Propilkki > Propilkki 1

ProPilkki 1 saatavilla! Lataa se täältä:

<< < (2/2)

AlpoK:
Pitihän tämä ladata nyt nostalgiapärinöiden kunniaksi ja pyöri tosi sulavasti. Ainoa mikä lagitti oli muutaman kerran kairausääni, rupesi kuulumaan välillä tuplana kun botti kairas vieressä mutta ei mitenkään häiritsevästi. Mutta muuten ei tarvinnut dosboxissa mitään muokkailla, oli tiedoston avausklikkauksesta lähtien valmis pelattavaksi. Ja tosiaan koneena win10 käyttiksellä oleva "nykypäivän pelikone"... ryzen 1800x, nvidia 1080, 1,5 vuotta sitten kasattu.

Iso hatunnosto että saatu vanha peli henkiin, kahvi kupponen vierelle ja pp1 käyntiin.  :-)

Mikko_-Procyon-:
Mulla vaatii jostain syystä kummallakin koneella full screenin, muuten lagaa ja tahmaa ihan mahdottomasti.

dx:

--- Lainaus käyttäjältä: Mikko_-Procyon- - Toukokuu 03, 2019, 18:32:58 ---Mulla vaatii jostain syystä kummallakin koneella full screenin, muuten lagaa ja tahmaa ihan mahdottomasti.

--- Lainaus päättyy ---
Minulla (win7) full screen ja kaatuu välittömästi. Ikkunassa toimii. Ehken osaa, mutta tuo Dosbox pitää käynnistää ensin ja vasta sitten PP1. Näyttötila jää suttuseksi, eikä toimi jos suoraan ajaa PP1:n

-dx-

mianka:

--- Lainaus käyttäjältä: dx - Toukokuu 03, 2019, 23:40:48 ---Minulla (win7) full screen ja kaatuu välittömästi. Ikkunassa toimii.

--- Lainaus päättyy ---

Unohdin mainita omalta kohdaltani, että koetin vain ikkunassa (Win7).
Ja suoraan ajoin, en kurvaillu yhtään :)

Tarvitsee kokeilla jossain vaiheessa koko ruudussa, että kaatuuko se
itselläkin. Win7:ssa itsellä ainakin joistain vanhoista peleistä kokemusta,
(ei DOSboxilla ajettavilla) että kokoruudulla ajettaessa kaatuilee.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta