiinnostavaa sisältöä. Kokeilkaahan laittaa tuo selaimeenne aloitussivuksenne ja kertokaa että millaisia ideoita, lisäyksiä ja muutoksia toivoisitte selaimenne aloitussivulta?
« Viimeksi muokattu: Elokuu 05, 2011, 21:14:03 kirjoittanut Toimitus »
Jussi, Kalassa.net

Kalastus-aiheiset keskustelut löydät Kalassa.netistä!
Metsästys-aiheiset keskustelut löydät Metsastys.comista

Salone

• Vesirotta
    • Profiili
Vs: Iltapuhde: Kalastajan aloitussivu
« Vastaus #1 : Elokuu 05, 2011, 21:41:52 »
Ihan kiva. Itse ainakin laiton heti aloitussivukseni. Huomenna yritän keksiä paranneltavaa, kun olen virkeänä.

Salone

• Vesirotta
    • Profiili
« Vastaus #2 : Elokuu 06, 2011, 10:18:48 »
Yksi ongelma löytyi. Kun kirjoittaa Google-hakukentään vaikkapa "äiti" ja painaa "Haku", niin se muuttaa ä-kirjaimen kysymysmerkiksi.

kalervo

• MSN Messenger  - kalervoka@hotmail.net
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #3 : Elokuu 07, 2011, 03:25:21 »
Yksi ongelma löytyi. Kun kirjoittaa Google-hakukenttään vaikkapa "äiti" ja painaa "Haku", niin se muuttaa ä-kirjaimen kysymysmerkiksi.
Käytetty ohjelma ei tunnista ääkkösiä, siis ä, ö, ja å kirjaimia, siksi se laitaa niiden kohdille kysymysmerkin. Kyseisiä kirjaimia ei ole kaikissa kielissä, ja siksi niillä kielillä tehdyistä ohjelmista ne jäävät usein tarpeettomina pois. En osaa tässä kertoa, onko kyse selaimen vai Googlen ohjelman ongelmasta, luultavimmin niiden yhteisestä tulkintaongelmasta.

Kirjaudu sisään palveluiden tunnuksilla

center>