Chat

Kirjoittaja Aihe: Lokkeja vähemmälle parilla yksinkertaisella keinolla  (Luettu 3699 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Hankey Bannister

• Kun kerta kaunihisti pyyretähän.
    • Profiili
    • Sähköposti

1) Voisikohan results - eli väliaikatulokset saada myös siten, että pelaaja näkee tiedon jossa on kyllä lueteltu väliaikatulokset, mutta EI NIMIÄ - pelaajan oma tulos korostettuna punaisella - ja ehkä nicki siinä kuten ennenkin, että ihmiset ymmärtävät

Saa se vanhakin olla olemassa - fiksujen ihmisten pelissä sillä on hyvä viihdearvo, mutta julkisella hostilla tuosta tahtoo olla ajoittain kovasti harmia.

Jos tuo uusi tapa olisi vaihtoehtoinen tapa väliaikatuloksille - vaikkapa komennolla /secret results

Ottakaapa kantaa...

Juu olen tietoinen että results- tietoa ei ole pakko pitää päällä, mutta erittäin monesta syystä sillä on enemmän positiivisia kuin negatiivisia vauikutuksia silloin kun halutaan harjoitella - jos sen sijaan pelaaja ei tiedosta pidä. saa sen pois painamalla 2 kertaa nappia F1. Silloin eivät kyllä näy viestitkään, mutta ei kai se olis tulosten piilottaminen ohjelan tekijöiltä vaikeaa laittaa toisen funtionäppäimen taakse "F9 = no results"

======================
2) Toinen asia joka vois olla toisin olisi se, että hosti voisi määrätä ajan koska aulan ovet (Järvelle pääsy / peliin liittyminen) sulkeutuvat ja peliin ei pääse enää mukaan järvelle. esim pelin alusta 15 minuutin kuluttua saisi ovet kiinni ennakkokomennolla "/close 15"

- peliin sen loppupuolella tulevat uudet pelaajat kun eiivät ollenkaan käsitä, että joku saattaa olla ennätyksen syrjässä kiinni, mutta joskus se kalantulo loppuu kuin seinään kun lokki täräyttää pari kolme reikää viereen ja pudottaa avantoon ties mitä...

Saahan tuon oven kiinni manuaalisestikin, mutta miten autohostissa? ei mitenkään... ellei ole itse paikalla!

Knääkähtämääsillänikin viälä vetääsen brändyä käkättimehen.

Fiskarna

• 13 sentin harri
    • Profiili
Vs: Lokkeja vähemmälle parilla yksinkertaisella keinolla
« Vastaus #1 : Tammikuu 07, 2014, 19:39:56 »
Musta tässä on hyviä ehdotuksia! Etenkin toi että pelaajia ei enää pääsisi tietyn ajan jälkeen liittymään peliin, paitsi ehkä sen vikan parin aikana katsomaan tulokset jos sen välttämättä haluaa tehdä. Pari kertaa on käynyt just niin kuin edellä mainitsit. Ainakin oma ennätys oli tulossa helposti, kunnes alkoi kaira rohisemaan vieressä ja kappas, pari tyyppiä kairannu sievän ringin ympärille ja kummasti kalantulo loppui. Eikö ne tajunnu että jalkaanhan mä olin kairannu kun verta jäällä :roll:

Hankey Bannister

• Kun kerta kaunihisti pyyretähän.
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: Lokkeja vähemmälle parilla yksinkertaisella keinolla
« Vastaus #2 : Tammikuu 07, 2014, 21:26:54 »
Musta tässä on hyviä ehdotuksia! Etenkin toi että pelaajia ei enää pääsisi tietyn ajan jälkeen liittymään peliin, paitsi ehkä sen vikan parin aikana katsomaan tulokset jos sen välttämättä haluaa tehdä. Pari kertaa on käynyt just niin kuin edellä mainitsit. Ainakin oma ennätys oli tulossa helposti, kunnes alkoi kaira rohisemaan vieressä ja kappas, pari tyyppiä kairannu sievän ringin ympärille ja kummasti kalantulo loppui. Eikö ne tajunnu että jalkaanhan mä olin kairannu kun verta jäällä :roll:

Justiinsa tuo pelin pilaaminen viime minuuteilla pistää vihaksi - onpa tuolla useinkin pelitilanteessa tullut esiin, että tilanteessa, jossa olen itse tai joku muu on onkinut hyvää tulosta puntarin lähimaisemista ja kalaa tulee aivan siimana, kunnes joku punnalle palaava - aivan ilmeisen piruuksissaan jurskauttaa muutamat reiät viereen - ja ihan on ollut "liigatason" pelaaja, joka on ainakin 2 kertaa tehnyt reiät edes välillä istumatta - joten ei se tahallisen häirinnän pohdiskelu muutamassa jo sulkeutuneessa/lukitussa ketjussa ole yhtään kaukaa haettu, jos tuota perseilykiusantekoa pitää JOPA tavallisissa peleissä harrastaa.

Yhtä tapausta seurasin henkilökohtaisessa SM-osakilpailussa.

Lokkimisesta joukkuekisassa pitäisikin aina rangaista koko joukkuetta eikä sitä lokkijaa - hoitakoon tiimi siten lokin hemmettiin tiimistä tai laittakoon kuriin remmiapelilla, aivan sama minulle, mutta joukkue on tasan yhtä hyvä kuin sen huonoin pelaaja. Ja joukkue jossa on yksikin lokki on lokkiparvi.

KRIÄÄÄÄKK
Knääkähtämääsillänikin viälä vetääsen brändyä käkättimehen.

Kirjaudu sisään palveluiden tunnuksilla

center>