Chat

Kirjoittaja Aihe: Kokkolan Trullevi?  (Luettu 2826 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Jannu

• Profiili
Kokkolan Trullevi?
« : Huhtikuu 25, 2003, 13:21:30 »
Sanokaa jos olette käyneet niin mistä paikoista? :)
Elämä on laiffii... Kunhan ei oo köyhä!

Anonymous

• Vieras
Kokkolan Trullevi?
« Vastaus #1 : Joulukuu 29, 2004, 21:49:44 »
Niin olen ensi keväällä/kesänä menossa Kokkolaan kalastamaan, heittelemäään virvelillä. Olen kuullut, että Trullevi olisi hyvä kalapaikka, mutta en ole ikinä siellä kalassa käynyt, joten voisiko joku sanoa, onko se trullevi hyvä kalapaikka, ja tuleeko sieltä hyvin esimerkiksi haukea ?

Jonnen

• Vieras
Kokkolan Trullevi?
« Vastaus #2 : Helmikuu 14, 2005, 20:06:37 »
Noh!

Vastausta tulee vähän myöhässä, koska ei tule useinkaan tätä palstaa selattua.

Trullevi on siis pitkähkö ~5 km, kapea avomerelle työntyvä niemi Kokkolan edustalla. En ole siellä koskaan kalastellut, mutta taisi joskus jossain paikallislehdessäkin lukea, että poikaset lahtaavat jossain siellä haukia atraimella keväsin (laitonta).

Autolla olen siellä ajellut ja jäällä kävellyt. Ei vaikuta mielestäni kummoiselta kalapaikalta. Suurimpana syynä, että koko niemi on täynnä mökkejä, about 20 m välein. Ja osassa mökeistä asutaan vuoden ympäri. Parinkymmenen kilometrin päästä keskustasta kun löytyy vähemmän mökkipitoista ja mielenkiintoisempaakin merentantaa.

kkola

• Vieras
Kokkolan Trullevi?
« Vastaus #3 : Joulukuu 10, 2005, 17:49:56 »
no siinä trullevin lähellä meressä on hyvä meritaimenen uistelupaikka (santapankki) , kuulemma siellä ON meritaimenia joten niitä voi olla trullevin rannoillakin..?? pitää itsekin yrittää sieltä kesällä..

Kirjaudu sisään palveluiden tunnuksilla

center>