Chat

Kirjoittaja Aihe: Rannalta kalastus  (Luettu 15170 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Säkyläläinen

• Profiili
    • Sähköposti
Rannalta kalastus
« : Toukokuu 12, 2014, 19:08:59 »
Harrastaako jokin tämmöstä? Ite kalastan tuossa kalasataman aallonmurtajalla tuloksella: 0! Onko tässä jotain varteenotettavia paikkoja? Noi mitkä on punasella merkitty ni niistä oon heitelly lipoilla ja jigeillä.

Laitanko isomman?

KalastusNyyppä

• ''Taimenia Tahtoisin Vain''
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: Rannalta kalastus
« Vastaus #1 : Kesäkuu 20, 2014, 20:38:53 »
Ite kalastelin tosta Imatran Satamasta ja onhan siellä pientä kalaa tottakai mutta pari haukeeki oon nähny köllimässä siellä! Mutta jos oisin sä menisin varmaa näihi paikkoihi

madtrue

• Nyrkinheiluttaja ruispellossa
  • "hullujen kuningas"
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #2 : Heinäkuu 01, 2014, 07:37:15 »
Tänään lähtee kokeiluun 18cm karikko matalauintinen värillä 46
http://kalastus.hongkong.fi/fi/vieheet/vaaput/karikko-18-cm-matalauinti-vaappu/p/693164/

Ihan lähinnä testimielessä? Mitä luulette onhan se jytky kooltaan, mutta viime keväänä 2013 sain reilun femman :). Nyt lähtee kokeiluun ensimmäistä kertaa kesällä ja sameaan veteen samealla säällä :)

Niin ja aiheeseen rannalta kalastus, niin on huomannu että pitäisi näiden säiden takia oikeesti ottaa +40uistinta mukaan jotta oikea löytyy en tiedä onko hauen(kuhan syöntikin häiriintynyt kun saaliit toistaiseksi paljon huonommat ja mp reissuja reilusti enemmän kuin viime vuosina.
"rocky has left the building"

KalastusNyyppä

• ''Taimenia Tahtoisin Vain''
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #3 : Heinäkuu 01, 2014, 07:46:25 »
Kyllähän15cm nilsulla pikkuhauke tullut, Nuo hauet... Kuule iha vaa suoraa uittamaan sitä karikkoo ja kato mitä tapahtuu. Jos hauki on syönnillä, ni kyllä se siihe nappaa... Onnea!

madtrue

• "hullujen kuningas"
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #4 : Heinäkuu 02, 2014, 10:32:10 »
Kyllähän15cm nilsulla pikkuhauke tullut, Nuo hauet... Kuule iha vaa suoraa uittamaan sitä karikkoo ja kato mitä tapahtuu. Jos hauki on syönnillä, ni kyllä se siihe nappaa... Onnea!

Eipä napannukkaan :) ei edes tärppiä. Tänään uuteen nousuun, mutta myöhempään aikaan kuin eilen.

madtrue

• "hullujen kuningas"
    • Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #5 : Elokuu 01, 2015, 18:06:36 »
Onko kesässä vika vai missä!.
Lähijärven haet eivät ole syöneet koko kesänä tarkoitan touko-heinäkuun loppua. Viimeset 12 reissua 2 karkuutusta 1 pieni hauki takas kasvamaan.
Meinaa taas usko olla koetuksella. Oikeesti viimesen 60 päivänä nähdyt hauet ovat kokoa KISSALLE RUUAKS jos ei elossa takas selviä. Tällänen perus kesä kun ei OLE niin olen alkanut miettiä asiaa. Meinaan Olen kokeillut tälläsiä kellonaikoja. Elikkäs 08-14 ei mitään. 16-20 ei mitään...
Mitähän sitä ei keksi tänään ajattelin että lähden pariksi tunniksi AINAKIN heittelee oon pidempään jos napsii. Mut siis ajattelin ajoittaa lähdön tossa 19.30 meinasin niinku ainakin perus 20-22.00 kokeilla. Onkohan ne nyt sit syvemmällä ne +1kilosta ylöspäin olevat. Kiinnostaa noi kitukasvuset sen verta jo että oksat pois. Oikeesti kelatkaa ite viimeset +20 reissua hauet kokoa 30-50 cm :) Oikee voittajafiilis päällä taas. Jospa se nyt tänään jo antais sitä isompaa. Jumalauta oon heitelly sellasen arsenaalin jo järvitestiin että oksat pois +70 uistinta... Eiköhä se tästä... Nyt jos koskaan on sanottava että tälläistä "HUONOKALASTAVAA" kesää en sitten syntymäni 86 muista!.

Pataakkeli

• Profiili
« Vastaus #6 : Elokuu 29, 2015, 15:05:49 »
Rannat ei kesällä nyt ole kiloa isomman hauen kotipaikka juuri missään :P jos pelkän ison hauen perässä on ja vain rannoilta, kandee keskittyä kevääseen ja syksyyn ja lahtiin, poukamiin sun muihin paikkoihin mistä näkee että ahaa, tänne kala vois nousta jäähyttelemään.

Meinasitko sitten isot ottaa ja teurastaa mutta pienet päästää kasvamaan?
Patakuninkaallista - jo vuodesta 2007.

Kirjaudu sisään palveluiden tunnuksilla

center>