Chat

Kirjoittaja Aihe: Julkaistaan nyt täällä  (Luettu 221 kertaa)

0 jäsentä ja 1 Vieras katselee tätä aihetta.

KuKa

• Profiili
    • Maalauksia, piirustuksia, valokuvia
    • Sähköposti
Julkaistaan nyt täällä
« : Helmikuu 16, 2020, 01:35:54 »
Kiitokset kaikille kaikesta. Kun myöhemmin ei ehkä aihetta ole, kiitospuheisiin.
Entisiä tiimejä syyttelemättä tai kiittelemättä haluan sanoa, että kahdesta viimeisestä otettiin lopputili, en siis saanut potkuja huonouden takia. Se, miksi paluu tehtiin Tylsiin, jääköön arvailuihin, mutta siellä on palikat paremmin kohillaan kuin luulisi. Sopu sijaa ehkä. Ja siihen sopuun ehkä muidenkin riitelujöiden hyvä pyrkiä. Koska joustaminen ja sopeutuminen ei ole nöyrtymistä. Ja minä kellekään prk nöyrdy, vammaksenakaan, ja sen on moni kuullutkin jo. Minä ajattelen kehittyvinä monia ja erityisellä lämmöllä kiitän viimeisissä hyvin pärjännyttä tietyissä asioissa kollegaani Tikrua. Ja jos nimi tuntematon vielä, niin te ootte väärällä sitellä.  😎

Tiikeri2

• Thunduri Thaigörr!2
  • joskus sokeakin kalastaja löytää kalan
    • Profiili
    • Sähköposti
Vs: Julkaistaan nyt täällä
« Vastaus #1 : Helmikuu 16, 2020, 12:21:58 »
kiitos pilkkikamu. paljon oot minua Kuka rohkaissut. hienosti, olet toipunut. pikku hiljaa kaikki etenee ja näytät pilkkikansalle närhen munat. elä nöyrry , äläkä periks anna.  Anna itsellesi riittävästi aikaa, vaikka muut ei sitä antaisikaan. Toivottavasti jäällä törmäillään. :-)

Kirjaudu sisään palveluiden tunnuksilla

center>