Chat

Kirjoittaja Aihe: Vanha foorumi palautettu!  (Luettu 13318 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Toimitus

• Missä issee on?
  • Administrator
    • Profiili
    • http://www.kalassa.net
Vanha foorumi palautettu!
« : Huhtikuu 03, 2015, 00:08:20 »
Nonniin, teimme pienen harharetken uusien foorumisoftien viidakossa ja palasimme vanhaan paskaan softaamme, josta väki tuntuu tykkäävän. Nyt taas toistaiseksi siis saamme nauttia tästä tutusta alustasta bottiongelmineen ja muine bugeineen. Minä jatkan tutkimista jos tälle löytyisi parempi korvaaja, mutta koetetaan seuraavalla kertaa sitten julkaista se valmiimpana.
Jussi, Kalassa.net

Kalastus-aiheiset keskustelut löydät Kalassa.netistä!
Metsästys-aiheiset keskustelut löydät Metsastys.comista

KÖSTER

• Profiili
    • Sähköposti
Vs: Vanha foorumi palautettu!
« Vastaus #1 : Huhtikuu 03, 2015, 20:20:32 »
Katoppas, olihan tuosta hyötyäkin.....

Tuli tutustuttua muihinkin sivustoihin vertailun vuoksi, kuten vapaa ajankalastajat.com, perhokalastus, perhorasia ja mitäpä noita olikaan tuossa säätöä ootellessa

Kaizzu

• Profiili
    • Sähköposti
« Vastaus #2 : Huhtikuu 12, 2015, 17:35:06 »
En tiedä tapahtuuko tätä kaikilla vai pelkästään minulla.

Kun kirjoitan tai muokkaan postausta, niin ainakin tänään saan joka kerta ilmoituksen että istunto on vanhentunut, mutta sitten painaa uusiksi, niin kirjoitus tai muokkaus näkyy.

"
  Seuraavat virheet tapahtuivat lähetettäessä viestiä:  Istuntosi vanheni sillä aikaa kun kirjoitit. Ole hyvä ja yritä lähettää viesti uudelleen."

Aarre

• Profiili
« Vastaus #3 : Huhtikuu 12, 2015, 17:40:23 »
En tiedä tapahtuuko tätä kaikilla vai pelkästään minulla.

Kun kirjoitan tai muokkaan postausta, niin ainakin tänään saan joka kerta ilmoituksen että istunto on vanhentunut, mutta sitten painaa uusiksi, niin kirjoitus tai muokkaus näkyy.

"
  Seuraavat virheet tapahtuivat lähetettäessä viestiä:  Istuntosi vanheni sillä aikaa kun kirjoitit. Ole hyvä ja yritä lähettää viesti uudelleen."

Saman tyyppiset ongelmat ja lisäksi kirjauduttaessa ensimmäinen ehdotettu KT/salasana ei kelpaa, mutta kun antaa saman uusiksi jo kelpaa

Kirjaudu sisään palveluiden tunnuksilla

center>