Propilkki > Verkkopelaaminen ja turnaukset

PP2 SM-Liiga ja Divari Kausi 2012-2013 (keskustelut tänne) Ottakaa osaa

(1/22) > >>

Kaizzu:
Taas on aika valmistautua uuteen Liiga ja Divari kauteen.
PP2 SM-Liiga ja Divari alkavat jälleen lokakuussa. Liiga ja Divari on tarkoitettu vain SUOMALAISILLE tiimeille.

Tämän illan aikana päivittyy Liigan nettisivut ja samalla etusivulla on linkki Divariin ilmoittautumiseen.

Divariin ilmoittautuminen päättyy 23.9.2012

Tulokset ja playlogi (logissa pitää näkyä myös kaikkien pelaajien kalat, eikä pelkästään sijoitukset) lähetetään minulle mahdollisimman pian maililla osoitteeseen [email protected]

Kaizzu:
Seuraavat tiimit osallistuvat tällä kaudella Liigaan  ja pyydän tiimien kapteeneita vahvistamaan osanottonsa Liigaan.

IceKings             (mukana)
Team Kalakukko      (mukana)         
Team Kiisken Narraajat       (mukana)
Kuningas Kalastajat            (mukana)
Club -IVP-                      (mukana)
Team Norpat                 (mukana)
Team Jalokala              (mukana)
Team Keskiyön Pilkkijät   (mukana)
Team Hauen Pilkkijät     (mukana)
Team Siiman Katkojat     (mukana)
Team Kiki                     (mukana)
Team Erä-Jorma          (mukana)

Tiimien kapteenit lähettäkööt mulle vahvistuksensa osallistumisesta yv:nä

Kaizzu:
Liiganeuvosto olisi syytä myös luoda jo tässä vaiheessa, joten minun ehdotukseni on, että jokainen Liiga joukkue nimeää joukostaan henkilön Liiganeuvostoon.
Varmaan olisi suotavaa, että kyseisellä henkilöllä olisi skype käytössä, niin Liiganeuvosto voisi päättää asioista skypen välityksellä reaaliajassa.

Kaizzu:
Divariin ilmoittautunut seuraavat joukkueet:

Team Nousevat Tähdet    [TNT]
Team Roto    [Roto]
YliKunto-joukot     [YK-joukot]
Team Erakoituneet Eräjormat    [TEE]

Lape_:
Mites tämä TVH:n tilanne? http://www.kalassa.net/keskustelut/verkkopelaaminen-ja-turnaukset/(tvh)-teamvalihousu-gt-teemi-jatkaa-muuttuneella-koostumuksella/

E: Toivottavasti Kaizzu tulee huomenissa tarkistamaan tän tilanteen kun kerta divaan ilmottautuminen loppuu...Liiga ja diva alkavat viikon päästä niin olis pikkuhiljaa kiva alkaa tietämään tämä tilanne.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta