Chat

Kirjoittaja Aihe: Haen "TRUST STATUSTA".  (Luettu 838 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

Liisa"ihmemaassa"

• Vieras
Haen "TRUST STATUSTA".
« : Joulukuu 25, 2015, 15:09:32 »
 Hei! Olen ollut aktiivisena pilkkijänä, jo useamman kuukauden. Olen pilkkinyt hahmonimillä: Elisabeth ja Liisa"ihmemaassa". Sijoitukseni näkyvät verkkoennätyslistoilla! Olen Hostannut useita tunteja onnistuneesti ja pilkkijöitä on ollut todella paljon. Haluaisin että Hostaamieni pelien tulokset pääsisivät ennätys listalle, koska se lisää pelaajien mielenkiintoa osallistua peleihini! Olen todella haluttu pelaaja ja useat vakiintuneet pelaajat ovat toivoneet hakevani virallisen ennätysisännän asemaa.
Ystävällisin terveisin
Liisa"ihmemaassa"
Oikein hyvää tulevaa vuotta! Kiitoksia kuluvasta vuodesta.

Mikko_-Procyon-

• Veronkiertäjä
  • Mikkonator
  • Ei tunnu missään!
    • Profiili
    • Propilkki 2
Vs: Haen "TRUST STATUSTA".
« Vastaus #1 : Joulukuu 26, 2015, 00:42:00 »
Ennätyslistoilla oli monta melkein samaa nickiä, mutta vain yhdellä hostausminuutteja. Hostanneelle taholle on invite laitettu.
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

Mikko_-Procyon-

• Veronkiertäjä
  • Mikkonator
  • Ei tunnu missään!
    • Profiili
    • Propilkki 2
« Vastaus #3 : Tammikuu 16, 2016, 20:49:11 »
no nyt kun enkkalistat eivät ole toiminnassa, niin en laita vielä.. eli odotellaan se 1.1 version julkaisu ja sen jälkeen laitan taas näitä kutsuja kun enkat toimivat. Tällä hetkellä ennätykset rullaavat vain beta-testin osalta, koska siinä tuo ongelma on korjattu.
Henri Poincare: "Tiede on faktoja; aivan kuten talot tehdään kivistä on tiede tehty faktoista; mutta kivikasa ei ole talo eikä kokoelma faktoja ole välttämättä tiedettä."

http://kalassa.net/mikkoprocyon/

alfred(C)

• Vieras
« Vastaus #4 : Tammikuu 18, 2016, 11:39:03 »
haen trust statusta

Kirjaudu sisään palveluiden tunnuksilla

center>