Propilkki > Tekninen tuki ja bugiraportointi

Ohje nettiennätyksiin

(1/4) > >>

Mikko_-Procyon-:
Täydentäkää tätä, kirjoitan tämän ulkomuistista (koska koko päivän on tullut erilaisia kysymyksiä, eikä lueta ohjeita).

Eli lyhyesti sama saarna uudestaan.

1) Mene hahmonhallintaan
2) Luo hahmo tai käytä vanhaa
3) Kirjoita haluamasi sähköpostiosoite siihen kenttään jossa sitä kysytään. ÄLÄ KIRJOITA MITÄÄN SALASANOJA TMS. Tarkista 100x että kirjoitit sen sähköpostin oikein.
4) Odota että saat mailiisi salasanan. Jos ei ala tulla, katso myös spam -kansio.
5) Kopioi saamasi salasana hahmonhallinnassa sillä varattuun kenttään
6) Kirjaudu. Peli ilmoittaa että "kirjautuminen OK" kun se on mennyt oikein.
7) Mene hostille, joka on virallinen ennätyshost ja aloita ennätysten tekeminen!

Ongelmatilanteen ratkaisu:
1) Et saa mailia - tarkista 101x että antamasi osoite oli oikein
2) Et saa mailia - käyppäs vielä kerran siellä spam kansiossa
3) Et saa mailia - kokeile toista mailiosoitetta
4) Ilmoittaa että nick on varattu. Niin on, koska varasit sen itse äksen yrittäessäsi rekisteröityä. Odottele tunti, niin systeemi nollaa sen automaattisesti ja kokeile uudestaan. Tai poista hahmo, tee uusi nimimerkki ja kokeile uudestaan heti.


Miten pääsen ennätyshostiksi?

1) Hostaa pelejä. Ylläpito näkee, että olet aktiivinen host ja lähettää sinulle kutsun.
2) Kutsu näkyy ruudulla, kun seuraavan kerran käynnistät pelin
3) Hyväksy kutsu ja aloita hostaaminen
4) Nauti saamastasi suosiosta ja rikkokaa ennätyksiä!

Voit myös kokeilla kysellä host statusta muita reittejä, mutta en halua mailiin miljoonaa kyselyä asiasta. Enkä välttämättä vastaa kenellekään. Välillä invitejä lähtee, välillä ei. Kyseessä ei ole mitään henkilökohtaista, vaan tilannetta tarkkaillaan alkuvaiheessa. Mitä aktiivisempi host, sitä todennäköisemmin invite tulee.

Jotkut ongelmat voivat johtua esim. F-securen oudosta toiminnasta. Näihin voi kokeilla omalla vastuulla löytää ratkaisua. Yksi vaihtoehto on virustutkan vaihtaminen toimivaan. F-securessa on joku ominaisuus, joka estää turhan tehokkaasti kaiken toiminnan. Ongelma on korjautunut siirtymällä toisen softan käyttäjäksi. Tai ottakaa yhteyttä sinne tuotekehitys/ylläpito/helpdeskiin ja kysykää ja vaatikaa korjausta tähän asiaan. Me ei sille valitettavasti voida yhtään mitään.

Rancor26:
Jooh oikeassa olit F-securesta tuo oma ongelmani ainakin johtui. Se, että laitoin kaikki suojaukset pois F-securen valikosta ei auttanut vaan ilmeisesti jotkut suojaukset pysyivät sitkeästi käynnissä.

Jos joku epäilee, että F-secure aiheuttaa ongelmia niin kannattaa kokeilla suorittaa "services.msc" ja pysäyttää kaikki palvelut joissa on sana F-secure sillä saa koko ohjelman pimeäksi ainakin siihen asti kunnes käynnistää tietokoneen uudelleen.

Ennen F-securella ei ollut mitään ongelmia pelin kanssa, ilmeisesti joku päivitys on tuonut tämmöiset ongelmat mukanaan.

Itse en vaan viitsi poistaa ohjelmaa kun maksan siitä :x

Kalapaja:
Ohjeen mukaan tehtyt ja monta kertaa varmistanut että teen niinkuin ohje sanoo.

Eipä näytä silti minulla onnistuvan.

Kahdella eri sähköpostiosoitteella kokeillut. Eilen toisella ja tänään toisella. Ei tule kumpaakaan
mitään sähköpostia ei edes roskapostikansioon.

Vai kuinka pian tuon sähköpostin pitäisi tulla??

Virustorjuntana ei ole F-secure.

Mikko_-Procyon-:
Tarkistappas palomuurisi. Siinä voi olla tulppa vastassa.

xzibit:
Minulta löytyy uusin F-Secure ja olen yrittänyt kaikkea jotta pääsisin rekisteröitymään verkkoennätyksiin... Ei auta palomuurin eikä deepguardin sulkeminen käytöstä. En ala poistamaan F-Securea sillä olen maksanut siitä (+ toimii muuten mainiosti) ja uskon, että on olemassa helpompikin tapa saada yhteys pelaamaan. Lisäksi mietin tuota "Recmerger"-tiedostoa, mikä virka sillä on?

Olisin erittäin kiitollinen, jos jokin uusi ja toimiva keino löytyisi ongelman ratkaisemiseksi. Itse peli toimii erittäin hyvin ja olen tyytyväinen siihen!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta