Kalastuslajit > Pilkintä

Miksi kalaa ei tule ???

(1/5) > >>

Jaxxa:
Olen ollut kahtena päivänä kahdella eri järvellä yhteensä n.9 tuntia pilkillä ja tuloksena on muutama karkuutus.
Olen käyttänyt pystypilkkejä ja tasureita ja syöttinä on ollut punaisia kärpäsen toukkia, mutta kalaa ei tunnu saavan millään...  :|
Huomenna olisi tarkoitus vielä mennä kokeilemaan eli antakaas joitain vinkkejä!!!

Fisumiäs:
Mene järvelle jossa sitä kalaa tulee. En itse usko että se olisi kalastajasta kiinni tuleeko kalaa vaan siitä onko järvellä syönti päällä.
Itsekin olen tehnyt tässä pari turhaa reissua kun olen käynyt eri järvillä. Mutta kun menen tietyille järville niin sitä kalaa vaan alkaa tulemaan avannon paremmalle puolelle.

-Nieriäinen-:
Ite kävin eilen ja toissapäivänä kokeilemassa. Toissapäivänä 2 kiiskeä ja 2 särkeä, eilen ei mitään. Sitten itse asiaan  :-).  Pysty pilkki on varmin väline aloitteluun. Jos kalaa ei tule on yksinkertaisesti vaihdettava paikkaa. Jonnekkin syvänteen tai karikon reunalle kun meet nii eiköhän sieltä jotain tule.

Survari:
Minkä värisiä morreja on ollu kiiinni? Josset ole jo kokeillut, niin kokeile oikein tummia värejä, kuten musta. Ainakin täälläpäin on toiminut hyvin, nyt kun kelit on ollu todella kirkkaat.
Ja suhteellisen matalalta on kalat löytyny täällä nyt viimeaikoina.

Jaxxa:
Eli kannattaako pilkkiä matalalta? Onko teillä kokemuksia muista syöteistä kuin toukat esim. maissi, katkarapu ym ?
Morreja en ole kokeillut, onko niiden uittamisessa jotain erityistä mitä pitäisi tietää?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta